עוד 3 ימים חג מתן תורה, ואני אומר לשמאלנים כאן בלי שום חשבון, הכל בגללכם

marabo

Well-known member
אתם בועטים בתורה, לא רק שאתם לא שומרים את התורה והמצוות כואב לכם לראות אחרים שומרים.
אז כן, בגללכם אין עלינו רחמי שמים ובגללכם כל הצרות.
ותקפצו לי ותנשקו לי כולכם, זה כתוב בתורה בפרשת בחוקותי.
ואלו עשרת הדיברות, תתחילו להאמין בה, תתחילו לשמור שבת, כי הגיע הזמן.
 

קבצים מצורפים

  • 20260518_233412.jpg
    20260518_233412.jpg
    KB 19.6 · צפיות: 1

certified.woke

Well-known member
אתם בועטים בתורה, לא רק שאתם לא שומרים את התורה והמצוות כואב לכם לראות אחרים שומרים.
אז כן, בגללכם אין עלינו רחמי שמים ובגללכם כל הצרות.
ותקפצו לי ותנשקו לי כולכם, זה כתוב בתורה בפרשת בחוקותי.
ואלו עשרת הדיברות, תתחילו להאמין בה, תתחילו לשמור שבת, כי הגיע הזמן.
אני מכבד מיתולוגיות כל העמים במדה שווה.
אין רחמי שמים מפני ש- (א) מעלינו (ומכל צדדינו) יש רק deep space, ו- (ב) מפני שאתם עמלקים.
יומו של Saturn הוא ככל הימים...
 

marabo

Well-known member
אני מכבד מיתולוגיות כל העמים במדה שווה.
אין רחמי שמים מפני ש- (א) מעלינו (ומכל צדדינו) יש רק deep space, ו- (ב) מפני שאתם עמלקים.
יומו של Saturn הוא ככל הימים...
זה בדיוק העניין
אתם לא מאמינים בקב"ה, לא שומרים את המצוות.
הכל בגללכם
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה בדיוק העניין
אתם לא מאמינים בקב"ה, לא שומרים את המצוות.
הכל בגללכם
להזכיר בתקופת דוד המלך היה שיא האמונה אבל גם שיא המלחמות, ואמנם אז כבשנו את הארץ המובטחת בכולה או ברובה, אבל זה לא היה כמו בתקופת יהושע בן נון, שאלוהים הפיל מפולת אבנים על הכנענים, וזה עלה לנו בדם, עד שאפילו ביקשו מדוד לא להוביל את העם במלחמות מחשש שייפול בקרב.
 

DANIAVNI

Well-known member
אתם בועטים בתורה, לא רק שאתם לא שומרים את התורה והמצוות כואב לכם לראות אחרים שומרים.
אז כן, בגללכם אין עלינו רחמי שמים ובגללכם כל הצרות.
ותקפצו לי ותנשקו לי כולכם, זה כתוב בתורה בפרשת בחוקותי.
ואלו עשרת הדיברות, תתחילו להאמין בה, תתחילו לשמור שבת, כי הגיע הזמן.
בינתיים מי שהתנצר מסתדר יותר טוב, גם ברמה האישית וגם ברמה הלאומית.
 
נערך לאחרונה ב:

DANIAVNI

Well-known member
אז למה אתה לא מתנצר?
מפני שזו גם כן הפרעה פסיכיאטרית
אין לי אינטרס רוחני דתי
זונה נשואה שכבה עם גברים באורווה
וסיפרה שהתעברה מרוח הקודש
נו באמת ???
אבל לו זה היה משתלם לי
הייתי בכיף משנה את דתי לנוצרי
מ'כפת לי.

אגב
יש סיפור על רבי שלום שבזי
שהיה בלילות שישי קופץ מהיכן שנמצא במרחקים במסעותיו לכפרו בתימן
כדי לעבר את אשתו .

Say no morez Say no more
?Does she go
 

xyxy210

Well-known member
מפני שזו גם כן הפרעה פסיכיאטרית
אין לי אינטרס רוחני דתי
זונה נשואה שכבה עם גברים באורווה
וסיפרה שהתעברה מרוח הקודש
נו באמת ???
אבל לו זה היה משתלם לי
הייתי בכיף משנה את דתי לנוצרי
מ'כפת לי.

אגב
יש סיפור על רבי שלום שבזי
שהיה בלילות שישי קופץ מהיכן שנמצא במרחקים במסעותיו לכפרו בתימן
כדי לעבר את אשתו .

Say no morez Say no more
?Does she go
ת'שתע דניל'ה. זה לא עובד ככה.
אתה לא בסדר.
נראה לך שכרותי האונה יבינו למה אתה מתכוון ?
 

DANIAVNI

Well-known member
אתם בועטים בתורה, לא רק שאתם לא שומרים את התורה והמצוות כואב לכם לראות אחרים שומרים.
אז כן, בגללכם אין עלינו רחמי שמים ובגללכם כל הצרות.
ותקפצו לי ותנשקו לי כולכם, זה כתוב בתורה בפרשת בחוקותי.
ואלו עשרת הדיברות, תתחילו להאמין בה, תתחילו לשמור שבת, כי הגיע הזמן.
אני ממליץ לך על פנייה דחופה לשירותי בריאות הנפש לאבחון פסיכיאטרי והמשך טיפול בקהילה או במסגרת אמבולטורית.

אתה סובל מאמונות והזיות שווא.
 

marabo

Well-known member
אני ממליץ לך על פנייה דחופה לשירותי בריאות הנפש לאבחון פסיכיאטרי והמשך טיפול בקהילה או במסגרת אמבולטורית.

אתה סובל מאמונות והזיות שווא.
זה כתוב בתורה. אתה מוזמן לאשפז את אלוקים
 
למעלה