עוד קצת תמונות חדשות

ליסחן

New member
השחור-לבן שלי!../images/Emo132.gif

והסניליות חוגגת... מתי הבאתי לכן את התמונות האלה?
 

ליסחן

New member
כן!כן!

התמונות האלה הן הדבר היחיד שיצא לי מהיום הארור הזה... חוץ מלראות אותך, יוני - כמובן!
 
למעלה