עוד שאלות מהאתר

RJG

New member
כן , תעתיק . יש אנשים שלא רשומים

שלא רשומים במערכת אתר 'למד' ולכן לא יכולים ליראות את השאלות.
 
לבקשתכם.. השאלות במלואן

1.האם אשה בהריון חייבת או פטורה מחובת חגירת חגורת בטיחות ברכב? א-אשה הרה פטורה מחגירת חגורת בטיחות ב-האשה אינה פטורה. להיפך,במקרה של תאונה עשויה החגורה להציל את האשה ואף את העובר.החגירה תיעשה נמוך ולא על הבטן. ג-אין פטור,אלא לאשה הרה בשלבי היריון מתקדמים.(חודש שביעי ומעלה). ד-אשה הרה פטורה רק מהחודש החמישי להריונה, ואילך. 2-כאשר הרכב מחליק,כיצד רצוי להשתמש בבלמים? א- בלחיצת חזקות לסירוגין, כך ייעצר הרכב אולם הבלמים לא יינעלו. ב- בחוזקה, על מנת לעצור את ההחלקה. ג- יש להימנע משימוש בבלמים.הבלימה גורמת להחלקה, או מגבירה אותה. ד- בלחיצה קלה וממושכת, עד היחלצות מהחלקה. 3-מה ההבדל בין עוצמת הפגיעה הנגרמת להולך רגל ממכונית הנוסעת במהירות 50 קמ"ש לבין זו הנגרמת ממכונית הנוסעת במהירות 70 קמ"ש? א-ההבדל בין עוצמות הפגיעה הוא כהבדל בין עוצמות הפגיעה במי שנופל מגובה של 6 קומות. ב- ההבדל בין עוצמות הפגיעה הוא כהבדל בין עוצמות הפגיעה במי שנופל מגובה של קומה אחת לעומת מי שנופל מגובה של 12 קומות. ג-ההבדל בין עוצמות הפגיעה אינו משמעותי. ד- ההבדל בין עוצמות הפגיעה הוא כהבדל בין עוצמות הפגיעה במי שנופל מגובה של 2 קומות לעומת מי שנופל מגובה של 8 קומות. 4.מדוע מסוכן לנסוע במהירות גבוהה בעקומות (בסיבובים)? א-בעקומה מופעל על הרכב כוח בולם שיכול לגרום להתהפכות הרכב במהירויות גבוהות. ב- בעקומה(סיבוב) מופעל על המכונית כוח שעוצמתו גדלה עם המהירות.לכן המכונית עלולה להתהפך או "לעוף מהכביש" ג- כיוון שבעקומה מופעל על המכונית כוח צנטריפלי. ד- כיוון שבמהירויות גבוהות לנהג יש פחות שליטה על הרכב. מקווה שתצליחו להסביר את כל השאלות.
 

אוראל1988

New member
.

1- ב' 2- ג' 3- חרא של שאלה!!!
4- ב'
 
התשובה היא א'

התשובה המלאה היא מקומה 6 לקומה 3, כנראה משום שזה ההבדל הכי קטן בין הקומות. מישהו יכול להוכיח את זה באופן פיזי?
 

MrJacKasS

New member
זה עניין של מתקף ותנע

אבל זה ירד במיקוד השנה ושכחתי הכל P:
 
זה בא להסביר לך..

שהמהירות קובעת והמון!! שאולי אתה חושב שההבדל בין 50 קמ"ש ל70 קמ"ש הוא מזערי..ושתוכל לבלום ולשלוט על האותו בדיוק באותה צורה ב2 המהירויות-אז מסבירים לך עד כמה שההבדל הענק כי אם תפגע במישהו במהירות של 50 קמ"ש-הפגיעה תהיה כאילו הוא נפל מ3 קומות ואם תפגע במישהו במהירות של 70 קמ"ש הפגיעה תהיה קשה וכואבת פי 2!! של כאילו הוא נפל מ6 קומות
 

The DRH

New member
אגב גם 4 חרא שאלה

אני לא רוצה להסביר עכשיו פיזיקה, לא רוצה לתת את הכבוד לאתר הדפוק הזה ולהקדיש לו דקה.
 
בכל זאת רוצים לשמוע הסברים

ויש לי עוד שאלה ש be roo ענתה לי עליה אבל מסתבר שלא כתבתי אותה נכון וזו הגרסא הנכונה: כיצד יש לפנות שמאלה, מדרך דו סטרית לדרך דו סטרית, כשבמרכזן נמצא קו או שטח הפרדה,ובהן שני נתיבים או יותר לכל כיוון? התשובה היא- מהנתיב השמאלי ביותר שבכיוון הנסיעה, לנתיב השמאלי ביותר של הכביש שאליו נכנסים. לדעתי זה צריך להיות לנתיב השמאלי שבכיוון הנסיעה כי אחרת זה הנתיב של התנועה הנגדית.
 
נראה לי שיש פה עוד כמה שרוצים לגשת

לתאוריה ולכן הם רוצים לשמוע הסברים. ויש לי עוד שאלה,מי שמקבל רשיון בדיוק בגיל 17 לא צריך להיות עם מלווה עד גיל 17 וחצי? כי באתר כתוב שצריך מלווה רק 3 חודשים כמו כל אחד אחר.
 

Scarlight

New member
טוב תשמע

אני לא יודע מאיפה אתה לומד, אבל אל תלמד רק מהאתר הזה. השאלות שם, כמו שכבר אמרו, פשוט חרא. בחיים לא ישאלו אותך שאלה כמו הזאת עם הקומות. והאתר בכלל לא מעודכן בכל הנוגע למלווה, לכמה נוסעים נהג חדש יכול להסיע ועוד. אז או שתקנה ספר ותלמד כמו שצריך, ואז תבוא לשאול דברים הגיוניים, או שפשוט תסתדר לבד. שוב, זה לא משהו אישי נגדך, אבל השאלות האלה פשוט מטומטמות.
 

אוראל1988

New member
אם אתה מתכוון למשפט הבא:

"מי שקיבל *רישיון נהיגה* אך עדיין לא מלאו לו 17 וחצי שנים, יחוייב בנהיגה לצד מלווה, ולא פחות משלושה חודשים. ז"א, גם אם יש לך *רישיון נהיגה* על אופנוע/קטנוע (
) 50 סמ"ק שהוצאת נניח לפני גיל 17 וחצי, אתה עדיין מחוייב לנהוג עם מלווה לא פחות משלושה חודשים, כלומר רישיון על אופנוע לא מקצר לך את זמן המלווה או מבטל אותו. לגבי מי שמוציא רישיון על אופנוע אחרי גיל 17 וחצי אין לי מושג לגבי זמן הליווי שלו על מכונית, אשמח אם מישהו יבהיר. יום טוב
 
לסיכום

לפי מה שאני מבין לפי החוק חובת מלווה חלה על כל נהג חדש למשך 3 חודשים ולא משנה מי הוא. בספר שמקלים מממסי זה כנראה לא מעודכן, כי מדובר רק על חודשיים. למי שעשה תאוריה, היו לכם שאלות על חוקים שעודכנו לאחרונה ושאלות מכשילות בסגנון שאני שאלתי או שהיו לכם רק שאלות פשוטות?
 
למעלה