עולה עולה לנו. כמה זה עולה לנו?

Nessa12

New member
נו זרום... טוב יודע מה?!

אני סתם מנסה להתסיס, האנלוגיה לא יצאה משהו. אוקיי יש לי אחת טובה יותר!!!!! תאר לך אתה בתחילת הסקס עם בחורה, התחלתם את האקט. ופתאום הבחורה אומרת לך: "מה? זהו? זה הכל?! כזה קטן? מה זהאני לא מרגישה אותו בכלל!". לדעתי זאת השוואה טובה למה שפותח השרשור רוצה לעסוק לבחורה. בשני המקרים האגו מתרסק לקרשים.
 

Nessa12

New member
לעסוק=לעשות**
להט הרגע


 

Survivor Man

New member
זו שיטה נלוזה של לא מעט גברים

משוואה פשוטה שמעידה עליך הרבה כבנאדם: סקס זמין ובטוח לתקופה קצרה מול פגיעה וניצול של זאת שמספקת לך אותו? הרבה יאמרו שפיספסתי ים של הזדמנויות להשכיב מישהי רק בגלל שאני תמיד שם את הקלפים על השולחן ברגע ההחלטה לאן מועדות פנינו. זה נכון, אבל לפחות אני שלם עם כל ההחלטות שלי והמצפון אף פעם לא ישב לי על הוריד. אה וסתם לידיעה... לא כל בחורה תסרב אוטומטית להצעה מהסוג הזה
 

AmiTutiT14

New member
זה פשוט נוראי שיש בחורים כאלה.

ואני אסתכן ואומר - רוב הבחורים. אני צעירה בגיל וכבר היו לי שתי התנסויות לא נעימות שכאלה.. בחורים שהבטיחו לי והתנהגו אלי מושלם, ובשיחות "יחסינו לאן" שכאלה באמת הביאו אותה בהתחמקות של "נזרום עם הקשר" ואני בשיא תמימותי הנחתי שזה בסדר, כי באמת נזרום, אני לא לוחצת ולא לחוצה, ולזרום זה לא משהו רע בהכרח ואפילו יכול להיות טוב. אז לגבי מה שאחת הבנות פה אמרה- קארמה איז אה ביץ' ובגדול, כי לאחרונה הגעתי למסקנה שאני הולכת להחיל על עצמי את חוק הייבוש. משמע- סקס רק אחרי שהבחור אומר שהוא רציני ושאני רואה שהוא רציני. מצידי גם חודשים. אז באסה בשביל הגברים! ברור שזה חרא, ברור שהכי כיף זה באמת לזרום, לשכב כשהתשוקה בוערת, בלי חוקים של זמן. אבל כשבחורים מנצלים את המילה הזאת "לזרום" בשביל הפוליטיקלי קורט שלהם, כדי שאחר כך לבחורה לא תהיה דרך להוכיח את הבחור, זו פשוט התנהגות נלוזה מצידם. אז שבנים לא יתפלאו אחר כך שבנות מייבשות אותם 3 חודשים לפני הסקס הראשון...
 

B L I M P

New member
אבל מה רע בלזרום??

אם כיף לך איתו ואת רוצה לשכב איתו, למה את חייבת הצעת נישואין לפני שאת נכנסת איתו למיטה? הרי תכלס אם את יודעת שהוא לא רוצה איתך קשר הרי גם את לא רוצה איתו קשר. אבל אם כיף לך איתו ונעים לך איתו מה הבעיה להכנס איתו למיטה (אם בא לך כמובן!) ואז לראות לאן זה הולך. ובכלל, עצוב בעיני שאת מדברת על סקס כמו משהו שאת נותנת והוא צריך לחכות לו.
 
כי לא חסר מי שינצל את ה"לזרום" הזה.

אם הוא לא מחפש משהו רציני או לא סגור על עצמו שיגיד לי. לפני ששוכבים. למה? כי אני רוצה לדעת למה לצפות. כי אני לא רוצה להיתקע במחשבות של מה זה אומר עכשיו ואם יש בנינו עתיד. כי יש לי רגשות ואני לא אוהבת להיפגע או להיות פגיעה מול אדם שהולך בכיוון השני ממני. לא צריך להציע נישואין, אבל אני, אישית, אכנס עם גבר למיטה רק כשאדע מהי המשמעות של הצעד הזה. הדבר היחיד שאני מצפה ממנו לעשות זה להיות כן איתי, בין אם הוא רואה איתי קשר או סטוץ. וגם אם הוא יגיד סטוץ זה לא אומר שאשלול אותו על הסף, כמו שהמנהל כתב, לא כל אישה תסרב אוטומטית. ובקשר למשפט האחרון שלך.. לא יודעת אם לזה היא התכוונה אבל אני איתך. כשזה הופך למשחקי כוחות כאלה אולי כבר עדיף לזרום מאשר להפוך הכל לכ"כ טכני. קצת קיצוני לדעתי לחכות כמה חודשים, בעיקר כי אני חושבת שגם הגברים הכי ג'נטלמנים ורציניים לא תמיד יסכימו לחכות כל כך הרבה זמן (ובצדק). סקס זה לא חלק שאפשר בלעדיו וכשזה נכון, הוא רק מקרב יותר.
 

AmiTutiT14

New member
הצעת נישואין?

תראה, דווקא בנושאים כאלה יש הרבה מעבר לשחור או לבן. אני לא אמרתי "הצעת נישואין", אז אין מקום לציניות כאן, כי אם תהיה ציני לא תנסה אפילו להבין למה אני מתכוונת. סקס בעיני הוא לא ספורט תחרותי. הוא לא פעילות להעברת הזמן. זאת פעילות, מבחינתי, שמראה על איזושהי קירבה מאד אינטימית. מבחינתי "אינטימי" זו לא בהכרח המילה הנרדפת ל"עירום פיזי", אלא גם לקירבה נפשית. כשאני מתפשטת (פיזית) בעיני בחור מסויים, אני מסירה מעלי את כל המגננות והמסכות ואני הכי פגיעה בעולם. זאת לא פעילות שאני חולקת עם כל אחד שעובר ברחוב, לכן זה כן משהו שהוא כן מיוחד ולא כל אדם "זוכה" לו. אני יכולה להעיד על עצמי שגם בגלל שאני לא זורמת ככה סתם ע כל אחד, אלא רק עם בחור שבאמת ראוי בעיני, אני מאד מפנקת במיטה ומאד מאד נותנת מעצמי כדי שהבחור יהנה. סקס מבחינתי זה לא רק האקט המיני, זה כל מה שאני נותנת מעצמי בשביל הבחור, הרעיון שאני מראה לו שאני 100% חשופה מולו בכל מובן. בכלל כל הדברים האלה, אני מאד אעלב (וכבר נעלבתי) מבחור שינצל את כל הנכונות העמוקה שלי לתת מעצמי כל כך הרבה בשבילו, בשביל סתם איזה אקט מיני של כמה דקות. שלא תבין, כבר שמתי את עצמי בצד השני. ניסיתי פעם אחת סטוץ ופשוט לא נהניתי. לא נפגעתי מאותו בחור, בכלל לא חשבתי עליו יום אחרי. גם לא הרגשתי גועל או משהו. פשוט שכחתי מזה... לא היה לי כיף, זה היה בלי רגש. זה דבר שאפשר להתווכח עליו המון, אבל זה פשוט עניין של הרגשה. אני מקבלת את זה שיש כאלה שנהנים גם מסקס סתם ככה בלי רגשות, לפעמים אני מקנאה אפילו באותם אנשים. לבריאות להם, אני לא כזאת. מה שמפריע לי זה פשוט הניצול. בחור שקולט שיש מולו בחורה רגישה שיש לה רגשות כלפיו, שתמיד אומרת לו מילה טובה, מלטפת לו את האגו, תמיד מחייכת כשהיא רואה אותו ומקבלת אותו באהבה. פשוט לא מעניין אותו היחס שלה כלפיו, מעניין אותו לזיין אותה וזהו, ולא מעניין אותו אם היא תפגע. בעיני זה פשוט דוחה. אני בחיים לא הייתי מתנהגת לאף אדם בצורה כזאת, בין אם לחברה שלי או להורים שלי או לבחור שמעוניין בי. כל אדם שמביע בי עניין אמיתי ואכפתיות, בחיים לא הייתי מעזה להתנהג אליו ככה. לא רק כי זה לא מכבד אותו, אלא כי זה בעיקר לא לכבד את עצמי.
 

Nessa12

New member
וואו.

אני פשוט מסכימה עם כל מילה שכתבת... ההופרדנו בלידתנו?!
 
טוב באתי להגיב לך תגובה צינית

אבל את פשוט צודקת... כמה עצוב לראות שהסתובבתי בחברת גברים מספיק זמן כדי לזלזל בגישה הזו
 

Nessa12

New member


זה אסימון שבד"כ נופל.. לי, לך ולה זה עוד נפל מוקדם
 

B L I M P

New member
תראי

דבר ראשון אני בחורה
דבר שני, אני באופן אישי לא מסכימה עם הגישה שלך לסקס. אבל זו זכותך. ובכל זאת קשה לי להאמין שאת יכולה להיות עם מישהו שרוצה ממך רק משהו גופני אבל את תרגישי שהוא מתאהב בך ושאת מתאהבת בו. אני מקווה שאת לא כזו תמימה ושרוב הגברים לא כאלו שקרנים טובים. אם מרגיש לך מספיק נוח עם בנאדם - אז למה לא? אם מחר הוא מחליט שלא מתאים לו, זכותו. ובכל מקרה, כמו שאמרתי, קשה לי לתפוס מישהו שחודש (ואפילו שבוע) מזייף רגשות ואכפתיות והוא עושה את כ-ל זה בשביל לזיין. בלי להעליב - את כנראה לא מספיק שווה (וכנראה שאף בחורה לא שווה את זה..). סקס אפשר למצוא בכל מקום, וגבר לא ישקיע כ"כ הרבה כוח ומאמצים רק בשביל לזיין. דבר שני, כמו שאמרתי, רוב האנשים בעולם לא יכולים לזייף רגשות בצורה כ"כ טובה. ואם אישה מספיק פתייה בשביל לאכול שטויות כאלו - זה הזמן להתעורר. ומאוד קשה לי עם המילה לנצל - אם גם את רוצה סקס, אז אין פה לנצל. טוב לך באותו רגע, מתאים לך וכיף לך? זכותו מחר להחליט שלא מתאים לו יותר. אם נצרף את זה שרוב הגברים לא באמת ישקיע עכשיו כמה שבועות בלהכניס מישהי למיטה וגם אם כן, אז בחורה צריכה להתעורר ולהבין מה רוצים ממנה ואם זה לא מתאים לה, אז אני באמת חושבת שבזה שנשים מדברות על זה שמנצלים אותן לסקס (לא במובן של הטרדה מינית חו"ח) או שהן "נותנות" (והגבר לוקח) זה בעיני נוראי ומוריד מערכה ומשמעותה של אישה. ובלי קשר - אני מתה להכיר את הבחורות האלו שיוצאים איתן חודש, הן חודש לא נותנות, ואז הוא מזיין אותן וזורק אותן. נשמע לי קצת עלוב.. (או משהו שקורה בגיל 16..)
 
המשפט האחרון שלך מאוד נכון
אבל-

עדיין צריך להיות תיאום ציפיות. ונשמע בסיפור של ההודעה הראשית שיש כאן ציפיות שונות. זה לא הוגן. ללא תיאום כוונות - זה פוגע ולא מוסרי, בלי קשר לסקס.
 

elena20

New member
ממש לא מסכימה, לא רוב הגברים כאלה

ולראיה כמות הזוגות ה"רציניים" שיש מסביב. ואני חושבת שסקס נהיה כזה אישיו כי עושים ממנו אישיו, אני מבינה שזה יכול להיות נושא חשוב כאשר ממש צעירים ולא התנסו בסקס, אבל בגילאי 20+ ממש לא מבינה מה הטעם בלהתעסק במתי לשכב ומה זה יעשה ומה הגבר יחשוב עליי? אני גם לא מאמינה שסקס מוקדם יכול להרוס קשר כי אני יוצאת מנקודת הנחה שאם הגבר ישפוט אותי לרעה כי לטעמו שכבתי איתו מהר מדי הוא בכל מקרה לא שווה את הזמן שלי....אם שני הצדדים מעוניינים לא רואה איך סקס יכול "להרוס", ולמה צריך לשמור אותו לשלב מאוחר יותר. אם מרגישים בנוח, זדיינו
מתי שבא לכם!
 

h a j b i

New member
כשאת מייבשת מישהו 3 חודשים

את מענישה קודם על את עצמך, כן? בחור מספיק מבוקש שיש לו אופציות פשוט ימשיך הלאה.
 
למעלה