מהדורת מבט
New member
עוד 160 מחבלים המסתובבים חפשי
הפועלים בשרותו של מובארק, מה חשבתם? שהוא שחרר את עזאם בחינם? זאת דרך יפה לפגוע בישראלים שחרור מחבלים "מחוותית"
הפועלים בשרותו של מובארק, מה חשבתם? שהוא שחרר את עזאם בחינם? זאת דרך יפה לפגוע בישראלים שחרור מחבלים "מחוותית"