עוד פעם נפלתי רק באחד...כנסו תפסתי הכל בסקוטית נפלתי רק בשערים של..דנדי יונייטד הלכתי X נפל 2
נ נימנ2י New member 27/12/04 #1 עוד פעם נפלתי רק באחד...כנסו תפסתי הכל בסקוטית נפלתי רק בשערים של..דנדי יונייטד הלכתי X נפל 2
נ נימנ2י New member 27/12/04 #3 כן אבל תפסתי X אברדין ו..1 בשערים ואת כל השאר הייתי אמור לקחת 4200 ש"ח אם רק נאמין זה יבוא....
ב באר שבעי 16 New member 27/12/04 #4 חבל היית אומר לי בשערים.. שיהיה 1 אז הייתי עושה כי סתם עשיתי איקס לא היה לי מה להשים...