עולה עולה לנו. כמה זה עולה לנו?

Alex Burgess

New member
ברור שזה הרצון שלה, הרי אף אחד לא מכריח אותה.

לא הבנתי את כוונתך... מה, זה חכם לתת למישהו לנצל אותך? אם היא לא מרגישה מנוצלת כי היא בעצמה מנצלת אותו בשביל סקס, אז כל אחד מסופק ואין סיבה בכלל לפתוח את השרשור.
 

destiny23

New member
נכון. אז למה את מציג את זה ככה

וכותב "אם היא טיפשה מספיק כדי להסכים..." מה זה הדיבור הזה? מה זה טיפשה? אסור לה פשוט לרצות סקס?
 

B L I M P

New member
הכל היה בסדר עד שאמרת שהיא טיפשה

למה בחורה שרוצה לשכב עם גבר היא טיפשה? הרי זה בסוף רק דופק (לא תרתי משמע) אתכם התפיסה הזו. אם נשים חושבות שגברים חושבים שאישה ששוכבת איתם בלי להיות בטוחה שהיא נכנסה לקשר היא טיפשה, אז נשים הרבה פחות מוכנות לעשות סקס מחוץ לקשר מחייב. גם אם הן היו רוצות. סתם כדי לא לצאת "זולות" או טיפשות". ההפסד הוא כולו שלכם (וגם שלהן...)
 

Alex Burgess

New member
בסיטואציה שפותח השרשור מתאר

משתמע כי הבחורה מעוניינת בקשר רציני איתו ובגלל זה הוא מתלבט אם לנצל את זה בשביל סקס או לא. מסיבה זו אני מאמין שזה טיפשי מצידה לשכב איתו. מה היית מייעצת לחברתך אם היית יודעת שמי שהיא מעוניינת בו רוצה אותה רק בשביל דבר אחד?
 

Alex Burgess

New member
אם הנקודה היא שהיא לא טיפשה

כי היא לא יודעת שהוא רק רוצה אותה בשביל סקס, אז אני לא מתווכח עם זה. לא ייחסתי למילה "טיפשה" משקל רב מדי כאשר ניסיתי להדגיש שזאת תהיה האחריות שלה אם היא תעשה טעות ותשכב עם מישהו שרק רוצה לנצל אותה.
 

B L I M P

New member
לעשות מה שבא לה

וזה כולל לשכב איתו אם בא לה לשכב איתו, ולא לשכב איתו אחרת. זה שהיא רוצה קשר רציני והוא רוצה רק סקס, לא אומר שהיא לא יכולה גם לרצות סקס, לשכב איתו ולהמשיך הלאה.
 

Alex Burgess

New member
אז אין סיבה ללבטים מוסריים בכלל.


 

B L I M P

New member
אבל שלא תבין מדברי שאני חושבת

שזה בסדר לשקר למישהי ולהגיד שרוצים קשר רציני ולרצות רק סקס.
 
נשמע שהוא משקר.

עושה את עצמו בעניין של קשר רציני אבל רוצה רק סקס. רוצה רק סקס? זה לגיטימי. שום צד לא מנצל או מנוצל. רק שיגיד.
 

קריסטה

New member
לך זה יעלה במקסימום הפסד של סקס

לה זה יעלה הרבה הרבה יותר. אני עם אדיקטיב.
 
השקרים עלולים להוביל אותך ישירות לכלא

זה בדיוק מה שקרה לבחור ערבי שהתחזה ליהודי והורשע באונס במרמה משמע הבחורה הסכימה לשכב איתו על סמך מצג שווא שקרי שהציג. הבעיה עם שקרים היא שקל להתמכר אליהם כאשר הם מצליחים להשיג לך את מה שאתה רוצה ומכאן קצרה הדרך להונאה.
 

אייבורי

New member
תשמע

זה שאתה רוצה קשר רציני -נניח זה שבא לך עליה אבל אתה חושב שהיא לא לקשר רציני - נניח אבל מי אמר שהיא בכלל רוצה אותך לקשר רציני לדעתי היא בכלל רוצה לנצל אותך מינית ואז לזרוק אותך
 

Nessa12

New member
אין מה לתקוף אותך...

לפי מחקרים, נובע שהרבה גברים חושבים כמוך וכמו אלכס בורקס. לא נותנת לזה לגיטימציה חלילה, אבל זה המצב. אז בשורט ראן - אתה יכול לעשות מה בא לך, לדפוק ולזרוק או אולי להקדים בשיחת "יחסינו? פחחח" ואז לקוות לדפוק או לא יודעת מה... אבל בלונג ראן - מישהו פה יפגע. וכמו שחפרנית כבר אמרה לך, תזכור: Karma IS a bithch. מעניין אותי לדעת אם אתה תומך באינוס גברים ואז גניבת הזרע שלהם למטרות ניסיוניות אי אלו ואחרות.... הממממ..
 

ArrowNY

New member
ישהו בכלל מאמין שkarma is a bitch?

או what goes around comes around?
 
למעלה