בכתבה הוזכר הפורום למעןעוד תירוץ לעיכוב בפיתוח הרכבת בארץ
תקראו עוד בכתבה מעיתון הארץ:
זה לא עוד תירוץעוד תירוץ לעיכוב בפיתוח הרכבת בארץ
תקראו עוד בכתבה מעיתון הארץ:
בוא לא נהיה תמימים...זה לא עוד תירוץ
זה המצב בפועל תשתית רכבת היא תשתית מאוד יקרה, עלויות של מאות מיליוני שקלים לכל קו וכמות הקווים הנדרשת היא גדולה מאוד הקמת מסילות ארוכות ורבות ככל שניתן לא יהיו יעילות אם לא יהיה ציוד שינסע עליהן לרכבת ישראל כאמור יש תזרים כספים להקמת הקווים השאלה היא איך ועם מה מפעילים אותם? לדעתי, כל פרוייקט כביש חוצה ישראל צריך להיות בטל ומבוטל לחלוטין! מניסיון מר עם האיילון כביש, ככל שיורחב וימוחלף מעולם לא יצליח לעמוד בנפח כלי הרכב שהולך וגדל בקצב מהיר הרבה יותר מקצב פיתוח הכבישים ולדעתי ההשקעה (המבוזבזת לדעתי) בכביש חוצה ישראל צריכה לעבור לטובת הקמת תשתית רכבות ברמה בינלאומית עם רכבות מהירות שיקצרו זמני נסיעה באופן משמעותי שיהפכו את הרכבת לכדאית ואטרקטיבית הרבה יותר משימוש ברכב. רכבת שתוכל להרביץ את הקו בין באר שבע לתל אביב במהירות של 220 קמ"ש בזמן של 30 דקות לערך תוריד הרבה מכוניות והרבה נהגים מהכביש. אמנם עלות הקמת תשתית וקניית ציוד רכבתי כזה היא יקרה מאוד אני חושב שההשקעה היא כדאית הרבה יותר מהשקעה באספלט שבכל מקרה בשלב מסויים לא יצליח לעמוד בדרישה. הקמת תשתית מסילתית ורכישת ציוד שיאפשר "הקטנת" מרחקים משמעותית היא הפתרון לבעיות התחבורה. טוב מאוד שהממשלה מקצצת תקציבים ממקומות אחרים לטובת פיתוח תשתיות ותחבורה, הדבר יתבטא בעתיד בצמיחה של המשק ובעיקר של הפריפריה, אלו השקעות שיניבו פרי בעוד מספר לא רב של שנים כאשר לאו ייושמו
יש סתירה בדבריךזה לא עוד תירוץ
זה המצב בפועל תשתית רכבת היא תשתית מאוד יקרה, עלויות של מאות מיליוני שקלים לכל קו וכמות הקווים הנדרשת היא גדולה מאוד הקמת מסילות ארוכות ורבות ככל שניתן לא יהיו יעילות אם לא יהיה ציוד שינסע עליהן לרכבת ישראל כאמור יש תזרים כספים להקמת הקווים השאלה היא איך ועם מה מפעילים אותם? לדעתי, כל פרוייקט כביש חוצה ישראל צריך להיות בטל ומבוטל לחלוטין! מניסיון מר עם האיילון כביש, ככל שיורחב וימוחלף מעולם לא יצליח לעמוד בנפח כלי הרכב שהולך וגדל בקצב מהיר הרבה יותר מקצב פיתוח הכבישים ולדעתי ההשקעה (המבוזבזת לדעתי) בכביש חוצה ישראל צריכה לעבור לטובת הקמת תשתית רכבות ברמה בינלאומית עם רכבות מהירות שיקצרו זמני נסיעה באופן משמעותי שיהפכו את הרכבת לכדאית ואטרקטיבית הרבה יותר משימוש ברכב. רכבת שתוכל להרביץ את הקו בין באר שבע לתל אביב במהירות של 220 קמ"ש בזמן של 30 דקות לערך תוריד הרבה מכוניות והרבה נהגים מהכביש. אמנם עלות הקמת תשתית וקניית ציוד רכבתי כזה היא יקרה מאוד אני חושב שההשקעה היא כדאית הרבה יותר מהשקעה באספלט שבכל מקרה בשלב מסויים לא יצליח לעמוד בדרישה. הקמת תשתית מסילתית ורכישת ציוד שיאפשר "הקטנת" מרחקים משמעותית היא הפתרון לבעיות התחבורה. טוב מאוד שהממשלה מקצצת תקציבים ממקומות אחרים לטובת פיתוח תשתיות ותחבורה, הדבר יתבטא בעתיד בצמיחה של המשק ובעיקר של הפריפריה, אלו השקעות שיניבו פרי בעוד מספר לא רב של שנים כאשר לאו ייושמו
גודש בכבישים מקיים חוק פרקינסון,זה לא עוד תירוץ
זה המצב בפועל תשתית רכבת היא תשתית מאוד יקרה, עלויות של מאות מיליוני שקלים לכל קו וכמות הקווים הנדרשת היא גדולה מאוד הקמת מסילות ארוכות ורבות ככל שניתן לא יהיו יעילות אם לא יהיה ציוד שינסע עליהן לרכבת ישראל כאמור יש תזרים כספים להקמת הקווים השאלה היא איך ועם מה מפעילים אותם? לדעתי, כל פרוייקט כביש חוצה ישראל צריך להיות בטל ומבוטל לחלוטין! מניסיון מר עם האיילון כביש, ככל שיורחב וימוחלף מעולם לא יצליח לעמוד בנפח כלי הרכב שהולך וגדל בקצב מהיר הרבה יותר מקצב פיתוח הכבישים ולדעתי ההשקעה (המבוזבזת לדעתי) בכביש חוצה ישראל צריכה לעבור לטובת הקמת תשתית רכבות ברמה בינלאומית עם רכבות מהירות שיקצרו זמני נסיעה באופן משמעותי שיהפכו את הרכבת לכדאית ואטרקטיבית הרבה יותר משימוש ברכב. רכבת שתוכל להרביץ את הקו בין באר שבע לתל אביב במהירות של 220 קמ"ש בזמן של 30 דקות לערך תוריד הרבה מכוניות והרבה נהגים מהכביש. אמנם עלות הקמת תשתית וקניית ציוד רכבתי כזה היא יקרה מאוד אני חושב שההשקעה היא כדאית הרבה יותר מהשקעה באספלט שבכל מקרה בשלב מסויים לא יצליח לעמוד בדרישה. הקמת תשתית מסילתית ורכישת ציוד שיאפשר "הקטנת" מרחקים משמעותית היא הפתרון לבעיות התחבורה. טוב מאוד שהממשלה מקצצת תקציבים ממקומות אחרים לטובת פיתוח תשתיות ותחבורה, הדבר יתבטא בעתיד בצמיחה של המשק ובעיקר של הפריפריה, אלו השקעות שיניבו פרי בעוד מספר לא רב של שנים כאשר לאו ייושמו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.