עוד קצת על המצלמות החדשות

הגבת אחרי ב ../images/Emo13.gifynet

אבל רק אותי צבעו באדום
 

®Hada

New member
הכי מצחיק זו הפרסומת של WINWIN בתחתית הכתבה

אימפרזה WRX למכירה : )
 

NtinKnssAnmr

New member
מי הפוליטקאי שאחראי למצלמות ואיך לגמור קריירה

אם נוכל לנקוב בשמו של פוליטיקאי אחד שאחראי יותר מכולם להצבת המצלמות בכבישים מהירים במקום בכבישים אדומים וליד בתי ספר וגני ילדים, נוכל לפתוח בקמפיין לחיסול הקריירה הפוליטית שלו כבר עכשיו. ברגע שייפתח קמפיין כזה, שיוכיח שהוא רק מנסה לסחוט כסף מהאזרחים, אותו פוליטיקאי אמור להלחץ עד כדי שינוי ההצבה של חלק מהמצלמות לאיזורים שבאמת שם הן נדרשות. כדי להפחיד אותו, מספיק שבכל הטוקבקים יאשימו אותו ושבכל הכתבות הרבות שיעשו על הנושא כל הזמן יזכירו אותו כאשם הבלעדי בגניבת הכסף מהציבור ובמחדל של הצבת המצלמות בישורות של הכבישים הכי בטוחים. אין ספק שאם נבודד מישהו שיראה שהוא זה שחוטף את כל האש, אולי הוא באמת יוריד חלק מהמצלמות שאמורות להיות ממוקמות בישורות ויעביר אותן למצלמות רמזור או כבישים אדומים או לאיזור בתי ספר.
 

igi2003

New member
האחריות הינה של ראש הממשלה

אפשר להתחיל ממנו, להוסיף את משרד האוצר ולקנח בשר הפנים
 

עמית22

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifשר התחבורה/בטחון פנים

צריך לראות מי התראיין בנושא ולהתחיל לתקוף
 

k b b

New member
עוד התנהלות קלוקלת הקשורה לנושא

הורדת קמפיין "הסחת הדעת" לטובת קמפיין המצלמות, ע"י אוריאל לין
 

megahertz

New member
מילא להשתין לבריכה, אבל למה מהמקפצה?

אתם מתבקשים לקרוא את הכתבה, עד שיש משהו מועיל שבאמת תוקף את הגורם האמיתי לתאונות הדרכים, מורידים אותו כדי לשכנע אותנו ש"מס המהירות" הוא לטובתנו.
 
למעלה