עוד על הרפורמה

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
עוד על הרפורמה

עוד על הרפורמה
הנושא ה"חם" של השבוע בפורום, בכתבה במעריב מלפני כחודשיים (אבל עדיין אקטואלית!). מומלץ לקרוא גם את התגובות!
 

ה דרומי

New member
נצל"ש + הקפצה

עוד על הרפורמה
הנושא ה"חם" של השבוע בפורום, בכתבה במעריב מלפני כחודשיים (אבל עדיין אקטואלית!). מומלץ לקרוא גם את התגובות!
נצל"ש + הקפצה
אגד תפצה תלמיד על גניבה און ליין מבזקי חדשות ו 12:29 | 26/12 בהחלטה ראשונה מסוגה, קבע בית משפט השלום בנתניה, כי חברת "אגד" תפצה תלמיד שתיקו נגנב במהלך נסיעה. התלמיד יפוצה בסכום של 5,000 ש"ח
 

ה דרומי

New member
הסבר +הקפצה

עוד על הרפורמה
הנושא ה"חם" של השבוע בפורום, בכתבה במעריב מלפני כחודשיים (אבל עדיין אקטואלית!). מומלץ לקרוא גם את התגובות!
הסבר +הקפצה
''אגד'' יפצה תלמיד שתיקו נגנב מתא המטען בית משפט השלום בנתניה חייב את קואופרטיב "אגד" לפצות תלמיד בכ-5,000 שקלים. התלמיד טען בתביעה שהגיש נגד הקואופרטיב כי במהלך נסיעה מחיפה לנתניה הוא ביקש לעלות עם התיק שלו לאוטובוס אולם התבקש על ידי הנהג להשאירו בתא המטען. לטענתו, הנהג הבטיח לו כי אין חשש להשאיר את התיק בתא, אולם כשהגיע למחוז חפצו גילה כי התיק נגנב הכתבה היא מרוטר נט
 
בטח, כל אחד ניגש לתא המטען

הסבר +הקפצה
''אגד'' יפצה תלמיד שתיקו נגנב מתא המטען בית משפט השלום בנתניה חייב את קואופרטיב "אגד" לפצות תלמיד בכ-5,000 שקלים. התלמיד טען בתביעה שהגיש נגד הקואופרטיב כי במהלך נסיעה מחיפה לנתניה הוא ביקש לעלות עם התיק שלו לאוטובוס אולם התבקש על ידי הנהג להשאירו בתא המטען. לטענתו, הנהג הבטיח לו כי אין חשש להשאיר את התיק בתא, אולם כשהגיע למחוז חפצו גילה כי התיק נגנב הכתבה היא מרוטר נט
בטח, כל אחד ניגש לתא המטען
ויכול לעשות מה שהוא רוצה, אני לא מוכנה להכניס שם כלוםם.
 

אוהד11

New member
הכתבה יותר מאקטואלית ומה שאנחנו

עוד על הרפורמה
הנושא ה"חם" של השבוע בפורום, בכתבה במעריב מלפני כחודשיים (אבל עדיין אקטואלית!). מומלץ לקרוא גם את התגובות!
הכתבה יותר מאקטואלית ומה שאנחנו
טוענים כל הזמן מתחיל להתברר כנכון. גם תגובות המגיבים מתאימות למה שאנו מציינים מעל גבי הפורום. אבל מסתבר שבמשרדי האוצר והתחבורה סבורים שהם מבינים יותר מכולם כאשר מסיעים אותם נהגים צמודים ברכב צמוד שמוסתר בוילונות.
 

yblumann

New member
הפרטה: לא רק חסכון כספי!

הכתבה יותר מאקטואלית ומה שאנחנו
טוענים כל הזמן מתחיל להתברר כנכון. גם תגובות המגיבים מתאימות למה שאנו מציינים מעל גבי הפורום. אבל מסתבר שבמשרדי האוצר והתחבורה סבורים שהם מבינים יותר מכולם כאשר מסיעים אותם נהגים צמודים ברכב צמוד שמוסתר בוילונות.
הפרטה: לא רק חסכון כספי!
אוהד אבייתר ואחרים, בהמשך לדיון הקודם לתגובות שקבלתי ולכתבת מעריב: 1 . משרד התחבורה שם את הדגש קודם על חסכון כלכלי, ורק אחר כך על איכות השירות. אני מניח שזה משקף את רשימת העדיפויות של המשרד. 2. אני מקבל את מה שצוין לגבי חוסר פיקוח על רשת התחבורה הצבורית. למשרד אין מנגנון ואמצעים להבטיח שהמפעילים- כולל אגד ודן- מספקים את השירותים שהם התחייבו לספק בצורה טובה ונאותה. 3. בתנאים כאילו משרד התחבורה לא מסוגל לנתח בצורה מקצועית את המכרזים שמוגשים לו. בהעדר נתונים המשרד אינו מסוגל להעריך את המכרז ולשפוט אם המחירים הם מציאותיים או יותר מדי זולים או יקרים. 4. המשרד לא דאג ליצור רשות פיקוח מידע ואפילו כירטוס משולב. חבל - כי מונופולים כלכליים הם לא חדשות טובות לציבור. לצערי הרב משרד התחבורה בעצמו התחיל תהליך שבעקרון הוא טוב ,אבל התהליך מיושם בצורה די חובבנית ,לא מקצועית - דבר שלא בדיוק תורם להצלחה. ההפסד הוא של הציבור הרחב . Yoram
 
../images/Emo45.gif

הפרטה: לא רק חסכון כספי!
אוהד אבייתר ואחרים, בהמשך לדיון הקודם לתגובות שקבלתי ולכתבת מעריב: 1 . משרד התחבורה שם את הדגש קודם על חסכון כלכלי, ורק אחר כך על איכות השירות. אני מניח שזה משקף את רשימת העדיפויות של המשרד. 2. אני מקבל את מה שצוין לגבי חוסר פיקוח על רשת התחבורה הצבורית. למשרד אין מנגנון ואמצעים להבטיח שהמפעילים- כולל אגד ודן- מספקים את השירותים שהם התחייבו לספק בצורה טובה ונאותה. 3. בתנאים כאילו משרד התחבורה לא מסוגל לנתח בצורה מקצועית את המכרזים שמוגשים לו. בהעדר נתונים המשרד אינו מסוגל להעריך את המכרז ולשפוט אם המחירים הם מציאותיים או יותר מדי זולים או יקרים. 4. המשרד לא דאג ליצור רשות פיקוח מידע ואפילו כירטוס משולב. חבל - כי מונופולים כלכליים הם לא חדשות טובות לציבור. לצערי הרב משרד התחבורה בעצמו התחיל תהליך שבעקרון הוא טוב ,אבל התהליך מיושם בצורה די חובבנית ,לא מקצועית - דבר שלא בדיוק תורם להצלחה. ההפסד הוא של הציבור הרחב . Yoram
 

mucool2

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

הפרטה: לא רק חסכון כספי!
אוהד אבייתר ואחרים, בהמשך לדיון הקודם לתגובות שקבלתי ולכתבת מעריב: 1 . משרד התחבורה שם את הדגש קודם על חסכון כלכלי, ורק אחר כך על איכות השירות. אני מניח שזה משקף את רשימת העדיפויות של המשרד. 2. אני מקבל את מה שצוין לגבי חוסר פיקוח על רשת התחבורה הצבורית. למשרד אין מנגנון ואמצעים להבטיח שהמפעילים- כולל אגד ודן- מספקים את השירותים שהם התחייבו לספק בצורה טובה ונאותה. 3. בתנאים כאילו משרד התחבורה לא מסוגל לנתח בצורה מקצועית את המכרזים שמוגשים לו. בהעדר נתונים המשרד אינו מסוגל להעריך את המכרז ולשפוט אם המחירים הם מציאותיים או יותר מדי זולים או יקרים. 4. המשרד לא דאג ליצור רשות פיקוח מידע ואפילו כירטוס משולב. חבל - כי מונופולים כלכליים הם לא חדשות טובות לציבור. לצערי הרב משרד התחבורה בעצמו התחיל תהליך שבעקרון הוא טוב ,אבל התהליך מיושם בצורה די חובבנית ,לא מקצועית - דבר שלא בדיוק תורם להצלחה. ההפסד הוא של הציבור הרחב . Yoram

סיכמת את בעיות הרפורמה בארץ באופן ממצה!
 

orensaab

New member
רק משרד האוצר

הפרטה: לא רק חסכון כספי!
אוהד אבייתר ואחרים, בהמשך לדיון הקודם לתגובות שקבלתי ולכתבת מעריב: 1 . משרד התחבורה שם את הדגש קודם על חסכון כלכלי, ורק אחר כך על איכות השירות. אני מניח שזה משקף את רשימת העדיפויות של המשרד. 2. אני מקבל את מה שצוין לגבי חוסר פיקוח על רשת התחבורה הצבורית. למשרד אין מנגנון ואמצעים להבטיח שהמפעילים- כולל אגד ודן- מספקים את השירותים שהם התחייבו לספק בצורה טובה ונאותה. 3. בתנאים כאילו משרד התחבורה לא מסוגל לנתח בצורה מקצועית את המכרזים שמוגשים לו. בהעדר נתונים המשרד אינו מסוגל להעריך את המכרז ולשפוט אם המחירים הם מציאותיים או יותר מדי זולים או יקרים. 4. המשרד לא דאג ליצור רשות פיקוח מידע ואפילו כירטוס משולב. חבל - כי מונופולים כלכליים הם לא חדשות טובות לציבור. לצערי הרב משרד התחבורה בעצמו התחיל תהליך שבעקרון הוא טוב ,אבל התהליך מיושם בצורה די חובבנית ,לא מקצועית - דבר שלא בדיוק תורם להצלחה. ההפסד הוא של הציבור הרחב . Yoram
רק משרד האוצר
אל תאשימו את משרד התחבורה, כי לא שאלו שם אף אחד בקשר לתכנית הזאת. משרד האוצר קובע לכולם, גם איזה תרופות חשובות לסל הבריאות ואיזה לא.
 

Azazel

New member
תזהר, עכשיו יגידו שאתה סוכן סמוי

רק משרד האוצר
אל תאשימו את משרד התחבורה, כי לא שאלו שם אף אחד בקשר לתכנית הזאת. משרד האוצר קובע לכולם, גם איזה תרופות חשובות לסל הבריאות ואיזה לא.
תזהר, עכשיו יגידו שאתה סוכן סמוי
של עמיר פרץ.
 

אורי404

New member
OK. עכשיו הבנתי. והלואי שאני ואתה

אני יודע.
אבל כבר היו מקרים, ושאלו אותי כאן למשל, אם אני עובד חח"י.
( בנושא של עמודי החשמל)
OK. עכשיו הבנתי. והלואי שאני ואתה
(וגם בטח אחרים היו שמחים לעבוד שם) היינו עובדים בחברת החשמל...
 

Azazel

New member
לא. ../images/Emo128.gif הם לא צריכים כימאים.

OK. עכשיו הבנתי. והלואי שאני ואתה
(וגם בטח אחרים היו שמחים לעבוד שם) היינו עובדים בחברת החשמל...
לא.
הם לא צריכים כימאים.
במה אני אוכל להועיל להם?
 

orensaab

New member
אעוי ועייבוי

תזהר, עכשיו יגידו שאתה סוכן סמוי
של עמיר פרץ.
אעוי ועייבוי
א-ברוך טסו די גאטקעאס. (זה נשמע יותר טוב מאשר על המקלדת), אבל עמיר פרץ לא מתאים לי, למרות היותי סוציאליסט מוצהר.
 

Azazel

New member
הוא הדבר הכי טוב שיש כרגע.

אעוי ועייבוי
א-ברוך טסו די גאטקעאס. (זה נשמע יותר טוב מאשר על המקלדת), אבל עמיר פרץ לא מתאים לי, למרות היותי סוציאליסט מוצהר.
הוא הדבר הכי טוב שיש כרגע.
 

אורי404

New member
בעיקר אלו תרופות לט חשובות לסל הברי

רק משרד האוצר
אל תאשימו את משרד התחבורה, כי לא שאלו שם אף אחד בקשר לתכנית הזאת. משרד האוצר קובע לכולם, גם איזה תרופות חשובות לסל הבריאות ואיזה לא.
בעיקר אלו תרופות לט חשובות לסל הברי
הבריאות, ולכן הסל ירד בשנים האחרונות.
 
אורן, התסכים איתי

רק משרד האוצר
אל תאשימו את משרד התחבורה, כי לא שאלו שם אף אחד בקשר לתכנית הזאת. משרד האוצר קובע לכולם, גם איזה תרופות חשובות לסל הבריאות ואיזה לא.
אורן, התסכים איתי
שאילו הכין משרד התחבורה תכנית מקצועית, מנומקת, מתומחרת, מסודרת ומפורטת - כולל מדדים לאומדן הצלחתה, ונוהלי תיקון ושיפור - של הרפורמה, אז היה סיכוי שמשרד האוצר יתמוך בה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה