עוד שאלה על דימום בהריון

mmamm

New member
עוד שאלה על דימום בהריון

קודם כל, תודה רבה על תשובתך הקודמת! רציתי לדעת גם: 1. כמה זמן יכול להמשך דימום כזה במשך הריון ולהחשב תקין? הדימום שלי הוא קל ובצבע חום כהה, נמשך כבר כמעט שבוע ללא שינוי,ואני מודאגת. 2. האם השרשה ברחם יכולה להמשך כל כך הרבה זמן? האם ההשרשה יכולה להתרחש בשבוע השישי? זה לא תהליך שקורה בשבועיים הראשונים? 3. אם הדימום לא נובע מהשרשה ברחם, מה יכולה להיות הסיבה? (בתשובתך הקודמת אמרת לי שאם כבר נצפה דופק עוברי, אז הסיון בהפלה הוא נמוך מאוד...) שוב, המון תודה.
 
תשובה

שלום 1. ממספר ימים עד אפילו מספר שבועות . 2. לא , הדימום נוצר אז, בהשרשה , אבל הדם מתנקז באיטיות החוצה . 3. הרבה פעמים אין לנו הסבר למה יש דימום . אבל מה שחשוב הוא שלרוה אין לכך שום משמעות. , אל תדאגי.
 
למעלה