מי הפוליטקאי שאחראי למצלמות ואיך לגמור קריירה
אם נוכל לנקוב בשמו של פוליטיקאי אחד שאחראי יותר מכולם להצבת המצלמות בכבישים מהירים במקום בכבישים אדומים וליד בתי ספר וגני ילדים, נוכל לפתוח בקמפיין לחיסול הקריירה הפוליטית שלו כבר עכשיו. ברגע שייפתח קמפיין כזה, שיוכיח שהוא רק מנסה לסחוט כסף מהאזרחים, אותו פוליטיקאי אמור להלחץ עד כדי שינוי ההצבה של חלק מהמצלמות לאיזורים שבאמת שם הן נדרשות. כדי להפחיד אותו, מספיק שבכל הטוקבקים יאשימו אותו ושבכל הכתבות הרבות שיעשו על הנושא כל הזמן יזכירו אותו כאשם הבלעדי בגניבת הכסף מהציבור ובמחדל של הצבת המצלמות בישורות של הכבישים הכי בטוחים. אין ספק שאם נבודד מישהו שיראה שהוא זה שחוטף את כל האש, אולי הוא באמת יוריד חלק מהמצלמות שאמורות להיות ממוקמות בישורות ויעביר אותן למצלמות רמזור או כבישים אדומים או לאיזור בתי ספר.