עוד פעם אני עם ההודעות החדשות שלי..

NimaZ

New member
עוד פעם אני עם ההודעות החדשות שלי..

סליחה! אני ואמא שלי מתכוונות ללכת לאקדמיה מחר אבל... אנחנו לא יודועת בדיוק יפה זה... מישו יכול להביא לי מיקום מדיוק כמו כניסה שיוצאים ממנה?! תודה וסליחה שוב פעם
 

Ronush14

New member
אממממ הייתי שם היום!

ופשוט תגיעי לקניון... ותצאי אל המרינה... ומשם תלכי כל הזמן ימינה... עד שתגיעי למקום שרשום עליו האקדמיה לצחוק ותראי שומרים מעצבנים!!! חחחח מקווה שתפגשי מישהו! :)
 

NimaZ

New member
תודה רבה רוני!

אני מקווה שאני יפגש עם יוסי (
) וטירן (
) כמו שאת נפגשת איתם! אני מתרגשת רק מהמחשבה לראות את טירן החמוווווד!!!
 

Ronush14

New member
../images/Emo9.gif גם אני מקווה! וכנסי בבקשה!

תגידי... יש סיכוי שאת יכולה להדפיס את התמונה שלי איתם ואם את פוגשת אותם אז לתת להם אותה ולהגיד להם שזה מרוני שהצטלמה איתם אתמול... אבל רק אם את יכולה
 

NimaZ

New member
אין בעיות... אבל רגע...

אני הולכת מחר.... אז להגיד להם (מחר) שזה מרוני שהצטלמה איתם שלשום או אתמול (כאילו היום?)
 

prophecy girl

New member
כניסות ללופט..?../images/Emo21.gif

רק עכשיו אני יכולה לחשוב על שלוש כניסות
אבל אסור לי להגיד.. סורי... פשוט תלכי במרינה עד שתראי את השלטים.. הם הרבה פעמים בחוץ...
 
למעלה