עומס תנועה אה?

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
צדקת מאוד במשפט אחד בתגובתך זאת

יש בהחלט אשמים במצב
מרכז תל אביב לא ממש בנוי גם ל-80 אלף מכוניות מדובר ברחובות שרובם די צרים ולא מיועדים לנפח תנועה גדול עזוב עכשיו תנועה, אין באיזור הטיילת אפילו מספיק מקומות חנייה בשביל כל המכוניות האלה. צריך להתחיל להכריח את הציבור להגיע למקומות כאלה בתח"צ אם הציבור מספיק אדיוט בשביל לחשוב בכלל להתקרב לכזה אירוע עם רכב פרטי אני שוב מזכיר את "מבצע מירון" שהיה רק יממה קודם לכן, שם חסמו כבישים, שם תיגברו אוטובוסים פי 7 או יותר מאשר ביום רגיל (אני בטוח שדן אפילו על הנייר לא דגדגה את הפי 1.5 בתגבור הקווים למסוף הכרמלית ומה גם שלא הודיעה על שום תגבור) דן מפעילה קווים למסוף הכרמלית שהוא סמוך מאוד למקום האירוע כמעט מכל גוש דן. אני באמת לא רואה שום סיבה לא לחסום כניסת רכב פרטי של מי שאינו תושב תל אביב. וההוכחה לכך היא שלא עשו את זה והגענו למצב שתרתי משמע שיתקו את כל התעבורה בגוש דן במשך רוב שעות הערב והלילה, ואנשים נאלצו למצוא פתרונות תחבורה שלא ממש היו קיימים וללכת מרחקים עצומים ברגל (יש אנשים שהלכו למעלה משעתיים, אני אישית הלכתי כשעתיים - שעה וחצי בתל אביב ועוד חצי שעה בפתח תקווה). עוד אשמים במצב הם חברת דן שכשראתה שאינה מסוגלת להוציא קווים ממסוף הכרמלית לא תגברה אפילו בערך את הקווים מתחנה מרכזית ליעדים השונים. תטען מה שתטען אבל אני בטוח שלדן היו אתמול לפחות כמה מאות אוטובוסים של הבוקר שאפילו לא התניעו אותם בערב. אני ממש לא מבין למה אני צריך לקנות חופשי יומי של דן ואחרי זה לשלם לאגד בשביל לנסוע ליעד של דן כי דן החליטה לשים פס. בוא נאמר ככה - אם אגד היו מסוגלים לספק את השירות הזה גם דן היו מסוגלים. דווקא הייתי מתייחס יותר בסלחנות אם חברה יותר קטנה כמו קונקס או קווים הייתה נתקעת באיזה אירוע המוני "עם המכנסיים למטה" בלי יכולת לתת תשובה לביקוש. זה משפט של מורה אבל "מדן אני באמת מצפה ליותר" שלא כבדרך כלל הייתי בהחלט מסתפק אתמול מדן במקום עמידה דחוס, אבל את זה היא חייבת לספק ויהי מה.
צדקת מאוד במשפט אחד בתגובתך זאת
ואני אצטט בהקשר לכך מתוך שירו הידוע של שלום חנוך : הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ! בקשר ל"דן" אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר .
 

urilei

New member
הציבור

צדקת מאוד במשפט אחד בתגובתך זאת
ואני אצטט בהקשר לכך מתוך שירו הידוע של שלום חנוך : הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ! בקשר ל"דן" אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר .
הציבור
חבל שהציבור אינו בן אדם אחד (מצד שני, אם הוא היה כזה, הוא לא היה יוצר פקקים
) כך שזה שמשה (וצדוק ואברהם ויוסי וברוך ושלומי ו....) אידיוטים והגיעו עם אוטו, זה אומר שאני גם צריך להידפק ולא להיות יכול לחזור הביתה. בכל אופן, אין ספק שלא חקרתי את סידורי העבודה של דן לאתמול, אבל בכל מקרה עצם זה שלא הודיעו כלום לציבור על תגבור הקווים כבר מעיד שהציבור יכול להבין שהקווים יהיו מפוצצים וכאן המסקנה של הישראלי החכם
נוסעים עם האוטו! אם דן הייתה מודיעה על תגבור אוטובוסים זה היה מדרבן לפחות חלק מיוצרי-הפקקים לבוא באוטובוס. אבל אתם יודעים מה, אולי בחשיבה קצת יותר מושכלת לעתיד, השעתיים הליכה והעצבים של אתמול היו שווים את השיעור החשוב הזה לקברניטי העיר ואולי גם המדינה. השיעור ב"איך צריך לנהל אירוע המוני", וההבנה שסידורי תחבורה קפדניים זה חלק מהאירוע בדיוק כמו סידורי ביטחון
 

ארזS

New member
צדקת מאוד בתגובתך זאת../images/Emo45.gif

הציבור
חבל שהציבור אינו בן אדם אחד (מצד שני, אם הוא היה כזה, הוא לא היה יוצר פקקים
) כך שזה שמשה (וצדוק ואברהם ויוסי וברוך ושלומי ו....) אידיוטים והגיעו עם אוטו, זה אומר שאני גם צריך להידפק ולא להיות יכול לחזור הביתה. בכל אופן, אין ספק שלא חקרתי את סידורי העבודה של דן לאתמול, אבל בכל מקרה עצם זה שלא הודיעו כלום לציבור על תגבור הקווים כבר מעיד שהציבור יכול להבין שהקווים יהיו מפוצצים וכאן המסקנה של הישראלי החכם
נוסעים עם האוטו! אם דן הייתה מודיעה על תגבור אוטובוסים זה היה מדרבן לפחות חלק מיוצרי-הפקקים לבוא באוטובוס. אבל אתם יודעים מה, אולי בחשיבה קצת יותר מושכלת לעתיד, השעתיים הליכה והעצבים של אתמול היו שווים את השיעור החשוב הזה לקברניטי העיר ואולי גם המדינה. השיעור ב"איך צריך לנהל אירוע המוני", וההבנה שסידורי תחבורה קפדניים זה חלק מהאירוע בדיוק כמו סידורי ביטחון
צדקת מאוד בתגובתך זאת

יש משפט ידוע מאוד : מה שלא נכנס דרך הראש נכנס דרך הרגליים...
 

hai001

New member
עומסים תנועה כבדים

עומס תנועה אה?
מה קורה שם עכשיו, בזירת התחבורה הציבורית בתל אביב? שמעתי שלא יצאו אוטובוסים של קונקס מתל אביב לאשדוד בשעה האחרונה כי כל הנהגים והאוטובוסים שהיו אמורים לאייש אותם היו תקועים עוד בפקק הלוך...
עומסים תנועה כבדים
אני הייתי בטיילת קצת אחרי המופע של הזיקוקים, החל משעה 19:00 רוב הקווי האוטובוס היו עמוסים בנוסעים לא היה אפשרות לעלות על האוטובוסים המגיעים לטיילת, היו גם תלונות של הציבור הנוסעים למה מחכים הרבה זמן לאוטובוס במצבים כאלה צריכים לתגבר.
 

דביר419

New member
גם אני הייתי , לא ראיתי דבר כזה

עומסים תנועה כבדים
אני הייתי בטיילת קצת אחרי המופע של הזיקוקים, החל משעה 19:00 רוב הקווי האוטובוס היו עמוסים בנוסעים לא היה אפשרות לעלות על האוטובוסים המגיעים לטיילת, היו גם תלונות של הציבור הנוסעים למה מחכים הרבה זמן לאוטובוס במצבים כאלה צריכים לתגבר.
גם אני הייתי , לא ראיתי דבר כזה
הרבה זמן , כול שדרות ירושלים לכיוון בת ים היה סתום לחלוטין. אפילו השגריר הצרפתי ושיירתו נתקעו גם כן. חוסר אונים של המשטרה בניתוב של התנועה החוצה. חוץ מזה היה יפה אבל קצר מידי.
 

אורי404

New member
או במלים אחרות: הקצר שהאריך...

גם אני הייתי , לא ראיתי דבר כזה
הרבה זמן , כול שדרות ירושלים לכיוון בת ים היה סתום לחלוטין. אפילו השגריר הצרפתי ושיירתו נתקעו גם כן. חוסר אונים של המשטרה בניתוב של התנועה החוצה. חוץ מזה היה יפה אבל קצר מידי.
או במלים אחרות: הקצר שהאריך...
 
תגברו, אבל גם התגבורים נתקעו בפקק..

עומסים תנועה כבדים
אני הייתי בטיילת קצת אחרי המופע של הזיקוקים, החל משעה 19:00 רוב הקווי האוטובוס היו עמוסים בנוסעים לא היה אפשרות לעלות על האוטובוסים המגיעים לטיילת, היו גם תלונות של הציבור הנוסעים למה מחכים הרבה זמן לאוטובוס במצבים כאלה צריכים לתגבר.
תגברו, אבל גם התגבורים נתקעו בפקק..
 

urilei

New member
תעשה לי טובה...

וכי מה רצית? מה היה אפשר לעשות?
בכמויות כאלה של אנשים?
תעשה לי טובה...
אגד ידעו יפה מאוד להתמודד בדיוק יום לפני זה עם 200,000+ אנשים שהגיעו למירון, וכמעט אף אחד מהם לא חשב בכלל לעשות זאת עם רכב כי ידעו שיש להם תשובה הולמת. דן היו יכולים להיערך בהתאם מול עיריית תל אביב ולסגור את צירי התנועה לרכב פרטי. אז נכון שלא ממש ציפו לרבע מליון אנשים אבל היה ברור שהולך להיות מפוצץ
 

ארזS

New member
לא רוצה לעשות לך טובה

תעשה לי טובה...
אגד ידעו יפה מאוד להתמודד בדיוק יום לפני זה עם 200,000+ אנשים שהגיעו למירון, וכמעט אף אחד מהם לא חשב בכלל לעשות זאת עם רכב כי ידעו שיש להם תשובה הולמת. דן היו יכולים להיערך בהתאם מול עיריית תל אביב ולסגור את צירי התנועה לרכב פרטי. אז נכון שלא ממש ציפו לרבע מליון אנשים אבל היה ברור שהולך להיות מפוצץ
לא רוצה לעשות לך טובה
200 אלף איש הגיעו למירון בתחבורה ציבורית. ואתה יודע למה ? כי ל99% מהם אין רכב פרטי. אבל 90% מאלה שרצו להגיע אתמול לת''א לזיקוקים יש יותר מרכב פרטי אחד. ולא יאה להם לנסוע בתחבורה ציבורית. יחי ההבדל הקטן ולא חייב לעשות לך שום טובה אלא רק להביע דיעה הוגנת.
 

urilei

New member
אני בכלל לא כזה בטוח

לא רוצה לעשות לך טובה
200 אלף איש הגיעו למירון בתחבורה ציבורית. ואתה יודע למה ? כי ל99% מהם אין רכב פרטי. אבל 90% מאלה שרצו להגיע אתמול לת''א לזיקוקים יש יותר מרכב פרטי אחד. ולא יאה להם לנסוע בתחבורה ציבורית. יחי ההבדל הקטן ולא חייב לעשות לך שום טובה אלא רק להביע דיעה הוגנת.
אני בכלל לא כזה בטוח
החרדים אינם אנשי מערות נכון שרבים מהם לא מסוגלים להרשות לעצמם לנסוע ברכב פרטי (בין אם כי אין להם ובין משיקולי דלק) אבל העובדה היא שלאגד הייתה תשובה בשבילם, וברגע שהם ידעו את זה הם גם פחות חיפשו אם אגד הייתה בשנטי שלה מפעילה את הקווים לצפת כרגיל פעם בשעה-שעתיים אז תאמין לי שהיית רואה עשרות אלפי מכוניות תקועות בפקק במירון (אמנם היו דואגים להגיע 5 בכל מכונית אך עדיין ככה זה היה נראה) אם בנוסף לפרסום על האירוע היו גם מפרסמים קבל-עם-ועדה הסעות חינם מתחנות הרכבת של תל אביב תאמין לי שרק היו שומעים את המילה "חינם" וכולם כבר היו מגיעים באוטובוס... בוודאי זה היה מצמצם משמעותית את היקף הבלאגן.
 

ארזS

New member
תקשיב [או תקרא] טוב :

אני בכלל לא כזה בטוח
החרדים אינם אנשי מערות נכון שרבים מהם לא מסוגלים להרשות לעצמם לנסוע ברכב פרטי (בין אם כי אין להם ובין משיקולי דלק) אבל העובדה היא שלאגד הייתה תשובה בשבילם, וברגע שהם ידעו את זה הם גם פחות חיפשו אם אגד הייתה בשנטי שלה מפעילה את הקווים לצפת כרגיל פעם בשעה-שעתיים אז תאמין לי שהיית רואה עשרות אלפי מכוניות תקועות בפקק במירון (אמנם היו דואגים להגיע 5 בכל מכונית אך עדיין ככה זה היה נראה) אם בנוסף לפרסום על האירוע היו גם מפרסמים קבל-עם-ועדה הסעות חינם מתחנות הרכבת של תל אביב תאמין לי שרק היו שומעים את המילה "חינם" וכולם כבר היו מגיעים באוטובוס... בוודאי זה היה מצמצם משמעותית את היקף הבלאגן.
תקשיב [או תקרא] טוב :
אני לא יודע מה הניסיון שלך בחיים, אבל אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר. אתה כועס מאוד ולכן כותב דברים שאתה לא מבין בהם. אפשר לשאול בן כמה אתה ומה הניסיון שלך בחיים בכלל ובתחבורה ציבורית בפרט ? אחרי שתענה לי [ואתה לא חייב] אדע איך להשיב לך בתגובה הבאה.
 

urilei

New member
כן, אפשר לשאול

תקשיב [או תקרא] טוב :
אני לא יודע מה הניסיון שלך בחיים, אבל אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר. אתה כועס מאוד ולכן כותב דברים שאתה לא מבין בהם. אפשר לשאול בן כמה אתה ומה הניסיון שלך בחיים בכלל ובתחבורה ציבורית בפרט ? אחרי שתענה לי [ואתה לא חייב] אדע איך להשיב לך בתגובה הבאה.
כן, אפשר לשאול
ראשית, אין ספק שמה שאני כותב זה בין היתר גם מתוך עצבים, ואני לא מכחיש זאת, בדיוק כמו שהיה עם Kיציק לפני כמה ימים, אל תשפוט בן אדם שלא ישן בלילה... תסביר לי בבקשה על מה אני לא יודע שאני מדבר (אני מדגיש שוב, הטענות שלי הן לא על כך שלא היה קו 66 במשך אולי 3 שעות, אלא על כך שלא טרחו לתגבר את הקווים בצירים שכן היו פנויים) אני בן 21, ומהגיל אתה יכול להסיק שאני נוסע המון בתחבורה הציבורית, וכאשר זה אפשרי אני משתדל שלא לנסוע ברכב פרטי גם אם אני יכול לקבל אותו (של ההורים) הנסיון שלי בכלל בחיים? תלוי באיזה תחום, תשאל...
 

ארזS

New member
יפה ענית ../images/Emo45.gif

כן, אפשר לשאול
ראשית, אין ספק שמה שאני כותב זה בין היתר גם מתוך עצבים, ואני לא מכחיש זאת, בדיוק כמו שהיה עם Kיציק לפני כמה ימים, אל תשפוט בן אדם שלא ישן בלילה... תסביר לי בבקשה על מה אני לא יודע שאני מדבר (אני מדגיש שוב, הטענות שלי הן לא על כך שלא היה קו 66 במשך אולי 3 שעות, אלא על כך שלא טרחו לתגבר את הקווים בצירים שכן היו פנויים) אני בן 21, ומהגיל אתה יכול להסיק שאני נוסע המון בתחבורה הציבורית, וכאשר זה אפשרי אני משתדל שלא לנסוע ברכב פרטי גם אם אני יכול לקבל אותו (של ההורים) הנסיון שלי בכלל בחיים? תלוי באיזה תחום, תשאל...
יפה ענית

קודם כל אני מאוד שמח על הדיון התרבותי הזה ושאתה מגיב ברוח טובה
ולעניין שלשמו התכנסנו : אתה בן 21, אני בן 47. למי אתה חושב שיש טיפ טיפה יותר ניסיון בחיים ? אם היית עונה לי שלאח שלך בן ה-9 [סתם לצורך הדוגמא] יש יותר ניסיון ממני בענייני מחשבים הייתי עונה שאין לי ספק בכך, כי הילדים של היום נולדו לתחום המחשבים, מה שקשיש כמוני לומד לאט לאט...
ומכיוון שבענייני תנועה ותחבורה ציבורית אנו דנים כעת, תרשה לי להגיד לך עם כל הצניעות, שיש לי הרבה מאוד ניסיון בתחום הזה [אחרת לא היית רואה אותי כאן]. ומכיוון שיש לי ניסיון רב בתחומים האלה [ורק בגלל כל מיני מחויבויות מסויימות אינני יכול לפרט יותר מידי] אני חושב [ואולי אני טועה. אבל אני חושב] שאני מבין קצת יותר ממך ומעוד כמה חברים כאן בתחומים האלה. ולכן אסביר לך כך : דן לא צדיקיםן גדולים. יש לי איתם חשבון ארוך. כך שאי אפשר להגיד שאני מצדיק אותם. העניין הוא שאני אדם שקשה לו לקבל חוסר הגינות. ולהאשים את דן במה שקרה אתמול נובע מחוסר ידע במקרה הטוב [שלך כפי שהבנתי ] או מחוסר הגינות. יתכן שדן לא נערכו מראש בצורה הנכונה ל"משבר התנועה הגדול במופע הזיקוקים 2006" [איך השם שהמצאתי על רגל אחת ?
] אבל אף אחד לא ציפה ששלוש מאות אלף נפש יגיעו למופע הזה. ואף אחד גם לא היה יכול לצפות לכך. לכן לדעתי ניתן להאשים בראש ובראשונה את העם שלנו שתמיד הולך בשיטת העדר. ככה זה בבורסה, ככה זה בענייני רכב [כשכולם קנו סובארו אז כולם קנו סובארו] וככה זה בהמון דברים. קצרה היריעה מלפרט את הטימטום של חלק גדול מהציבור. וכשהציבור מטומטם - הציבור משלם. זאת עובדה ! והציבור זה כולנו. אני לא אומר שאני מטומטם ואני לא אומר חלילה שאתה מטומטם. אבל אני אומר שבגלל חלק גדול מהמטומטמים כולם משלמים. זאת הנקודה. מקווה שהתחלת להבין קצת יותר טוב את הדברים. אני מקליד בעיקר באצבע אחת והיא כבר כואבת... אז עד כאן לתגובה הזאת.
 

urilei

New member
בוודאי שדן לא אשמה

יפה ענית

קודם כל אני מאוד שמח על הדיון התרבותי הזה ושאתה מגיב ברוח טובה
ולעניין שלשמו התכנסנו : אתה בן 21, אני בן 47. למי אתה חושב שיש טיפ טיפה יותר ניסיון בחיים ? אם היית עונה לי שלאח שלך בן ה-9 [סתם לצורך הדוגמא] יש יותר ניסיון ממני בענייני מחשבים הייתי עונה שאין לי ספק בכך, כי הילדים של היום נולדו לתחום המחשבים, מה שקשיש כמוני לומד לאט לאט...
ומכיוון שבענייני תנועה ותחבורה ציבורית אנו דנים כעת, תרשה לי להגיד לך עם כל הצניעות, שיש לי הרבה מאוד ניסיון בתחום הזה [אחרת לא היית רואה אותי כאן]. ומכיוון שיש לי ניסיון רב בתחומים האלה [ורק בגלל כל מיני מחויבויות מסויימות אינני יכול לפרט יותר מידי] אני חושב [ואולי אני טועה. אבל אני חושב] שאני מבין קצת יותר ממך ומעוד כמה חברים כאן בתחומים האלה. ולכן אסביר לך כך : דן לא צדיקיםן גדולים. יש לי איתם חשבון ארוך. כך שאי אפשר להגיד שאני מצדיק אותם. העניין הוא שאני אדם שקשה לו לקבל חוסר הגינות. ולהאשים את דן במה שקרה אתמול נובע מחוסר ידע במקרה הטוב [שלך כפי שהבנתי ] או מחוסר הגינות. יתכן שדן לא נערכו מראש בצורה הנכונה ל"משבר התנועה הגדול במופע הזיקוקים 2006" [איך השם שהמצאתי על רגל אחת ?
] אבל אף אחד לא ציפה ששלוש מאות אלף נפש יגיעו למופע הזה. ואף אחד גם לא היה יכול לצפות לכך. לכן לדעתי ניתן להאשים בראש ובראשונה את העם שלנו שתמיד הולך בשיטת העדר. ככה זה בבורסה, ככה זה בענייני רכב [כשכולם קנו סובארו אז כולם קנו סובארו] וככה זה בהמון דברים. קצרה היריעה מלפרט את הטימטום של חלק גדול מהציבור. וכשהציבור מטומטם - הציבור משלם. זאת עובדה ! והציבור זה כולנו. אני לא אומר שאני מטומטם ואני לא אומר חלילה שאתה מטומטם. אבל אני אומר שבגלל חלק גדול מהמטומטמים כולם משלמים. זאת הנקודה. מקווה שהתחלת להבין קצת יותר טוב את הדברים. אני מקליד בעיקר באצבע אחת והיא כבר כואבת... אז עד כאן לתגובה הזאת.
בוודאי שדן לא אשמה
חלילה וחס להאשים את "דן" בכל מה שהלך אתמול בתל אביב... אם מישהו הבין שלזה התכוונתי, אז ממש לא... דן כן אשמה בזה שקווי 51 נסעו פחות או יותר על פי המתכונת הרגילה שלהם בלי תגבור משמעותי (אולי זניח, לא יודע) שעה שאוטובוסים היו מפוצצים בנוסעים כבר בתחנות הראשונות. ואני משוכנע ש"דן" הייתה מסוגלת לו רק הייתה רוצה לתגבר את 51 כאשר ראתה שהוא הפך לאופצייה היחידה של כמה אלפי אנשים לחזור לפתח תקווה ואולי בכלל לציר ז'בוטינסקי אני יודע להגיד לך שעמדתי בדרך בגין (תחנה לפני צומת עלית) ולא ניכר שום תגבור באוטובוסים שהיו עמוסים להחריד. עברו לפחות 4 אוטובוסים שכלל לא עצרו, ולא בתדירות גבוהה משמעותית או גדולה בכלל ממה שהם בשעת ערב בימים כתיקונם (כלומר - כל 15 דקות בערך) ועובדה שהמון אנשים נאלצו להסתפק בקווי אגד המאספים בשביל להגיע לאיזורים שבכלל שייכים לדן.
 

ארזS

New member
שלילי

בוודאי שדן לא אשמה
חלילה וחס להאשים את "דן" בכל מה שהלך אתמול בתל אביב... אם מישהו הבין שלזה התכוונתי, אז ממש לא... דן כן אשמה בזה שקווי 51 נסעו פחות או יותר על פי המתכונת הרגילה שלהם בלי תגבור משמעותי (אולי זניח, לא יודע) שעה שאוטובוסים היו מפוצצים בנוסעים כבר בתחנות הראשונות. ואני משוכנע ש"דן" הייתה מסוגלת לו רק הייתה רוצה לתגבר את 51 כאשר ראתה שהוא הפך לאופצייה היחידה של כמה אלפי אנשים לחזור לפתח תקווה ואולי בכלל לציר ז'בוטינסקי אני יודע להגיד לך שעמדתי בדרך בגין (תחנה לפני צומת עלית) ולא ניכר שום תגבור באוטובוסים שהיו עמוסים להחריד. עברו לפחות 4 אוטובוסים שכלל לא עצרו, ולא בתדירות גבוהה משמעותית או גדולה בכלל ממה שהם בשעת ערב בימים כתיקונם (כלומר - כל 15 דקות בערך) ועובדה שהמון אנשים נאלצו להסתפק בקווי אגד המאספים בשביל להגיע לאיזורים שבכלל שייכים לדן.
שלילי
דן לא היתה מסוגלת לצפות מראש שבשעות הלילה תהיה כזאת תנועה וכזה ביקוש לקו 51 מת''א לפ''ת. אין לדן את האפשרות להוציא בשעה 10 בלילה אנשים מהבתים שלהם אחרי יום עבודה, או לפני משמרת בוקר למחרת. וחוץ מזה שיש חוק במדינת ישראל שלנהג אוטובוס אסור לעבוד יותר מ-12 שעות ביממה. ומכיוון שמשמרת של נהג היא בסביבות 8-9 שעות [בערך, לפי סידרי העבודה השונים] אין כל אפשרות להוציא מישהו למשמרת נוספת של 3 שעות. כך שהמסקנה היא שהאשמה היא אולי ממשלת ישראל ומשרד התחבורה שלה. אבל רגע, גם הם לא אשמים. הרי אף אחד לא רוצה לנסוע עם נהג עייף... אתה מבין את זה ? החיים קשים חביבי. סבלת קצת אתמול. המוני אנשים סבלו אתמול. והנה אנחנו לקראת סיומו של היום שאחרי... ככה החיים מתגלגלים...
 

urilei

New member
רגע רגע

שלילי
דן לא היתה מסוגלת לצפות מראש שבשעות הלילה תהיה כזאת תנועה וכזה ביקוש לקו 51 מת''א לפ''ת. אין לדן את האפשרות להוציא בשעה 10 בלילה אנשים מהבתים שלהם אחרי יום עבודה, או לפני משמרת בוקר למחרת. וחוץ מזה שיש חוק במדינת ישראל שלנהג אוטובוס אסור לעבוד יותר מ-12 שעות ביממה. ומכיוון שמשמרת של נהג היא בסביבות 8-9 שעות [בערך, לפי סידרי העבודה השונים] אין כל אפשרות להוציא מישהו למשמרת נוספת של 3 שעות. כך שהמסקנה היא שהאשמה היא אולי ממשלת ישראל ומשרד התחבורה שלה. אבל רגע, גם הם לא אשמים. הרי אף אחד לא רוצה לנסוע עם נהג עייף... אתה מבין את זה ? החיים קשים חביבי. סבלת קצת אתמול. המוני אנשים סבלו אתמול. והנה אנחנו לקראת סיומו של היום שאחרי... ככה החיים מתגלגלים...
רגע רגע
אל תנסה לשכנע אותי שמה שהיה אתמול זה "טוב, עבר, לא נורא" מבחינתי האישית זה לא כל כך נורא, אז הלכתי שעתיים, אני בסך הכל עדיין צעיר, אבל בתור אירוע זה ממש לא משהו שאנחנו אמורים להשלים איתו. כל חברת תחבורה, בוודאי השנייה בגודלה במדינה, צריכה שיהיו לה כמות נהגים סבירה מוכנים להקפצה. כשראו שלא ניתן להקפיץ נהגים, למרות הרצון הטוב למסוף הכרמלית כי במילא הם תקועים בדרך, היה צריך להתחיל לתגבר קווים אחרים עם "מה שנשאר" אני בטוח שדן הייתה מסוגלת לדאוג שקו 51 יצא לפחות פעם ב-5 דקות בין 22:00 ל-24:00. מקסימום הכי הכי גרוע היו משאירים כמה חורים למחרת בבוקר בקווים העמוסים, היום בבוקר קו 4 ו-5 היו יוצאים כל 6 דקות במקום כל 5 דקות. זה ממש לא טוב אבל עדיין זניח לעומת מה שהיה אתמול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה