עוד על הרכבת הטראנסיבירית.

מצב
הנושא נעול.

מיכה ס

New member
עוד על הרכבת הטראנסיבירית.

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.

 

מיכה ס

New member
למעשה הרכבת פועלת כמעין "קרוז" יבשתי. מסלול הרכבת בנוי כך

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
למעשה הרכבת פועלת כמעין "קרוז" יבשתי. מסלול הרכבת בנוי כך
שהרכבת מגיעה בין שעות הבוקר- לפנות צהריים לעיר מרכזית ,הנוסעים יורדים (מחולקים לקבוצות לפי לשון דיבור) ויוצאים לסיור בעיר וסביבותיה. לכל קבוצה יש מלווה/ אחראי ובכל סיור מקבלת הקבוצה מדריך מקומי .אחה"צ לפנות ערב חוזרים לרכבת וחוזר חלילה.לוח הזמנים קפדני היות והרכבת מקבלת "סלוט" על אחת מהמסילות העמוסות ביותר באירופה. (בתמונה קבלת הפנים לנוסעי הרכבת בעת העליה לוסקבה)

 

מיכה ס

New member
במהלך הנסיעה מתקיימות הרצאות המתייחסות לנושא לאזור הטיול

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
במהלך הנסיעה מתקיימות הרצאות המתייחסות לנושא לאזור הטיול
בפרט ולרוסיה והרכבת הטראנסיבירית בכלל. כמו כן מתקיימים ארועים ברכבת באחד מארבעת קרונות המסעדה , כמו למידת מנהגים רוסיים (שתיית וודקה, שתיית תה, מוסיקה וכדומה).

 

מיכה ס

New member
חלק מהנסיעה מתקיימת על מסילה צדדית שמסתעפת מהמסילה הראשית

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
חלק מהנסיעה מתקיימת על מסילה צדדית שמסתעפת מהמסילה הראשית
לאורך אגם בייקאל. הקטר החשמלי מוחלף בשני קטרי דיזל. לנוסעים תמורת 5 יורו מתאפשרת הנסיעה על גבי הקטרים בחזית הקטר או על הרמפה לצידי הקטר. (הכסף מגיע לכיסי נהגי הקטרים ). עד היום חשבתי שרק בהודו פקיסטאן ובנגלדש אפשר לסוע מחוץ לקרונות. כחלק מחווית הטיול לאורך אגם בייקאל נערך פיקניק. הרכבת ממתינה עד לסיונו.

 

מיכה ס

New member
ברכבת יש תאי לינה אישים ברמות -דרגות שונות. סה"כ 5 דרגות

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
ברכבת יש תאי לינה אישים ברמות -דרגות שונות. סה"כ 5 דרגות
ברמות נוחיות שונות. משניים עד שלושה נוסעים לתא. שרותים ומקלחת מחוץ לתא או בתוכו הכל עניין של מחיר. עלות הנסיעה ללא טיסות החל מ 6,930 $ לנוסע. המחיר כולל את כל הארוחות בטיול וכמובן את הסיורים השונים ושאר פינוקים.

 

מיכה ס

New member
וכמה תמונות שרואים במהלך הנסיעה (ללא רכבות). המחסום הכפול.

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
וכמה תמונות שרואים במהלך הנסיעה (ללא רכבות). המחסום הכפול.

 

Golf Bravo

New member
איפה הדגלן המצדיע?

וכמה תמונות שרואים במהלך הנסיעה (ללא רכבות). המחסום הכפול.
איפה הדגלן המצדיע?
הדגלנים שעומדים בהקשב בכל מפגש כביש מסילה היו משהו שכבר לא רואים במערב. לאורך סיביר, מונגוליה וסין יש כנראה אלפי דגלנים כאלה שמתפרנסים מכך שהם קופצים להקשב כל עת שרכבת חולפת.
 

מיכה ס

New member
בהזדמנות זו שאלה. נתקלתי במהלך הנסיעה בלא מעט ציוד נע. מה

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
בהזדמנות זו שאלה. נתקלתי במהלך הנסיעה בלא מעט ציוד נע. מה
טיבם של הקרונות הכתומים שמחוברים לקטר בתמונה המצ"ב.
http://www.railpictures.net/photo/628731/
 
WOW !


עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
WOW !

תודה רבה על הסיקור המעניין, שלחלוטין עושה חשק לצאת למסע הזה!
מתחיל לאסוף כסף למטרה הזו
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לא חייב רכבת פרטית. לידיעתך הקו הציבורי הרגיל נוסע חצי ריק ו

WOW !

תודה רבה על הסיקור המעניין, שלחלוטין עושה חשק לצאת למסע הזה!
מתחיל לאסוף כסף למטרה הזו
לא חייב רכבת פרטית. לידיעתך הקו הציבורי הרגיל נוסע חצי ריק ו
לדוגמה מחיר נסיעה ליחיד ממוסקבה לבייג'ינג בכיוון אחד ברכבת 004 דרך מונגוליה, שתצה ביום שלישי הקרוב (תדירות הרכבת שבועית), למקום בתא לינה רגיל דרגת נוחות 2 (קוּפֵּה) הוא 30509 רובל שהם $533 נכון לרגע זה עפ"י אתר RZD
&nbsp
ייצא זול יותר אם לקנות כרטיס בתחילת המכירה שזה החל מ-45 יום לפני יציאת הרכבת לרכבות פנים ארציות ו-60 יום לרכבות בינ"ל שחוצות גבולות
 

מיכה ס

New member
התעלמת מעובדה חשובה. המסע ברכבת הוא לא למטרות נסיעה ממוסקבה

לא חייב רכבת פרטית. לידיעתך הקו הציבורי הרגיל נוסע חצי ריק ו
לדוגמה מחיר נסיעה ליחיד ממוסקבה לבייג'ינג בכיוון אחד ברכבת 004 דרך מונגוליה, שתצה ביום שלישי הקרוב (תדירות הרכבת שבועית), למקום בתא לינה רגיל דרגת נוחות 2 (קוּפֵּה) הוא 30509 רובל שהם $533 נכון לרגע זה עפ"י אתר RZD
&nbsp
ייצא זול יותר אם לקנות כרטיס בתחילת המכירה שזה החל מ-45 יום לפני יציאת הרכבת לרכבות פנים ארציות ו-60 יום לרכבות בינ"ל שחוצות גבולות
התעלמת מעובדה חשובה. המסע ברכבת הוא לא למטרות נסיעה ממוסקבה
לבביג'ין. זה מסע-טיול בסיביר ומונגוליה. הרכבת התיירותית מגיעה בכל בוקר ליעד חשוב-מפורסם ואחרי שהייה של כמה שעות ממשיכים הלאה (בביקל עוצרים ליום וחצי). הרכבת שאתה מזכיר נוסעת נוסעת ונוסעת. עוברת ברוב המקומות המענינים בלילה עוצרת בחלק מהם כחצי שעה עד שעה. אתה משווה בין מטע תפוחים לאבטיח.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
טוב, אז אפשר להסתכם במספר כרטיסים לנסיעות קצרות,לצאת בכל עיר

התעלמת מעובדה חשובה. המסע ברכבת הוא לא למטרות נסיעה ממוסקבה
לבביג'ין. זה מסע-טיול בסיביר ומונגוליה. הרכבת התיירותית מגיעה בכל בוקר ליעד חשוב-מפורסם ואחרי שהייה של כמה שעות ממשיכים הלאה (בביקל עוצרים ליום וחצי). הרכבת שאתה מזכיר נוסעת נוסעת ונוסעת. עוברת ברוב המקומות המענינים בלילה עוצרת בחלק מהם כחצי שעה עד שעה. אתה משווה בין מטע תפוחים לאבטיח.
טוב, אז אפשר להסתכם במספר כרטיסים לנסיעות קצרות,לצאת בכל עיר
לטייל, לעשות את כל הדברים התיירותיים, ולעלות לרכבת הבאה שהזמנת לך כרטיס אליה, כדי להגיע לעיר הבאה, לצאת שם, לטייל חצי יום או יותר ואז לרכבת הבאה ושוב
&nbsp
יהיה אומנם יקר יותר (אני מעריך ב-$700-800 , כשלנסיעות קצרות יש מלא מקומות זולות בפלצקרט (ואני מוצא את הדרגה השלישית הזו יחסית נוחה בעיקר כשאין כסף לקוּפֵּה), אך המחיר עולה כי הרכב כל כרטיס בנוי ממחיר הכרטיס ומחיר המקום הישיבה/לינה (פלצקרטה) אשר יקר יותר מהחלק של הכרטיס, ראה בפרטי הכרטיס את חלוקת המחיר) אך בכל מקרה לא משמעותית כמו ה-$6000
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה! עוד אעשה את זה ביום מן הימים.

עוד על הרכבת הטראנסיבירית.
דוד ביקש ממני לכתוב מעט על אופיה של הרכבת הטראנסיבירית הפרטית. הרכבת בה נסעתי מופעלת על ידי חברה גרמנית ופעילה בעיקר בין החודשים מאי עד אמצע ספטמבר. המסלול הוא בין מוסקווה לבייג'ין דרך מונגוליה, רכבת כל שבועיים מכל כיוון. (לפעמים המסלול מסתיים בולאדיווסטוק).צוות הרכבת הוא רוסי, קונדוקטורים(יות) ,טבחים ,מלצרים , אנשי תחזוקה וכדומה.
תודה רבה! עוד אעשה את זה ביום מן הימים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה