עוד על "חדשי-חפשי" ב"דן" ובדנמרק

מצב
הנושא נעול.

עלי כהן

New member
עוד על "חדשי-חפשי" ב"דן" ובדנמרק

עוד על "חדשי-חפשי" ב"דן" ובדנמרק
רועי ב. החביב מספר שהנהגים מחוייבים להחזיר כרטיסים וגו´ - 1 )האם בקואופרטיב הנכבד "דן" טרם שמעו על קיוסקים ודוכני מפעל הפיס שישמחו להסיר את הנטל המיותר הזה מעל הנהגים המיוזעים ולמכור עבור "דן" כרטיסים? 2 ) אולי תספר לאביך (שהוא כאמור חבר ב"דן" ונהג וכו´) שהרעיון הפשוט של זיהוי בעל התעודה איננו בעזרת ת"ז או חתימה מקושקשת אלא באמצעות תמונה קבועה בחלקו האחד, הקבוע, של נרתיק הכרטיס חדשי-חפשי. 3 ) לי נראה שאין לקואופרטיבים לתחבורה עניין בחסכון עצום בזמן (של הנהג, האוטובוס והנוסעים!!) ולכן כל הסירבול המיותר הקיים כיום - עקרונית מאז הופיעה הכתבה ב"חותם" ( 19.4.74!) לא השתנו הדברים בדנמרק לשביעות רצונם של כל הצדדים. מדוע אין לומדים בישראל מנסיונם המבורך של אחרים??????!!!!!!!!!!!1
 

דא

New member
הסיבה הנסתרת?

עוד על "חדשי-חפשי" ב"דן" ובדנמרק
רועי ב. החביב מספר שהנהגים מחוייבים להחזיר כרטיסים וגו´ - 1 )האם בקואופרטיב הנכבד "דן" טרם שמעו על קיוסקים ודוכני מפעל הפיס שישמחו להסיר את הנטל המיותר הזה מעל הנהגים המיוזעים ולמכור עבור "דן" כרטיסים? 2 ) אולי תספר לאביך (שהוא כאמור חבר ב"דן" ונהג וכו´) שהרעיון הפשוט של זיהוי בעל התעודה איננו בעזרת ת"ז או חתימה מקושקשת אלא באמצעות תמונה קבועה בחלקו האחד, הקבוע, של נרתיק הכרטיס חדשי-חפשי. 3 ) לי נראה שאין לקואופרטיבים לתחבורה עניין בחסכון עצום בזמן (של הנהג, האוטובוס והנוסעים!!) ולכן כל הסירבול המיותר הקיים כיום - עקרונית מאז הופיעה הכתבה ב"חותם" ( 19.4.74!) לא השתנו הדברים בדנמרק לשביעות רצונם של כל הצדדים. מדוע אין לומדים בישראל מנסיונם המבורך של אחרים??????!!!!!!!!!!!1
הסיבה הנסתרת?
האם נכון הדבר שהנהגים מקבלים אחוז מסוים ממכירת הכרטיסים? ובגלל זה אין אותם באוטומאטים או קיוסקים?, וענין כרטיסי המעבר תקוע? והנהג לא מרוכז בנהיגה? והוא סחוט ועצבני?
 

רועי ב

New member
הוא באמת מקבל אחוז

הסיבה הנסתרת?
האם נכון הדבר שהנהגים מקבלים אחוז מסוים ממכירת הכרטיסים? ובגלל זה אין אותם באוטומאטים או קיוסקים?, וענין כרטיסי המעבר תקוע? והנהג לא מרוכז בנהיגה? והוא סחוט ועצבני?
הוא באמת מקבל אחוז
אבל ממש פעוט אני אשאל אותו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה