סליחה! אני ואמא שלי מתכוונות ללכת לאקדמיה מחר אבל... אנחנו לא יודועת בדיוק יפה זה... מישו יכול להביא לי מיקום מדיוק כמו כניסה שיוצאים ממנה?! תודה וסליחה שוב פעם
ופשוט תגיעי לקניון... ותצאי אל המרינה... ומשם תלכי כל הזמן ימינה... עד שתגיעי למקום שרשום עליו האקדמיה לצחוק ותראי שומרים מעצבנים!!! חחחח מקווה שתפגשי מישהו!