עוד שבוע פולין....

driftwoodstav

New member
עוד שבוע פולין....

עוד שבוע אני נוסעת לפולין כחלק ממשלחת בתנועת נוער (אמא'לה...
). יש כל כך הרבה דברים שמפחידים אותי בקשר לנסיעה, אולי תוכלו לעזור לי להתנער מאחד מהם? אני ממש מפחדת הקור!
מה מזג האוויר בתקופה כזאת בפולין? האם בחורה תל- אביבית, שחיה כל חייה במזג האוויר הנעים והחמים בדר"כ של ישראל, תוכל לשרוד בקור שכזה? ירד לי שלג? תודה מראש! (אני ממש מקווה שהשאלה נמצאת בפורום הנכון...וסליחה מראש אם אני טועה...)
 

שרה16

New member
לא הייתי בפולין מאז 1957../images/Emo66.gif

אבל הייתי באירופה ה"קלאסית", ומעיל צמר,כפפות,סוודר וכובע צמר,וכמובן נעליים חמות,יענו על הדרישה. הרבה בני נוער ביקרו כבר בפולין,ואפשר להציץ בקישורי הפורום,יש רשמי מסע לפולין. נשמח לשמוע חוויות משם.
 

driftwoodstav

New member
תודה רבה! ../images/Emo140.gif

אני מכינה לי כבר 10 שכבות לכל יום...ליתר ביטחון.
 
אין צורך להגזים, 10 שכבות../images/Emo35.gif

יש הרבה דברים אחרים שצריך להתכונן אליהם: המטען הריגשי, קשה מאוד לחוות את מה שאתם הולכים לחוות שם, אני ביקרתי באושוויץ, בביקור פרטי, האמיני לי היה לי קשה מאוד אפילו שעברתי בחיי הרבה מאוד. המראה הכללי של פולין שונה לחלוטין מכל הסיפורים על מדינה "עתיקה", תתקלי בקדמה בערים הגדולות, וחקלאות של שנות ה 2000 אבל לפני הספירה באזורי הכפרים הנידחים. האוכל נהדר ועוד. בקיצור הפכים רבים שמצרכזים בפרק זמן קצר.
 

driftwoodstav

New member
אתה חושב שאני לא מפחדת מזה?

ההגזמה היתה מכוונת! ברור שאני לא אלבש 10 שכבות, רציתי רק להדגיש שאני אלבש בגדים חמים חמים... בכל מקרה- הקור זה לא הדבר היחיד שמפחיד אותי, יש כל כך הרבה דברים שרק מלחשוב עליהם אני מקבלת צמרמורת, שאני לא רוצה אפילו להתחיל לפרט... החל מהטיסה ועד המסע עצמו... כל מה שעולה בראשך- אני מפחדת ממנו!
 

באיה

New member
סתיו הפחד שלך מובן ../images/Emo160.gif

תאמיני לי כשאני טסתי בפעם הראשונה ובגיל הרבה יותר מבוגר ממך, גם פחדתי. פחדתי מהטיסה, איך אמצא את המזוודות, אם ימצאו אותי......... יום לפני הטיסה אני לא זוכרת עם ישנתי בכלל בלילה, ובגרון או בחזה ישב לי גוש שעמד לחנוק אותי מפחד. המטוס נראה מין מפלצת שעומד לבלוע אותי, ותאמיני לי בנוסף התבישתי גם לדבר על זה. כבר הייתי אמא לילדים. אחרי שצלחתי את הטיסה הראשונה, הבאות באו כבר ביתר קלות, עד כדי כך, שאם תגידי לי שיש לי טיסה עוד היום, אני כבר מוכנה. אז תחשבי על זה....................ואל תפחדי
 

driftwoodstav

New member
זאת לא הטיסה הראשונה שלי...

אין לי פוביית מטוסים, אבל עדיין המחשבה של להיות באוויר לא הכי נעימה... תודה רבה על העידוד!!
 

שרה16

New member
גם אני שונאת לטוס../images/Emo5.gif

לא מבינה איך
כל כך כבד,עם מטען כל כך כבד
,יכול להמריא בכלל.. אני אוהבת להפליג...(בתנאי שלא יהיו קרחונים לידי). אבל זה עובר כל כך מהר שלא מספיקים לפחד וכבר מגיעים. נסיעה טובה.
 
כמה עיצות לי אליך

אחת....תקחי מגיני אוזניים שתיים..תקחי צעיף טוב וחם. שלוש...קחי איתך געטקס. אפשר לקנות אותם בריקושט. ארבע...תקני לך גופיות טרמיות, זה עוזר קצת. את הכל אני אומרת לך מנסיון. הייתי במשלחת בסוף ספטמבר ותחילת אוקטובר וכולנו קפאנו מקור...אבל שורדים. החוויות אומנם קשות אך יחד עם זה מחזקות. מאחלת לך נסיעה קלה עד כמה שאפשר עם מזג אויר נוח ללא שלג.
 

באיה

New member
היי, למה ללא שלג?

זו כל החוויה! מלבד זה כשלא יורד שלג מרגישים את הקור יותר שחודר לעצמות, בדומה עם גשם.
 
כי זה לא נעים לעמוד בטקס

כאשר השלג יורד. נכון שגם מאד לא נעים כאשר הרוח והקור חודרים לעצמות. בואי נאחל לה מזג אויר נוח.
 

driftwoodstav

New member
תודה רבה לכולם!

אני דווקא רוצה שלג, אין לי הרבה שלג בת"א אתם יודעים :). יהיה בסיידר... מקסימום כל הקבוצה תתחבק טוב טוב ונחמם אחד את השני.
 
למעלה