עוד תראו כמה טוב יהיה בשנה הבאה...

magenta73

New member
יום שני הייתי בחתונה

של חברה במקום שעבדתי בו וכנראה אעבוד בו בעתיד. איתנו ישב בחור. חמד. האמת. מבואס מהתחת. הרכילות האחרונה אמרה שהוא חזר יום אחד השבוע הביתה וגילה שחברתו לזה 4 שנים פשוט ארזה כל מה שיש לה ויצאה מהבית, השאירה לו פתק. "דיר ג'ון". אקיצר... יכול להיות יותר גרוע. זה הכל.
 
כן... הייתה יכולה גם לא להשאיר פתק.

ולפני שאני נקטל כאן על חוסר רגישות והומור קלוקל, אז אני מוכרח לציין שאני מזדהה עם הבחור ומאחל מוות איטי וביסורים לבחורה.
 
יאללה יאללה...

מוות ביסורים... הבחורה לא רוצה אותה...למה מה קרה בכוח? ככה זה החיים יום אחד עוזבים ולמחרת נעזבים...אז מה היא צריכה להקריב את האושר שלה בשביל שהוא יהיה מאושר?
 
מה-זה הגזמת! "ספטמבר השחור"...

נו, באמת. מה עם קצת לשמוע בשמחתם של החוגגים? כלומר, ברור שיש כל מיני דרכים לחגוג את אהבתכם- ואולי זו לא הדרך שאתה היית בוחר לחגוג בה אהבה (גם אני לא) אבל הציניות פשוט בולעת כל חלקה טובה- למה לא לפרגן לזוג המאושר? למה לא לשמוח קצת בשבילו?? די לקנאה ולאכילת הלב, אני אומרת. אם אתה מרגיש שזו לא הדרך שאתה היית בוחר בה לחגוג את אהבתך- אז למה לקנא בכלל? לא עדיף לפרגן את הדרך השונה לחברים שלך? ואם אתה מתקשה להנות כי אתה אכול קנאה- זה לא מוסיף לך ליווית חן. בקיצור, תתחילו לפרגן, סינגלים ממורמרים שכמותכם (יאללה, נראה לי שתיכף אני אגורש מכאן בזעקות "קישטא" ומכות מטאטא)
 
אין בליבי...

ולו שמץ טינה כנגד האוהבים הצעירים. אכול קנאה? בכלל לא (מה, באמת נשמעתי ככה?). חתונות לא עושות לי את זה - לא גורמות לי להקיא ולא גורמות לי לקנא.עדיין לפחות. להיפך, חתונה כשהיא עשויה טוב, יכולה להיות אירוע משמח ביותר ואני באמת שמח בשמחתם, בעיקר של החברים הטובים שמתחתנים. ומתרגש איתם עד כמה שהאופי הציני מאפשר. מה שכן, חייבים להודות שיש משהו מעייף בהמון חתונות בחודש... מתחילים להסתכל על הצדדים הבנאלים והפחות מרגשים של העניין. כל השטיקים שחוזרים על עצמם, שיחות הנימוס עם אנשים שאתה רק בקושי מכיר, וכן, גם המחשבה על מתי זה יקרה גם לך... ובכלל, ב"ספטבמבר השחור" התכוונתי לפן הכלכלי - לשעבד משכורת כי כל הזוגות בעולם החליטו להתמסד בבת אחת, קשה....
 

smartblonda

New member
מה לעשות חתונות הן הקיטש' במיטבו

וגם החתן וגם הכלה ,למרות כל הציניות לחבר'ה,מתרגשים. ולכן אני בעד לשמוח ולפרגן לזוג,לא לראות את הצדדים הרעים,כגון,האקסית,אלא את המוזיקה הטובה,החברים,הזוג שהתחיל דרך חדשה וכו... באם אתה מאוד ביקורתי וניתפס בקטנות זה עושה אותך מאוד קטנוני ודיי מגעיל והאמת גם דיי דוחה
 
ואגב ציניות וחתונות

בחתונה האחרונה, עמדתי עם ליד חבר בזמן החופה, שכל הזמן העיר הערות לגבי העובדה שהחיים של החתן נגמרו - סימן כאילו הידיים שלו כבולות באזיקים, לחש לעצמו "די, הכל נגמר" וכל מני שטויות כאלה. זה חלק מההומור בחבר'ה. לידנו עמדה מישהי שהתרגשה ממש מהמעמד ובשלב מסויים היא פנתה לחבר הזה שלי בעצבנות ואמרה לו - "הוא עושה את זה מרצון, אתה יודע". אז הוא הסתובב אליה וזרק - "כן, מרצון שלה (הכלה)...". הבחורה הסתובבה והלכה. אמנם לא מכבד את האירוע, אבל משעשע never the less.
 

riki23

New member
ממש לא נעים

בגלל אותה סיבה אני נוהגת לא להגיע לאירועים.
 
למעלה