עוד שאלה, הפעם בקשר לבולם קדמי...

lazybones

New member
עוד שאלה, הפעם בקשר לבולם קדמי...

מאז שחבר שלי נפל עם האופנוע משהו לא מסתדר לי שם בפרונט..במיוחד במהירות איטית יש נפילה לצד אחד יותר מהצד השני, בתמרונים במהירות נמוכה בעיר אני לא מרגיש יציבות. משהו לא בסדר. החשד שלי אחרי הרבה בדיקות נופל על הבולם הקדמי. נראה לי שהוא התעקם קצת. בדקתי עם חתיכת שיש ונראה לי שאחד הבולמים קצת קדימה מהשני, משהו כמו שני מילימטר. אוקיי, אז מה עושים? היות שאני פדנט לא בא לי לרכוב ככה. 1. האם אפשר ליישר? 2. לקנות? מישהו יודע מק"ט? אני מחפש את החלק באיביי וכדומה ולא מוצא. מה עושים? או שאני יכול להמשיך ככה, היה לי פעם קטנוע עם פרונט עקום ורכבתי עליו ככה שנים, אבל היות שאת ההונדה הזה אני מאד אוהב לא ממש בא לי להשאיר אותו ככה. ויש כאלה שמחפשים אגזוז לבוסה שלהם...צרות של עשירים.
 
באמת נשמע כאילו התעקם שם משהו

1. זה יכול להיות הבולם עצמו(אחד מהם או שניהם). 2. או משולש (כמו בסוגריים למעלה) 3. או שהוא/הם רק זז/ו קצת בתוך המשולשים. לגבי 1, אפשר ליישר, לא מומלץ כי זה לא פשוט ליישר במאה אחוז, ובכל מקרה משאיר את הבולם עצמו יותר חלש. 2. אי אפשר ליישר, זה אלומיניום נכון? אלומיניום מתכופף פעם אחת, ובחזור נשבר. 3. תבדוק, אם הקצוות נמצאים עדיין באותו גובהביחס לתפיסה של המשולש, ושכל הברגים של המשולשים מחוזקים כמו שצריך. יש עוד אופצייה פחות סבירה, והיא שמישהו שיחק לך עם הכיוונון של השיכוך(אם יש לך כיוונון כזה שהוא פשוט). כמו שכתבתי, לא סביר אבל שווה בדיקה.
 

lazybones

New member
קודם כל תודה...

דבר שני אני הולך על אופציה 3. שזה אומר לפרק ולהרכיב מחדש, לא? על הדרך נגלגל אותם על איזה משטח זכוכית ישר שזה מה ששמעתי שצריך לעשות למרות שאני לא מבין איך אפשר כי יש להם אוזניים כאלה...ואז נדע אם אחד מהם עקום. זה אלומיניום, אתה צודק, אי אפשר ליישר. כיוונון שיכוך אין בבולמים הקדמיים שלי. רק באחוריים. רק לפני שלושה חודשים החלפתי להם את הנוזל...אגב. בואנה הסירחון שיצא מתוכם זה משהו לא נורמלי, שחרול מכר לי את האופנוע ואמר לי שבאמת צריך לעשות שיפוץ בולמים, נראה לי שמעולם לא החליפו להם נוזלים. באמת זה אחד הדברים הכי מסריחים שהרחתי בחיים שלי.
 

kangal

New member
גש למוסך שיבדוק לך את זה

יכול להיות שצריך רק לשחרר מעט את הברגים ולחזק חזרה. בכל מקרה, אמרו לך כשהמקרה קרה "חבר, חבר, לא נעים, אבל בסוף תגלה עוד הרבה נזקים"....
 

lazybones

New member
אני הולך על זה!!!

אם זה רק לשחרר ולחזק זה נשמע פשוט... בכידון היה לי את אותו סרט, הברזלים שהחזיקו אותו היו עקומים, הוצאתי אותם והרכבתי שוב ו VOILA. הכל תקין. אחזור לדווח על תוצאות. טוב שיש אתכם אני לומד המון.
 

kangal

New member
תכין גם כתב תביעה נחמד נגד ה"חבר" שלך ../images/Emo3.gif

 

lazybones

New member
חבר שלי העביר לי 2000 שקל...

אז חבר הוא כן בסופו של דבר
 

kangal

New member
../images/Emo45.gif הכול ענין של הגדרה ../images/Emo8.gif

יאללה, יוצא לעוד יום עבודה
....
 

lazybones

New member
למוסכניק שלי אין זמן...

הוא ממש עסוק, הייתי אצלו אתמול בקשר למכסה אלטרנטור הסדוק וממש הייתי צריך להדחף כדי לקבל שירות. ואני לא מתכוון לחפש מוסך אחר כרגע, התקשרתי למוטי וארנון ולא זוכר עם מי דברתי אבל הוא היה כל כך אנטיפת שהוציא לי את החשק ללכת אליו. אני נשאר עם מולי למרות שאין לו זמן. צריך להיות נאמן למשהו בחיים האלה (וזה באמת בנוה נאמן)
 

shayoo70

New member
בתור אחד תל אביבי אני יכול להמליץ

על מוטומוניה , אתה תאהב אותם יש להם יחס טוב וחברי. בנוסף הם אמינים ולא ינסו לדחוף לך כלום. וגם מקצוענים. לגבי הבולמים השיטה אומרת לשים חתיכת זכוכית על שניהם כאשר הם מחוברים ואם היא לא ישרה אז הבולמים עקומים. ניתן לישר בולמים וגם משולשים, ברחוב סלמה ממש בצומת סלמה הרצל. יש שם מישהו מבוגר ונחמד שקוראים לו המדייק אני חושב... אם תשאל באיזור יעזרו לך.
 

gray

New member
כנס לאישימוטו, תבקש מסטפן להעיף מבט.

על הדיאגנוזה של סטפן אין הרבה שיערערו.
 

NeeD 4 SpeeD

New member
תזכיר איזה אופנוע זה / מה סוג הבולם

לא כל אחד זוכר... לך לזגג , בקש ממנו חתיכת זכוכית 10 על 30 סמ , כמה שיותר עבה . פרק את הגלגל הקדמי ושחרר את כל הברגים שמחזיקים את הבולמים במשולשים . שים את הזכוכית כמו ששמת את חתיכת השיש על הצינורות הפנימיים של הטלסקופים , נסה להגיע למצב שבו הזכוכית יושבת טוב על שני הטלסקופים ,תוך כדי הזזה אחורה/קדימה של הבולמים בתוך המשולשים. אם אתה לא מצליח , אז הבולם / משולשים עקומים . ניתן ליישר בולם עקום (תלוי כמה עקום) , כל עוד הוא לא עקום באיזור של המהלך (איפה שיש ציפוי מבריק) . בכל מקרה , אחרי פגיעה בפרונט ,כדאי מאוד להחליף מייסבי היגוי , יש מצב וזה מה שגורם לבעיות שלך.
 
ובחייאת תמצא מוסך טוב שיעזור לך כשיש בעיה

אני בטוח הרבה פה ימליצו אם תצטרך
 
למעלה