עוד קצת תמונות חדשות בגלריה מספר 1
ל ליסחן New member 30/12/04 #2 השחור-לבן שלי!../images/Emo132.gif והסניליות חוגגת... מתי הבאתי לכן את התמונות האלה?
ל ליסחן New member 2/1/05 #5 כן!כן! התמונות האלה הן הדבר היחיד שיצא לי מהיום הארור הזה... חוץ מלראות אותך, יוני - כמובן!