עוד קצת טריילרים חדשים ועדכון משמח אחד

עוד קצת טריילרים חדשים ועדכון משמח אחד


Fortitdue – מותחן קפוא וקודר מעורר ציפיה, המתרחש בנופים ארקטיים מושלגים, ומתאר עיירה שקטה שמתרחש בה רצח מזוויע. צוות השחקנים הבינלאומי מורכב מסטנלי טוצ'י האמריקאי, כריסטופר אקלסטון ומייקל גמבון הבריטיים וסופי גרבול הדנית (The Killing המקורית). הסידרה מתועדת לעלות בערוץ Sky בינואר 2015.

Marvellous – דרמה אנושית נוגעת ללב, כמו שאומרים, בכיכובו של טובי ג'ונס, המגוללת את סיפורו האמיתי של גבר מוגבל שכלית שהצליח לעבוד בשלל מקצועות ולהצליח לבסס לעצמו חיים נורמטיביים.

Scrotal Recall – למרות השם המשונה, מדובר בקומדיה חביבה מאד שזכתה לביקורות נלהבות, אודות בחור צעיר שמגלה שהוא נדבק במחלת מין, ועליו למצוא את כל הנשים איתן שכב כדי לעדכן אותן.

וגם עדכון משמח: החלו הצילומים לחלק הרביעי בסאגת This is England של הבמאי שיין מדואוז, אודות חיי חבורת צעירים ממעמד הפועלים של צפון אנגליה בשנות ה- 80. אחרי שביקרנו בשנים: 1983, 1986 ו- 1988, הגיע תורה של שנת 1990..







 

Y. Welis

New member
האחרונה נראית יותר כמו this is skinhead's england...

עוד מסרטי 'הגאולה מהביבים'.
&nbsp
הראשונה - אולי. נראה.
&nbsp
אגב ראית את עונה 2 של 'אוטופיה'? יש בחוץ.
 
ובנוסף - כומר מסוקס ונהג שמסתבך


Grantchester - עוד סידרת Whodunit והפעם בכיכובו של ג'יימס נורטון ההורס, אודות כומר צעיר ולא שגרתי בעיירה שקטה באנגליה של שנות ה- 50, שחוקר מקרה התאבדות כחשד לרצח, יחד עם חוקר המשטרה המקומי.

The Driver – דיוויד מוריסי, מבכירי השחקנים הבריטיים של הדור האחרון, מגלם כאן נהג מונית מסתבך בצרות כשהוא מסכים לעבוד בשביל כנופיית פושעים. סידרת מתח ואקשן לא רעה בכלל.



 

Y. Welis

New member
הכמרים שם משהו... כיף לנזירות

רק באנגליה יש סדרות על אנשי כמורה (האח קדאפל + הכומר הקומי ההוא). באמריקה היתה אחת על האב דאולינג בזמנו, עם 'מיסטר C' - הלא הוא האבא מ'ימים מאושרים'. אבל גם אז, הנזירה שאיתו היתה HOT...
 

Y. Welis

New member
התחלתי אגב את עונה 2 של 'אוטופיה'

ההיסטוריה של החבר'ה מהעונה הקודמת. שיחזור נחמד של השבעים (הבחור הראשי נראה כמו הבמאי קובריק). קצת פירקו ארנבים... אבל לא מקרוב.
&nbsp
המוזיקה הנחמדה חוזרת - והקונספירציה. השילוב שלה עם השבעים מזכיר לא מעט סדרות נוער טובות מאז, שהלכו באותו הקו - 'צ'וקי' הזכורה, 'פרוייקט איקרוס' המצויינת ועוד. מסורת שנשמרת.
 
למעלה