עוד שאלה לגבי רישום מקורות

עוד שאלה לגבי רישום מקורות

כשאני רוצה לרשום שם כל מאמר מתוך כתב עת,האם עליי לציין גם את הכרך (vol( וגם את המהדורה )NO( ? בהסברים הקצרים שיש לנו באתר של האוניברסיטה,רשום "לא לכתוב מספר חוברת בתוך הכרך אלא אם כן בכל אחד מופיעים מספרי העמודים מ1. ממש ברור הא...לא מובן לי אם כן יש צורך לציין גם מספר כרך וגם מהדורה, רק כרך?רק מהדורה? למשל: Brown, J. D., & Smart, S. A. (1991). The self and social conduct: Liking self-representations to prosocial behavior. Journal of personality and social psychology, 3, 368-375. האם רשמתי לפי הכללים ? 3 זה מספר החוברת , את מספר הכרך לא רשמתי אגב זה בפסיכולוגיה אם זה משנה לכללים
 

DGtal

New member
הכוונה היא כזו:

בהרבה כ"ע כל שנה היא כרך volume ובתוך השנה יוצאים כמה חוברות Issue. אם כל חוברת מתחילה מעמוד 1 אז צריך לרשום. אם החוברת הבאה ממשיכה מהעמוד בו סיימה החוברת הקודמת, אז לפי ההוראות שרשמת פה לא רושמים בכלל מספר חוברת. הערה, אם את עובדת לפי כללי APA (איגוד הפסיכיאטרים האמריקאי), אז רושמים קצת אחרת. אם מתחיל כל חוברת מחדש: Journal name, 3, 5, 1-10. אם לא מתחיל מחדש Journal name, 3 (5), 300-310 (לא התייחסתי פה להטיית שם כתב העת וכו')
 
כמה דברים

קודם כל אני לא יודעת אם כל חוברת מתחילה מ1 או לא,כי אני מוצאת את המאמרים באינטרנט אז איך אני יכולה לדעת? דבר שני,אני עובדת לפי כללי הAPA, האם ה5 שרשמת בסוגריים זה החוברת או הכרך? דבר אחרון, אחד המחברים של המאמרים שמצאתי הוא j r והוא רשם את זה לאחר שמו הפרטי שם משפחתו.כנראה זה כינוי לג'וניור.כשאני רושמת את שמו האם צריך לכתוב גם את הjr? ואיפה אני מסויפה את זה?
 

sashkashurik

New member
טיפ למשתמשי מאגרים של

EBSCO, או אולי יש את זה גם במאגרים אחרים? כשמוצאים מאמר שרוצים, ניתן לשלוח אותו באי מייל לכותבת האי מייל שלכם. EBSCO נותנים אפשרות לשלוח את זה כבר בשיטת APA, MLA, CHICAGO או יש שם עוד כמה שיטות. זה בא לאי מייל כבר מוכן ולא צריך להתאמץ יותר מדי.
 

DGtal

New member
תשובות

אני לא יודע על דרך אוטומטית לברר. צריך להיכנס למאגר (או לעותק מנייר) ולראות איך זה עובד בכתב העת הספציפי (נדמה לי שהנטייה היא למיספור מתמשך). המספר בסוגריים זה מספר החוברת. אני לא יודע לגבי ה-Jr. צריך לבדוק את זה בהוראות הרשמיות. בהצלחה
 
למעלה