עוד פעם נפלתי רק באחד...כנסו

נימנ2י

New member
עוד פעם נפלתי רק באחד...כנסו

תפסתי הכל בסקוטית נפלתי רק בשערים של..דנדי יונייטד הלכתי X נפל 2
 

נימנ2י

New member
כן אבל תפסתי X אברדין ו..1 בשערים

ואת כל השאר הייתי אמור לקחת 4200 ש"ח אם רק נאמין זה יבוא....
 
חבל היית אומר לי בשערים..

שיהיה 1 אז הייתי עושה כי סתם עשיתי איקס לא היה לי מה להשים...
 
למעלה