עוד תאונה של צעירים

ganbarimasu

New member
עוד תאונה של צעירים ../images/Emo31.gif

שוב שלושה צעירים נפצעו בתאונת דרכים בכניסה הדרומית לנהריה הלילה. הדיווח הוא שיש צעירה שמצבה קשה ושמצבם של הפצועים האחרים בינוני. אני מוכן לאכול את הכובע אם הם לא היו בדרכם לבילוי "מתודלקים", או לא חזרו מבילוי בשלבי גילופין כלשהם. מתי כבר יבינו הצעירים והצעירות שה"זקנים" לא מבקשים לפגוע בהם או "לסגור אותם בחומות" כשמבקשים ודורשים מהם שוב ושוב לא לנהוג אחרי שהם שותים ולא להשתולל בכבישים במבצעי ראווה מאצ'ואיסטיים וילדותיים??? מתים מזה! דווקא בנהריה??? אף צעיר לא זוכר כבר את התאונה בצומת מסריק??? איבדנו שם שלושה צעירים במחי יד אחת. די!!!
 

Sivan 85

New member
כמובן שזוכרים.. הבעיה היא שכיום

הבטיחות היא לא הדבר החשוב ביותר לצעירים שיוצאים לבלות בשישי... כוס בירה אחת או שתיים לא נראית להם מזיקה במיוחד וכשחוזרים הביתה לפנות בוקר כבר לא ממש אכפת באיזה מצב נכנסים לאוטו מרב הכמויות אלכוהול... עם כמות התאונות שיש לנו בארץ אני לא מבינה איך אנשים עדיין בטוחים במיליון אחוז ש- "לי זה לא יקרה"... מקווה שכל הנפגעים יצאו מזה בשלום...
 

ganbarimasu

New member
זה נורא!

כשאני נוסע בערבי יום שישי בכביש אני פשוט מזדעזע מהאופן שבו "נהגי סוף השבוע" הללו מתנהגים על הכביש. והם בסך הכל מסכנים את עצמם (וכמובן גם אותנו). האם כשהם בבסיס הם מתנהגים כך עם הנשק בזלזול ובהפקרות??? אני בטוח שלא. הצעירים שלנו חכמים, מעורבים יותר מאשר אנחנו היינו. אבל משהו משתבש להם בשיקול הדעת בסופי השבוע כשההגה בידיים. מדינת ישראל צריכה לחזק את עמותת "אור ירוק" (לשם הגילוי הנאות - עבדתי בעמותה בעבר) שמנסה בכל כוחה להחדיר את נושא הזהירות בדרכים לנהגים הצעירים (פרוייקט "אור ירוק לחיים") ולנהגים בכלל.
 
למעלה