הפרטה: לא רק חסכון כספי!
אוהד אבייתר ואחרים, בהמשך לדיון הקודם לתגובות שקבלתי ולכתבת מעריב: 1 . משרד התחבורה שם את הדגש קודם על חסכון כלכלי, ורק אחר כך על איכות השירות. אני מניח שזה משקף את רשימת העדיפויות של המשרד. 2. אני מקבל את מה שצוין לגבי חוסר פיקוח על רשת התחבורה הצבורית. למשרד אין מנגנון ואמצעים להבטיח שהמפעילים- כולל אגד ודן- מספקים את השירותים שהם התחייבו לספק בצורה טובה ונאותה. 3. בתנאים כאילו משרד התחבורה לא מסוגל לנתח בצורה מקצועית את המכרזים שמוגשים לו. בהעדר נתונים המשרד אינו מסוגל להעריך את המכרז ולשפוט אם המחירים הם מציאותיים או יותר מדי זולים או יקרים. 4. המשרד לא דאג ליצור רשות פיקוח מידע ואפילו כירטוס משולב. חבל - כי מונופולים כלכליים הם לא חדשות טובות לציבור. לצערי הרב משרד התחבורה בעצמו התחיל תהליך שבעקרון הוא טוב ,אבל התהליך מיושם בצורה די חובבנית ,לא מקצועית - דבר שלא בדיוק תורם להצלחה. ההפסד הוא של הציבור הרחב . Yoram