עולה עולה לנו. כמה זה עולה לנו?

תפסוני

New member
עולה עולה לנו. כמה זה עולה לנו?

כמה זה עולה לנו להיות כן ואמיתי? האם להיות כן מהתחלה עם בחורה שאני מכיר. לומר לה מה אני מחפש. או להסתיר את זה ולהשיג את זה? snooze or lose כל פעם שעוברת עלי תקופה בלי סקס אני מהרהר ביני לבין עצמי אם להיות ישר וכן מההתחלה. או להיות ערמומי ולהשיג את שלי בדרך אחרת. כתבה כאן בחורה שיצאה עם מישהו ומההתחלה הוא אמר לה שהוא רוצה סקס (וירטואלי) ומשם סקס אמיתי. כתבה כאן בחורה אחרת שאמרה שיצאה עם מישהו. הוא אמר לה שהוא לא מחפש קשר רציני אבל היה שמח לשכב איתה. והשאלה היא - כמה זה עולה לנו? אני מחפש קשר רציני ויצאתי עם בחורה. היא ממש חמה עלי. איכשהו הבנתי בזמן שאנחנו יוצאים שאני לא רואה בה פוטנציאל לקשר רציני. במילים אחרות - הבחורה לא מה שאני מחפש. מצד שני. כבר יצאנו כמה דייטים ויש פה פוטנציאל לסקס בטוח עוד דייט-שניים-שלושה. זו הדילמה: האם לומר לה שאני לא רואה בה פוטנציאל לקשר ולהפסיק לצאת איתה? האם לומר לה ישירות שאני לא מחפש קשר, אבל היא פוטנציאל לאחלה זיון? האם להמשיך לצאת איתה עוד כמה דייטים רק בשביל לשכב איתה? ואולי להמשיך לצאת איתה גם אחרי שנשכב לראשונה. כי אני יכול להשיג סקס קבוע? (ולחפש במקביל משהי שתקלע למה שאני מחפש?) אוף. המוסר הזה. לתת לו להשפיע עלי או להתעלם?
 

too addictive

New member
נו באמת

סקס שווה לך את הפגיעה במישהו באופן ישיר? נכון שבאותו רגע תהנה ותגמור, אבל אחרי זה, בדיעבד, באמת תרגיש שזה היה שווה לך? אני לא בעד להונות אף אחד בשום דבר, בטח ובטח לא במשהו עם כזה פוטנציאל פגיעה. בנוסף לזה, אתה לא היית רוצה לגלות שמישהי שאתה תופס באופן רציני מחפשת בזמן שאתה כולך פרפרים ונצנצים. |(עצוב לי שזו בכלל דילמה...)
 

lolly87

New member


אמרת בדיוק מה שאני חושבת
 


אין לראות בתגובה זו משום המלצה לנהוג בדרך זו או אחרת
זיכרו: לעולם לא נוכל לדעת כיצד עלולות המילים שלנו להשפיע על אחרים.
http://www.youtube.com/watch?v=hAX2ku9ifEs עם כל הגעגוע לחיבוק, לחיוך ולשיחה, כשבצד השני, אין גם צורך וגם רצון אמיתי בחיבור, לא משנה מה נעשה, זה לא יעבוד!
 

Alex Burgess

New member
כל עוד היא בוחרת לשכב איתך מרצונה,

אתה לא חייב לה הסברים. שבועת אמונים היא תנאי להמשך היחסים ביניכם? אתה מבטיח לה משהו כשאתה יודע שזה שקר? כל עוד לא הגיעה שיחת "יחסינו לאן?" מכריעה בה אתה לא יכול להתחמק עם תשובה כמו "בואי נזרום עם זה", תעשה מה שאתה רוצה. אם היא טיפשה מספיק בשביל לשכב איתך, והיא כנראה באמת כזאת, אז זאת לא הבעיה שלך ואתה פטור מכל אחריות מוסרית.
 

קריסטה

New member
אז השורות שלך ממש ממש צפופות...

קראתי את זה עכשיו שוב ואלא אם כן אתה חושב שהוא יראה את האבסורד בדבריך (לא בטוח בכלל) אז אני לא רואה את זה בכלל.
 

Alex Burgess

New member
אבסורד הוא דבר חסר היגיון ודבריי אינם כאלה.

אם הוא לא משקר לה, זאת לא הבעיה שלו שהיא נותנת לו לנצל אותה. אם היא מוכנה לשכב איתו כאשר הקשר אינו רציני, זה אומר שהיא מקבלת את תנאי המשחק ואין לה מה להאשים אותו.
 

too addictive

New member
?

אבל היא חושבת שהקשר כן רציני, כי הוא מתנהג כאילו הקשר רציני. נכון שאפשר להקטין ראש (כמו שאתה עושה) ולהגיד "כל עוד לא אמרנו שאנחנו בקשר רציני ___" אז הכל סבבה. אבל להתנהג כאילו אתה רוצה קשר רציני, עד שאתה משכיב אותה, זה לא. והיא לא טיפשה במיקרה הזה, היא מרומה. יכול להיות שהוא מרמה טוב, יכול להיות שהוא מרמה גרוע ואז גם יכולת האבחנה לה דפוקה, אבל להאמין לבן אדם שמתנהג כאילו הוא רוצה קשר רציני (מבלי להעביר אותו 7 מדורי גיהנום, כמו שרבים כאן מתלוננים) וללכת על זה, זה לא טיפשות. כשהיא שוכבת איתו, היא שוכבת איתו מתוך אמונה שזה צעד אחד לקראת להעמיק את הקשר איתו. כשהוא שוכב איתה, הוא יודע שהוא פשוט ילך אחרי זה ויותיר אותה פגועה. עם כל אהבתי לסקס, אני לא אעשה אותו בכוונת תחילה לפגוע במישהו.
 

Alex Burgess

New member
איך את יודעת מה היא חושבת ואיך הוא מתנהג?

הוא אמר שהם רק יצאו לכמה דייטים ולא נשמע כאילו הבטחה לקשר רציני היא תנאי מקדים לסקס. יש כאן זוג אנשים בוגרים שהתחילו לצאת, ואנחנו מקבלים את הצד שלו - הוא מעוניין רק בסקס. יש בזה בעיה? כל עוד הוא לא מרמה אותה, ואנחנו לא יודעים בוודאות אם כן או לא, אין כאן שום בעיה והאחריות היא שלה בלבד. אם היא בוחרת לשכב איתו במטרה להעמיק את הקשר אז זאת ההחלטה שלה והיא צריכה לקחת בחשבון שהצד השני לא מרגיש כמוה. ואם היא בכלל שוכבת איתו רק בשביל לראות אם יש עם מה לעבוד? "לבחורה אין שום רצון משלה לסקס?"
 

too addictive

New member
אני לא יודעת כלום בוודאות

אני יוצאת מתוך נקודת הנחה שהבחור הולך לשדר "קשר רציני". אולי היא באמת רק בודקת אותו, אולי היא גם רוצה רק לשכב איתו ולזרוק. זה לא משנה לי- כל עוד בן אדם משדר א אבל מתכוון לעשות ת, זה להונות. אין בעיה בכלל עם זה שהוא מעוניין רק בסקס, אבל שלא יגרום לה להרגיש שהוא מעוניין ביותר, ולפי מה שהוא כתב, הוא יכול להיות ערמומי, יכול להמשיך לצאת איתה עוד כמה פעמים רק בשביל לשכב איתה (ניסוח שלו)- אז כניראה שהוא יודע מה הוא רוצה לשדר.
 

Alex Burgess

New member
את יוצאת מנקודת הנחה

שמבוססת על משהו שאת לא יודעת. הוא לא אמר שהוא נאלץ לשדר משהו שקרי בשביל להשכיב אותה. היא "חמה" עליו והוא מתלבט אם לנצל את זה בשביל סקס ותו לא, כי בפועל הוא מחפש משהו רציני והיא לא זה. אני לא קופץ עם פרשנויות משלי ומנסה להשלים את התמונה בעצמי, כפי שעשית את זה את. חסר כאן מידע מסוים, לכן אני שופט רק על פי הכתוב. אני בוחר להגיד שאין כאן שום בעיה מוסרית, אבל בכל הודעה מתנה את זה בכך שהוא לא מרמה אותה.
 

too addictive

New member
מה לא ברור במשפט הבא

"האם להיות כן מהתחלה עם בחורה שאני מכיר. לומר לה מה אני מחפש. או להסתיר את זה ולהשיג את זה?" אם אתה צריך להסתיר את כוונותיך כדי להשיג משהו, אתה כניראה מרמה. אני לא ראיתי שסייגת את דבריך בתנאי שהוא לא מרמה אותה. אתה כתבת שכל עוד היא בוחרת לעשות את זה, הוא לא חייב לה כלום. כלומר (ככה אני וקריסטה כניראה הבנו), גם אם הוא משקר לה, כל עוד זו בחירה שלה ולא בכפייה, אז סבבה. טעינו?
 

Alex Burgess

New member
מה הבעיה במשפט הזה?

זה שהוא יוצא כלב, זה ברור, אבל בעיה מוסרית אין כאן. אם את מתקבלת לעבודה מסוימת, את לא חייבת להגיד שאת עושה את זה רק אין לך ברירה כרגע ובפועל את מחפשת משהו יותר טוב במקום אחר. אנלוגיה מצוינת, אני יודע, אבל לפחות בהשוואה לאלה של נסה זה בסדר.
לגבי ההתניה בהיעדר מרמה, הזכרתי את זה כבר בהודעה הראשונה: "אתה מבטיח לה משהו כשאתה יודע שזה שקר?" ואז בתגובה לקריסטה: "אם הוא לא משקר לה..." ואז בתגובה אלייך: "כל עוד הוא לא מרמה אותה..."
 

Alex Burgess

New member
מה לכלבים ולמוסר?


זה שהוא רוצה להשתמש בה רק בשביל סקס לא אומר שהוא משקר או עובד עליה, הוא פשוט מנצל את מה שהיא נותנת לו. חוץ מזה, כל הגברים כלבים אז זו טענה נכונה בכל מצב עניינים.
 

destiny23

New member
טיפשה מספיק כדי להסכים?

אני מבינה שלבחורה אין שום רצון משלה לסקס?
 
למעלה