עוד שאלה לבנות המנוסות...

שמעי,תראי,תביני...

אני קצת נעלמתי מהפורום לזמן מה...בעצם הרבה זמן...אם תפני אותי לשירשור הנכון,אשמח לקרוא... ושנית,אני חושב שבמקום התגובה הנוכחית שלך בארבע מילים היית סוגרת את התגובה אחרת.......איך זה ?!
 

הטיZרית

New member
אם הייתי בבית שלי עם המחשב שלי

הייתי עושה את זה בשמחה.. במקום שאני נמצאת בו עכשיו {מאוד רחוק מהבית שלי} המחשב פה איטי וצריך לחכות שעות עד שזז פה משהו... חוצמזה... שלכל אחת מבנה שונה ולכן לכל אחת מתאים זין שונה... זה לא שלכל הבנות יש את אותו המבנה אותו כוס שאתה יכול לעשות סקר איזה זין הן מעדיפות
 
הבנתי אותך...

בקשר למחשב,את רוצה פטיש?! בקשר לשאר...בכל זאת אני בגלל זה הפניתי את השאלה למנוסות,שעברו כבר כמה וכמה,אתן אלה שיודעות ממה אתן נהנות יותר...זה סתם מעניין לדעת... ולא אל תדאגי אני לי אין אחד ארוך או עבה יש לי קצרצר...
 

king size

New member
מה המבנה

אצלך טיזרית? פרטי כדי שנדע להתאים לך אחד מתאים..........
 
דרך אגב בדקתי את הסקרים של הפורום ו

לא מצאתי שם סקר שכזה ! לא הגיע הזמן לשים את זה שם ולסגור עניינים...? תשובות אפשריות נועה ; 1.ארוך וצר 2.ארוך ועבה (האחוזים הכי גבוהים,אם לא הגבוה מכולם
) 3.קצר וצר 4.קצר ועבה ודרך אגב לפי סטטיסטיקה שקראתי לא מזמן באחד השבועונים של הסקס,בישראל ממוצע האורך הוא 15 ס"מ,הידעתם ?!
 

ביג שחר

New member
מזכיר לי את הבדיחה הידועה...

מעשה שהיה כך היה - מספר נשים הגיעו למלון נידח - נכנסות פנימה ומצלצלות בפעמון (קלאסי כזה). מגיע איש הקבלה ואומר להן - תראו.. במלון חמש קומות.. תעלו קומה קומה ועל יד כל מסדרון רשום מה יש בו.. והמבינה תבין..
עולות עלמות החן לקומה הראשונה ושם רשום "בקומה זו לכולם יש קצר ודק" .. חושבות הן לעצמן - לא מתאים. עולות עוד קומה.. ובה רשום "בקומה זו לכולם ארוך ודק" - גם בקומה זו.. יש הסכמה כללית - לא מתאים. עולות עוד קומה "בקומה זו לכולם קצר ועבה" חושבות קצת.. אך עדיין לאחר התלבטות שנמשכה כ 2.8 שניות מגיעות למסקנה המתבקשת - "לא טעים" (נא לבטא כמו בפרסומת). בקומה הרביעית הן קוראות - "בקומה הזו לכולם יש ארוך ועבה"... אוה.. בהחלט מתאים חושבות הן לעצמן.. אז הן נזכרות בדבריו של איש הקבלה שיש גם קומה חמישית.. ממממ מה יש שם? עולות הן עוד קומה ומוצאות שלט: "קומה זו נועדה להבהיר שאי אפשר לספק נשים "
תהנו.
 
טוב אז ככה...

אחרי שנים שלא הייתי פה, חזרתי. אני אישית מעדיפה את הביצועים של הגבר, לא משנה לי אם יש לו קטן, עבה, ארוך, דק או משהו אחר, העיקר הביצועים.
 

erezzz23

New member
אז ככה

בלי להשוויץ או להתגאות יש לי ארוך ועבה וזה לא ממש עוזר לי כי עם רב הבנות שהייתי איתן נבהלו קצת בהתחלה(מה נתת לו לאכול?שמרים), וכמה שזה כואב להן("איי זה כואב יותר בעדינות, אבל מה עשיתי הוא בקושי נכנס וכבר מתלוננת על כאבים חכי שהל יכנס") ואי אפשר לגוון בשלל תנוחות כי כואב להן ככה וכואב להן ככה("איי אני מרגישה אותו בגרון תיכף") במקום זיון יצא זיון מח.
 
ספר לי על זה...

קשה אכן לשנות תנוחות ואם אתה בפנים,הן מבקשות שלא תצא !!!! כדי שלא ייצטרכו לעבור את החדירה,שוב,לך תבין !!!
 

הליויתן

New member
מה אתה אומר?../images/Emo5.gif

ואיך בדיוק? נסה לדמיין מלפפון בגודל של הצינור שלך נכנס לך שם,תהיה הגון עם עצמך,זה נראה לך סביר? אני לא בטוח!
 

בארי

New member
צודק !

בגלל זה מעולם לא הכרחתי ! לא אנסתי נשים לכך ! מי רצתה,בסבבה...מי לא אז לא...לא קרה כלום...ויש נשים שנהנו למשל רק מחדירת אצבעות לפי הטבעת (מעניין למה קוראים לזה ככה),אני מכיר גם כמה נשים שגמרו מחדירת אצבעות וליטוף לאיזור !
 
למעלה