עוד 160 מחבלים המסתובבים חפשי

עוד 160 מחבלים המסתובבים חפשי

הפועלים בשרותו של מובארק, מה חשבתם? שהוא שחרר את עזאם בחינם? זאת דרך יפה לפגוע בישראלים שחרור מחבלים "מחוותית"
 
למעלה