עומס תנועה אה?

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
אפילו כמה רגעים בשבילך../images/Emo140.gif

רגע רגע
אל תנסה לשכנע אותי שמה שהיה אתמול זה "טוב, עבר, לא נורא" מבחינתי האישית זה לא כל כך נורא, אז הלכתי שעתיים, אני בסך הכל עדיין צעיר, אבל בתור אירוע זה ממש לא משהו שאנחנו אמורים להשלים איתו. כל חברת תחבורה, בוודאי השנייה בגודלה במדינה, צריכה שיהיו לה כמות נהגים סבירה מוכנים להקפצה. כשראו שלא ניתן להקפיץ נהגים, למרות הרצון הטוב למסוף הכרמלית כי במילא הם תקועים בדרך, היה צריך להתחיל לתגבר קווים אחרים עם "מה שנשאר" אני בטוח שדן הייתה מסוגלת לדאוג שקו 51 יצא לפחות פעם ב-5 דקות בין 22:00 ל-24:00. מקסימום הכי הכי גרוע היו משאירים כמה חורים למחרת בבוקר בקווים העמוסים, היום בבוקר קו 4 ו-5 היו יוצאים כל 6 דקות במקום כל 5 דקות. זה ממש לא טוב אבל עדיין זניח לעומת מה שהיה אתמול.
אפילו כמה רגעים בשבילך

זה בדיוק העניין : שהיה בלתי אפשרי לחלוטין לעשות את מה שכתבת כאן. ו"להקפיץ" נהגים הקפיצו הרבה יותר מפעם אחת, גם באמצע הלילה, אבל זה היה עם צו 8 ביד...
 

urilei

New member
אני באמת לא יודע

אפילו כמה רגעים בשבילך

זה בדיוק העניין : שהיה בלתי אפשרי לחלוטין לעשות את מה שכתבת כאן. ו"להקפיץ" נהגים הקפיצו הרבה יותר מפעם אחת, גם באמצע הלילה, אבל זה היה עם צו 8 ביד...
אני באמת לא יודע
איכשהו נראה לי שאם תתקשר ליוניטד להזמין למחר בבוקר 30 אוטובוסים הם כבר יסתדרו עם סידורי עבודה... מה שאמרתי על מקסימום לדלל קצת יציאות בבוקר זה גם פתרון כמובן לא מאוד מוצלח אבל בהחלט עדיף תשמע, אני במקרה בצבא עובד לא מעט עם מש"קי תורנויות (למרות שאני לא אחד מהם) ואני יודע כמה עבודות שיבוץ כאלה הן קשות. אבל כשצריך תורן אז מוצאים תורן, אין דבר כזה שאין, אתה כבר תמצא את הדרך לשחד אותו בשביל שהוא יגיע בלי לעשות לך בעיות. אתמול היה מדובר על משהו כמו 3 שעות של כאוס כך שנהגים שעבדו באותו היום 8 או 9 שעות היו יכולים לפי החוק להיות מוקפצים. כמובן שאף אחד מאיתנו לא שמח שמקפיצים אותו לעבודה בערב, אבל יש על זה ברוב המקומות תגמול כספי הולם ו"דן" היא לא הראשונה ולא האחרונה שמקפיצה עובדים בהיעדר ברירה. אני באמת לא רוצה להמשיך להתווכח על זה כי אני מודה שאני לא מודע לכל הפרטים הפנימיים של דן (ואני מניח שגם אתה לא). אבל במקרה הכי גרוע דן הייתה יכולה "למחול על כבודה" ולשלוח את אגד לעשות שאטלים לז'בוטינסקי (ולהתחשבן איתה אח"כ). כל בעל עסק ידע להגיד לך שהאמינות שלו בעיני הלקוחות שווה המון המון כסף, במיוחד כשאתה מספק שירות חיוני ולא סתם איזה פיצריה. המצב שנוצר הוא שאם באירוע הגדול הבא עיריית תל אביב ו/או מי שזה לא יהיה לא יסגרו את הכניסה לרכבים פרטיים, גם מי שהגיע הפעם באוטובוס יחליט להיות חכם ולהגיע עם האוטו כי המצב שנוצר אתמול הוא שאנשים כמעט נשארו ברחוב כל הלילה, או לפחות פחדו שזה מה שיקרה.
 

ארזS

New member
כתבת דברים ממש נחמדים

אני באמת לא יודע
איכשהו נראה לי שאם תתקשר ליוניטד להזמין למחר בבוקר 30 אוטובוסים הם כבר יסתדרו עם סידורי עבודה... מה שאמרתי על מקסימום לדלל קצת יציאות בבוקר זה גם פתרון כמובן לא מאוד מוצלח אבל בהחלט עדיף תשמע, אני במקרה בצבא עובד לא מעט עם מש"קי תורנויות (למרות שאני לא אחד מהם) ואני יודע כמה עבודות שיבוץ כאלה הן קשות. אבל כשצריך תורן אז מוצאים תורן, אין דבר כזה שאין, אתה כבר תמצא את הדרך לשחד אותו בשביל שהוא יגיע בלי לעשות לך בעיות. אתמול היה מדובר על משהו כמו 3 שעות של כאוס כך שנהגים שעבדו באותו היום 8 או 9 שעות היו יכולים לפי החוק להיות מוקפצים. כמובן שאף אחד מאיתנו לא שמח שמקפיצים אותו לעבודה בערב, אבל יש על זה ברוב המקומות תגמול כספי הולם ו"דן" היא לא הראשונה ולא האחרונה שמקפיצה עובדים בהיעדר ברירה. אני באמת לא רוצה להמשיך להתווכח על זה כי אני מודה שאני לא מודע לכל הפרטים הפנימיים של דן (ואני מניח שגם אתה לא). אבל במקרה הכי גרוע דן הייתה יכולה "למחול על כבודה" ולשלוח את אגד לעשות שאטלים לז'בוטינסקי (ולהתחשבן איתה אח"כ). כל בעל עסק ידע להגיד לך שהאמינות שלו בעיני הלקוחות שווה המון המון כסף, במיוחד כשאתה מספק שירות חיוני ולא סתם איזה פיצריה. המצב שנוצר הוא שאם באירוע הגדול הבא עיריית תל אביב ו/או מי שזה לא יהיה לא יסגרו את הכניסה לרכבים פרטיים, גם מי שהגיע הפעם באוטובוס יחליט להיות חכם ולהגיע עם האוטו כי המצב שנוצר אתמול הוא שאנשים כמעט נשארו ברחוב כל הלילה, או לפחות פחדו שזה מה שיקרה.
כתבת דברים ממש נחמדים
רק ש99% ממה שכתבת לא בר ביצוע. ובקשר ל"דן", ממש במקרה יש לי קשרים אישיים עם כמה אנשים בכירים שם, כך שאני יודע על מה אני מדבר. איך כתבתי לך ? ניסיון של 47 שנים זה לא ניסיון של 21 שנים. ויידע שנצבר ב-47 שנים הוא יותר מיידע שנצבר ב-21 שנים. עובדה !
 

urilei

New member
זה באמת לא קשור...

כתבת דברים ממש נחמדים
רק ש99% ממה שכתבת לא בר ביצוע. ובקשר ל"דן", ממש במקרה יש לי קשרים אישיים עם כמה אנשים בכירים שם, כך שאני יודע על מה אני מדבר. איך כתבתי לך ? ניסיון של 47 שנים זה לא ניסיון של 21 שנים. ויידע שנצבר ב-47 שנים הוא יותר מיידע שנצבר ב-21 שנים. עובדה !
זה באמת לא קשור...
אני לא חושב שלי יהיו קשרים בדן בגיל 47... זה לא משהו שבא עם הגיל נכון?
 

ארזS

New member
זה בהחלט לא משהו שבא עם הגיל

זה באמת לא קשור...
אני לא חושב שלי יהיו קשרים בדן בגיל 47... זה לא משהו שבא עם הגיל נכון?
זה בהחלט לא משהו שבא עם הגיל
אתה יכול להיות כמו אנדי למשל שהוא בחור צעיר ויש לו קשרים ב"דן". אבל אצלי זה נרכש עם המון דם יזע ודמעות במשך המון שנים.
 

55מוטי

New member
חבר יקר

אני באמת לא יודע
איכשהו נראה לי שאם תתקשר ליוניטד להזמין למחר בבוקר 30 אוטובוסים הם כבר יסתדרו עם סידורי עבודה... מה שאמרתי על מקסימום לדלל קצת יציאות בבוקר זה גם פתרון כמובן לא מאוד מוצלח אבל בהחלט עדיף תשמע, אני במקרה בצבא עובד לא מעט עם מש"קי תורנויות (למרות שאני לא אחד מהם) ואני יודע כמה עבודות שיבוץ כאלה הן קשות. אבל כשצריך תורן אז מוצאים תורן, אין דבר כזה שאין, אתה כבר תמצא את הדרך לשחד אותו בשביל שהוא יגיע בלי לעשות לך בעיות. אתמול היה מדובר על משהו כמו 3 שעות של כאוס כך שנהגים שעבדו באותו היום 8 או 9 שעות היו יכולים לפי החוק להיות מוקפצים. כמובן שאף אחד מאיתנו לא שמח שמקפיצים אותו לעבודה בערב, אבל יש על זה ברוב המקומות תגמול כספי הולם ו"דן" היא לא הראשונה ולא האחרונה שמקפיצה עובדים בהיעדר ברירה. אני באמת לא רוצה להמשיך להתווכח על זה כי אני מודה שאני לא מודע לכל הפרטים הפנימיים של דן (ואני מניח שגם אתה לא). אבל במקרה הכי גרוע דן הייתה יכולה "למחול על כבודה" ולשלוח את אגד לעשות שאטלים לז'בוטינסקי (ולהתחשבן איתה אח"כ). כל בעל עסק ידע להגיד לך שהאמינות שלו בעיני הלקוחות שווה המון המון כסף, במיוחד כשאתה מספק שירות חיוני ולא סתם איזה פיצריה. המצב שנוצר הוא שאם באירוע הגדול הבא עיריית תל אביב ו/או מי שזה לא יהיה לא יסגרו את הכניסה לרכבים פרטיים, גם מי שהגיע הפעם באוטובוס יחליט להיות חכם ולהגיע עם האוטו כי המצב שנוצר אתמול הוא שאנשים כמעט נשארו ברחוב כל הלילה, או לפחות פחדו שזה מה שיקרה.
חבר יקר
אני פנסיונר של חברת "דן" וככזה אני מניח שתאמין לי שיש לי ניסיון שנצבר בגילי הקשיש (עשרים שנה יותר מארז הצוציק
) ולכן אני רוצה להגיד לך שההצעות שהעלית נראות נפלא על הניר או ליתר דיוק על המשך, אבל בשטח הן אינן ברות ביצוע ורבות הסיבות לכך. אין לי כוח וסבלנות להגיב ולהסביר כפי שיש לארז אבל כל מה שהוא כתב זה כאילו שאני כתבתי. ארז יודע על מה הוא מדבר. אינני יודע מהיכן הניסיון והידע שלו, אך מהדברים שהוא כותב ניכרים ניסיון וידע רבים. כדאי שתתחיל להבין שלא כל מה שרצוי הוא גם בר ביצוע. לילה טוב.
 

ארזS

New member
חה חה חה ../images/Emo6.gif צוציק קראת לי ? ../images/Emo6.gif

חבר יקר
אני פנסיונר של חברת "דן" וככזה אני מניח שתאמין לי שיש לי ניסיון שנצבר בגילי הקשיש (עשרים שנה יותר מארז הצוציק
) ולכן אני רוצה להגיד לך שההצעות שהעלית נראות נפלא על הניר או ליתר דיוק על המשך, אבל בשטח הן אינן ברות ביצוע ורבות הסיבות לכך. אין לי כוח וסבלנות להגיב ולהסביר כפי שיש לארז אבל כל מה שהוא כתב זה כאילו שאני כתבתי. ארז יודע על מה הוא מדבר. אינני יודע מהיכן הניסיון והידע שלו, אך מהדברים שהוא כותב ניכרים ניסיון וידע רבים. כדאי שתתחיל להבין שלא כל מה שרצוי הוא גם בר ביצוע. לילה טוב.
חה חה חה
צוציק קראת לי ?

סבא זקן
אין לי מה להוסיף על הדברים שכתבת פרט לתיקון של הפתגם מסוף הדברים : יש רצוי ויש מצוי.
 

levikon

New member
מוטי, אין כזה דבר לא בר ביצוע.

חבר יקר
אני פנסיונר של חברת "דן" וככזה אני מניח שתאמין לי שיש לי ניסיון שנצבר בגילי הקשיש (עשרים שנה יותר מארז הצוציק
) ולכן אני רוצה להגיד לך שההצעות שהעלית נראות נפלא על הניר או ליתר דיוק על המשך, אבל בשטח הן אינן ברות ביצוע ורבות הסיבות לכך. אין לי כוח וסבלנות להגיב ולהסביר כפי שיש לארז אבל כל מה שהוא כתב זה כאילו שאני כתבתי. ארז יודע על מה הוא מדבר. אינני יודע מהיכן הניסיון והידע שלו, אך מהדברים שהוא כותב ניכרים ניסיון וידע רבים. כדאי שתתחיל להבין שלא כל מה שרצוי הוא גם בר ביצוע. לילה טוב.
מוטי, אין כזה דבר לא בר ביצוע.
כמו שלעיתונים יש הסכמים עם עיתונים אחרים במקרים שנשרף בית הדפוס, לדוגמא. כך גם לחברת אוטובוסים צריכים להיות הסכמים עם חברות אחרות על עזרה בתיגבור במיקרים כאלה. אני בטוח שחברות רבות היו מוכנות לפעול כשאטל מנקודה לנקודה (נאמר ממסוף כרמלית לתחנה מרכזית). אבל הבעיה המרכזית היא לא בדן, אלא בעירית תל אביב ומשטרת ישראל שלא השאירו ציר או שניים פתוחים לתח"צ ממערב העיר מזרחה.
 

55מוטי

New member
חבר, אינני מעוניין להתווכח איתך

מוטי, אין כזה דבר לא בר ביצוע.
כמו שלעיתונים יש הסכמים עם עיתונים אחרים במקרים שנשרף בית הדפוס, לדוגמא. כך גם לחברת אוטובוסים צריכים להיות הסכמים עם חברות אחרות על עזרה בתיגבור במיקרים כאלה. אני בטוח שחברות רבות היו מוכנות לפעול כשאטל מנקודה לנקודה (נאמר ממסוף כרמלית לתחנה מרכזית). אבל הבעיה המרכזית היא לא בדן, אלא בעירית תל אביב ומשטרת ישראל שלא השאירו ציר או שניים פתוחים לתח"צ ממערב העיר מזרחה.
חבר, אינני מעוניין להתווכח איתך
אתם מעלים רעיונות טובים ויפים אבל הם אינם ברי ביצוע בתחבורה הציבורית בגוש דן בגלל המון סיבות שונות ומגוונות שאתם כציבור לא אמורים לדעת עליהן. נכון שאתם זכאים לקבל שרות טוב אבל יש גבול למה שחברה כמו דן מסוגלת לתת לציבור ללא תכנון מוקדם מראש. וכדי לתכנן צריכים לקבל נתונים. וכפי שלעיריה ולמשטרה לא היו נתונים על בואם הצפוי של 200,000 או 300,000 איש כך בוודאי ובוודאי שלדן לא היו את הנתונים האלה. לא אחת סיפרתי בפורום בעבר ששלחו אותי אפילו במשמרת לילה מקו אחד לתגבר קו אחר באזור אחר לחלוטין. זה אפשרי כשיש מידע ותכנון או כשמתרחשת תקלה כלשהיא שניתן להתגבר עליה. ואתמול כפי שאף אחד לא היה ערוך למתקפה על תל אביב כך חברת דן בוודאי שלא היתה מסוגלת לבצע את ההצעות היפות שלכם בשעת לילה. זה היה פשוט בלתי אפשרי.
 

urilei

New member
בדבר אחד אתה בטוח צודק

חבר, אינני מעוניין להתווכח איתך
אתם מעלים רעיונות טובים ויפים אבל הם אינם ברי ביצוע בתחבורה הציבורית בגוש דן בגלל המון סיבות שונות ומגוונות שאתם כציבור לא אמורים לדעת עליהן. נכון שאתם זכאים לקבל שרות טוב אבל יש גבול למה שחברה כמו דן מסוגלת לתת לציבור ללא תכנון מוקדם מראש. וכדי לתכנן צריכים לקבל נתונים. וכפי שלעיריה ולמשטרה לא היו נתונים על בואם הצפוי של 200,000 או 300,000 איש כך בוודאי ובוודאי שלדן לא היו את הנתונים האלה. לא אחת סיפרתי בפורום בעבר ששלחו אותי אפילו במשמרת לילה מקו אחד לתגבר קו אחר באזור אחר לחלוטין. זה אפשרי כשיש מידע ותכנון או כשמתרחשת תקלה כלשהיא שניתן להתגבר עליה. ואתמול כפי שאף אחד לא היה ערוך למתקפה על תל אביב כך חברת דן בוודאי שלא היתה מסוגלת לבצע את ההצעות היפות שלכם בשעת לילה. זה היה פשוט בלתי אפשרי.
בדבר אחד אתה בטוח צודק
הפאדיחה הגדולה היא בהחלט לא של דן אולי של העירייה ואולי של המשטרה וכן, דן צריכה להיות ערוכה למקרים כאלה, מבחינתי תחבורה ציבורית זה כמו צבא. אם נוצר מצב שאנשים נשארים ברחוב כי התח"צ קרסה אז מצידי שאגד תביא אוטובוסים מחיפה בשביל לכסות על דן ותקבל ממנה תמלוגים אח"כ, אותי כנוסע זה ממש לא אמור לעניין יותר מידי. אז אני כנוסע יכול להבין שדן לא מסוגלת להוציא קווים ממסוף כרמלית (הגיוני מאוד), אבל עד שהלכתי ברגל את כל תל אביב בשביל לעלות על 51 אני מצפה לפחות למצוא שם מקום בעמידה בדוחק, בימים כאלה באמת לא לעניין להתלונן שאין מקום ישיבה. מישהו פה פעם אמר שבלונדון אם יש השבתה (טכנית או אחרת) של הרכבת התחתית, יוצאים בכל העיר עוד כמה מאות או אלפי אוטובוסים לכפר על העניין. מאיפה מביאים פתאום 500 נהגים? מאיפה מביאים 500 אוטובוסים? וואלה אין לי מושג, אבל אם שם אפשר לארגן 500, אז אפשר לארגן בתל אביב 50. ואם דן לא הצליחה לעשות את זה אז אולי אתם צודקים שזה לא כזה פשוט אבל זה עדיין משהו שלחברה בסדר גודל של דן צריכה להיות איזשהי תשובה אליו. בין אם זה הסכמים עם חברה אחרת, ספינות אוויר, או נהגים רזרבים בכמות מספקת. באמת שאני לא מנהל של שום חברה, אבל כל חברה צריכה לדעת איך היא שומרת על המינימום של האמינות שלה גם ב"רגעים קשים" אני באמת מבין את כל הנימוקים האלה, ורק מה שאני יכול להגיד זה שאם זה המצב של חברת התח"צ מספר 2 בארץ אז אנחנו בבעיה למקרה שעוד נצטרך אותם באמת למצב חירום. (לא רוצה לנבא שחורות, אבל לדוגמא - צורך בפינוי עיר שהותקפה בחומר כימי, עלול לקרות? נקווה שלא, אבל מה שלא יהיה החברות צריכות להיות מוכנות גם לתסריט כזה)
 

ארזS

New member
הנה בדיוק כתבת על משהו

בדבר אחד אתה בטוח צודק
הפאדיחה הגדולה היא בהחלט לא של דן אולי של העירייה ואולי של המשטרה וכן, דן צריכה להיות ערוכה למקרים כאלה, מבחינתי תחבורה ציבורית זה כמו צבא. אם נוצר מצב שאנשים נשארים ברחוב כי התח"צ קרסה אז מצידי שאגד תביא אוטובוסים מחיפה בשביל לכסות על דן ותקבל ממנה תמלוגים אח"כ, אותי כנוסע זה ממש לא אמור לעניין יותר מידי. אז אני כנוסע יכול להבין שדן לא מסוגלת להוציא קווים ממסוף כרמלית (הגיוני מאוד), אבל עד שהלכתי ברגל את כל תל אביב בשביל לעלות על 51 אני מצפה לפחות למצוא שם מקום בעמידה בדוחק, בימים כאלה באמת לא לעניין להתלונן שאין מקום ישיבה. מישהו פה פעם אמר שבלונדון אם יש השבתה (טכנית או אחרת) של הרכבת התחתית, יוצאים בכל העיר עוד כמה מאות או אלפי אוטובוסים לכפר על העניין. מאיפה מביאים פתאום 500 נהגים? מאיפה מביאים 500 אוטובוסים? וואלה אין לי מושג, אבל אם שם אפשר לארגן 500, אז אפשר לארגן בתל אביב 50. ואם דן לא הצליחה לעשות את זה אז אולי אתם צודקים שזה לא כזה פשוט אבל זה עדיין משהו שלחברה בסדר גודל של דן צריכה להיות איזשהי תשובה אליו. בין אם זה הסכמים עם חברה אחרת, ספינות אוויר, או נהגים רזרבים בכמות מספקת. באמת שאני לא מנהל של שום חברה, אבל כל חברה צריכה לדעת איך היא שומרת על המינימום של האמינות שלה גם ב"רגעים קשים" אני באמת מבין את כל הנימוקים האלה, ורק מה שאני יכול להגיד זה שאם זה המצב של חברת התח"צ מספר 2 בארץ אז אנחנו בבעיה למקרה שעוד נצטרך אותם באמת למצב חירום. (לא רוצה לנבא שחורות, אבל לדוגמא - צורך בפינוי עיר שהותקפה בחומר כימי, עלול לקרות? נקווה שלא, אבל מה שלא יהיה החברות צריכות להיות מוכנות גם לתסריט כזה)
הנה בדיוק כתבת על משהו
שכבר נכתב כאן היום : המושג צו 8 מוכר לך ? או שאתה עדיין לא במילואים ? בסדר, אתה צודק. דן קרסה. לא עמדה בציפיות. יאללה שיסגרו את דן. חבר, אתה מדבר מהבטן ולא מהראש !
 

urilei

New member
בוודאי שאני מדבר מהראש...

הנה בדיוק כתבת על משהו
שכבר נכתב כאן היום : המושג צו 8 מוכר לך ? או שאתה עדיין לא במילואים ? בסדר, אתה צודק. דן קרסה. לא עמדה בציפיות. יאללה שיסגרו את דן. חבר, אתה מדבר מהבטן ולא מהראש !
בוודאי שאני מדבר מהראש...
זה לא תקין שלחברת תחבורה ציבורית מספר 2 במדינה אין כמות סבירה של רזרבות. פשוט לא תקין. אז אולי זו תוצאה של "התייעלות" וכל מיני תהליכים וקיצוצים שנכפים על דן, אבל זה עדיין בהחלט לא הופך את זה לתקין... כפי שאמרתי השירות שחברת תח"צ גדולה צריכה לדעת לספק הוא לצרוך העניין כמו צבא, כמובן שהיחס לעובדים צריך להיות שונה ועם זה החברה צריכה לדעת להתמודד, אבל זו כבר בעייה שלה, לא שלי. יש במדינה לדעתי מספיק מובטלים בשביל שדן תעסיק קצת יותר נהגים קצת פחות שעות וכך יהיה לה יותר כוח אדם זמין למקרה הצורך.
 

urilei

New member
קח דוגמא אחרת...

בוודאי שאני מדבר מהראש...
זה לא תקין שלחברת תחבורה ציבורית מספר 2 במדינה אין כמות סבירה של רזרבות. פשוט לא תקין. אז אולי זו תוצאה של "התייעלות" וכל מיני תהליכים וקיצוצים שנכפים על דן, אבל זה עדיין בהחלט לא הופך את זה לתקין... כפי שאמרתי השירות שחברת תח"צ גדולה צריכה לדעת לספק הוא לצרוך העניין כמו צבא, כמובן שהיחס לעובדים צריך להיות שונה ועם זה החברה צריכה לדעת להתמודד, אבל זו כבר בעייה שלה, לא שלי. יש במדינה לדעתי מספיק מובטלים בשביל שדן תעסיק קצת יותר נהגים קצת פחות שעות וכך יהיה לה יותר כוח אדם זמין למקרה הצורך.
קח דוגמא אחרת...
אני מכיר איזה צלם חתונות שבאחת החתונות שהוא צילם הייתה איזו בעייה עם המצלמה והוא היה צריך לשלם סכום שגבוה בכמה אלפים מהסכום שאותו הוא קיבל עבור הצילום, בשביל להציל את החומר. אבל הוא הלך ושילם את הסכום הזה, כי מישהו נתן בו את האמון ושילם לו הרבה כסף. ואם צלם חתונות שהוא אדם אחד מוכן להפסיד כסף בשביל המוניטין, אז בוודאי חברת אוטובוסים צריכה לדעת לעשות את זה. בין אם בעצמה ובין אם באמצעות חברת גיבוי לצורך העניין אגד שלה אני משוכנע שהיה מספיק כוח אדם גם בשביל לפנות אתמול את כל תל אביב. אתם צודקים 100% בטיעונים שלכם שלדן לא נשאר את מי להביא באמצע הלילה, אבל זה עדיין לא פותר את "דן" מלדאוג לפיתרון אמין ללקוחותיה.
 

ארזS

New member
ובקשר לסיפור על הצלם

קח דוגמא אחרת...
אני מכיר איזה צלם חתונות שבאחת החתונות שהוא צילם הייתה איזו בעייה עם המצלמה והוא היה צריך לשלם סכום שגבוה בכמה אלפים מהסכום שאותו הוא קיבל עבור הצילום, בשביל להציל את החומר. אבל הוא הלך ושילם את הסכום הזה, כי מישהו נתן בו את האמון ושילם לו הרבה כסף. ואם צלם חתונות שהוא אדם אחד מוכן להפסיד כסף בשביל המוניטין, אז בוודאי חברת אוטובוסים צריכה לדעת לעשות את זה. בין אם בעצמה ובין אם באמצעות חברת גיבוי לצורך העניין אגד שלה אני משוכנע שהיה מספיק כוח אדם גם בשביל לפנות אתמול את כל תל אביב. אתם צודקים 100% בטיעונים שלכם שלדן לא נשאר את מי להביא באמצע הלילה, אבל זה עדיין לא פותר את "דן" מלדאוג לפיתרון אמין ללקוחותיה.
ובקשר לסיפור על הצלם
אני מכיר סיפור דומב באופן אישי. אבל אין בכלל קשר בין הדברים. אז תפסיק לשלוף דוגמאות שלא שייכות לעניין הנדון כאן באריכות [יתרה יש לציין].
 

846

Active member
אני אגלה לך סוד: אתמול אחרי כל

קח דוגמא אחרת...
אני מכיר איזה צלם חתונות שבאחת החתונות שהוא צילם הייתה איזו בעייה עם המצלמה והוא היה צריך לשלם סכום שגבוה בכמה אלפים מהסכום שאותו הוא קיבל עבור הצילום, בשביל להציל את החומר. אבל הוא הלך ושילם את הסכום הזה, כי מישהו נתן בו את האמון ושילם לו הרבה כסף. ואם צלם חתונות שהוא אדם אחד מוכן להפסיד כסף בשביל המוניטין, אז בוודאי חברת אוטובוסים צריכה לדעת לעשות את זה. בין אם בעצמה ובין אם באמצעות חברת גיבוי לצורך העניין אגד שלה אני משוכנע שהיה מספיק כוח אדם גם בשביל לפנות אתמול את כל תל אביב. אתם צודקים 100% בטיעונים שלכם שלדן לא נשאר את מי להביא באמצע הלילה, אבל זה עדיין לא פותר את "דן" מלדאוג לפיתרון אמין ללקוחותיה.
אני אגלה לך סוד: אתמול אחרי כל
הבאלגן, הגעתי לתמח"ת ב 22:20. בקו 405 עמדו שני אוטובוסים ועדיין היו עוד כמה עשרות נוסעים שחיכו. כמובן שהתבקשתי לעזור ולעלות לי"ם אבל למרות שלא חרגתי מתקנה 168 ולא הייתי חורג ממנה, לא ביצעתי את הנסיעה ולא עזרתי כי הייתי עייף וסחוט מהפקקים... אז לא תמיד יש נהגים זמינים ועירניים מספיק ע"מ לתגבר! וחוץ מזה, כל האוטובוסים בקוי 51 היו תקועים שעתיים על ציר ז'בוטינסקי בכניסה לת"א, מהיכן ואיך תביא נהגים נוספים? אולי בהליקופטר שינחת בקומה 7 של התחמ"ת. אני שמעתי על אוטובוס בקו 921 שהפך למועדון חברתי ליד השוארמות של ז'בוטינסקי, כולם כולל הנהג ירדו לקנות משהו לאכול ו"עשו חיים" ביחד.
 

ארזS

New member
עזוב ג'קי, אנחנו מדברים פה לעצים ולאבנים

אני אגלה לך סוד: אתמול אחרי כל
הבאלגן, הגעתי לתמח"ת ב 22:20. בקו 405 עמדו שני אוטובוסים ועדיין היו עוד כמה עשרות נוסעים שחיכו. כמובן שהתבקשתי לעזור ולעלות לי"ם אבל למרות שלא חרגתי מתקנה 168 ולא הייתי חורג ממנה, לא ביצעתי את הנסיעה ולא עזרתי כי הייתי עייף וסחוט מהפקקים... אז לא תמיד יש נהגים זמינים ועירניים מספיק ע"מ לתגבר! וחוץ מזה, כל האוטובוסים בקוי 51 היו תקועים שעתיים על ציר ז'בוטינסקי בכניסה לת"א, מהיכן ואיך תביא נהגים נוספים? אולי בהליקופטר שינחת בקומה 7 של התחמ"ת. אני שמעתי על אוטובוס בקו 921 שהפך למועדון חברתי ליד השוארמות של ז'בוטינסקי, כולם כולל הנהג ירדו לקנות משהו לאכול ו"עשו חיים" ביחד.
עזוב ג'קי, אנחנו מדברים פה לעצים ולאבנים
אתה לא שם לב שהחבר'ה לא מוכנים לקלוט ? זה לא שהם לא קולטים. הם לא מוכנים לקלוט ! נמאס לי. נשבע לך. שעות שאני מנסה להסביר לאנשים את הנושא ולא רוצים לקלוט [מלבד כמה קליטות קלות פה ושם...]
 

846

Active member
יאללה בסדר! אני איתך!

עזוב ג'קי, אנחנו מדברים פה לעצים ולאבנים
אתה לא שם לב שהחבר'ה לא מוכנים לקלוט ? זה לא שהם לא קולטים. הם לא מוכנים לקלוט ! נמאס לי. נשבע לך. שעות שאני מנסה להסביר לאנשים את הנושא ולא רוצים לקלוט [מלבד כמה קליטות קלות פה ושם...]
יאללה בסדר! אני איתך!
 

ארזS

New member
לא לא, אתה מדבר מהבטן הכואבת

בוודאי שאני מדבר מהראש...
זה לא תקין שלחברת תחבורה ציבורית מספר 2 במדינה אין כמות סבירה של רזרבות. פשוט לא תקין. אז אולי זו תוצאה של "התייעלות" וכל מיני תהליכים וקיצוצים שנכפים על דן, אבל זה עדיין בהחלט לא הופך את זה לתקין... כפי שאמרתי השירות שחברת תח"צ גדולה צריכה לדעת לספק הוא לצרוך העניין כמו צבא, כמובן שהיחס לעובדים צריך להיות שונה ועם זה החברה צריכה לדעת להתמודד, אבל זו כבר בעייה שלה, לא שלי. יש במדינה לדעתי מספיק מובטלים בשביל שדן תעסיק קצת יותר נהגים קצת פחות שעות וכך יהיה לה יותר כוח אדם זמין למקרה הצורך.
לא לא, אתה מדבר מהבטן הכואבת
בגלל אתמול. אלה לא דברים מהראש, אלא אם כן הראש לא מבין. ולפי תגובות אחרות שלך נראה לי שהראש שלך כן מבין, רק אולי צריך ללחוץ עליו קצת... ל"דן" יש רזרבות. אבל כדי להשתמש ברזרבות צריך לדעת מראש ולא בשעה 10 בלילה. וחוץ מזה שאחרי "ההתיעלות" [עאלק התיעלות] בדמות ההפרטה והרפורמה הרזרבות צומצמו מאד. אז תפנה בבקשה לממשלת ישראל. יאללה, תתחיל לחשוב בהגיון.
 

urilei

New member
לממשלת ישראל

לא לא, אתה מדבר מהבטן הכואבת
בגלל אתמול. אלה לא דברים מהראש, אלא אם כן הראש לא מבין. ולפי תגובות אחרות שלך נראה לי שהראש שלך כן מבין, רק אולי צריך ללחוץ עליו קצת... ל"דן" יש רזרבות. אבל כדי להשתמש ברזרבות צריך לדעת מראש ולא בשעה 10 בלילה. וחוץ מזה שאחרי "ההתיעלות" [עאלק התיעלות] בדמות ההפרטה והרפורמה הרזרבות צומצמו מאד. אז תפנה בבקשה לממשלת ישראל. יאללה, תתחיל לחשוב בהגיון.
לממשלת ישראל
אולי באמת כדאי לפנות אם יהיה שם מי שיקשיב תשמע, כל המצב התחבורתי העגום של המדינה, גם מה שהיה אתמול (ובראש כל זה היעדרה של רכבת תחתית בתל אביב בשנת 2006) מתחיל ונגמר בהוזלת יד של הממשלות מאז ועד היום. מן הסתם האחריות שלחברות התח"צ השונות יהיו רזרבות והן יהיו מסוגלות להפעיל אותן היא אחריות של הממשלה קודם כל ופחות של החברות. אז לצורך העניין אתה יכול לפרש את כל התלונות שלי כתלונות לממשלה, עכשיו זה יותר טוב? לתחבורה הציבורית צריכות להיות רזרבות הרבה יותר רציניות ממה שראינו אתמול. לצורך העניין זה בכלל לא דן, אלא אוטובוסים לבנים בלי לוגו עם נהגים רובוטים שמסוגלים לנהוג במקרה הצורך, אותי כנוסע זה באמת פחות צריך לעניין. נ.ב. מה שכואב זה לא הבטן, אלא הרגליים
 

ארזS

New member
'סדר ...סגרנו עניין.

לממשלת ישראל
אולי באמת כדאי לפנות אם יהיה שם מי שיקשיב תשמע, כל המצב התחבורתי העגום של המדינה, גם מה שהיה אתמול (ובראש כל זה היעדרה של רכבת תחתית בתל אביב בשנת 2006) מתחיל ונגמר בהוזלת יד של הממשלות מאז ועד היום. מן הסתם האחריות שלחברות התח"צ השונות יהיו רזרבות והן יהיו מסוגלות להפעיל אותן היא אחריות של הממשלה קודם כל ופחות של החברות. אז לצורך העניין אתה יכול לפרש את כל התלונות שלי כתלונות לממשלה, עכשיו זה יותר טוב? לתחבורה הציבורית צריכות להיות רזרבות הרבה יותר רציניות ממה שראינו אתמול. לצורך העניין זה בכלל לא דן, אלא אוטובוסים לבנים בלי לוגו עם נהגים רובוטים שמסוגלים לנהוג במקרה הצורך, אותי כנוסע זה באמת פחות צריך לעניין. נ.ב. מה שכואב זה לא הבטן, אלא הרגליים
'סדר ...סגרנו עניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה