עוד סיפור רב קו וטעויות קודים
עוד סיפור רב קו וטעויות קודים
היום בדרך לעבודה. אני על קו 89. ברחוב דבורה הנביאה עלתה מישהי ששמה רב קו על המכשיר והוא לא עבר. הנהג אמר לה שאין לה שם נסיעות והיא צריכה לשלם. היא אמרה שהיא עדיין בטווח התשעים דקות מהנסיעה הראשונה והראתה לו את הקבלה. הנהג אמר שזו קבלה על קוד 43 וזה לא הקוד הנכון. הבחורה אמרה שהיא כבר הספיקה לנסוע בקו 89 אחר שכן נתן לה לנסוע. הנהג אמר שהוא לא יכול. התווכחו קצת, הוא התעקש שהיא צריכה לשלם ואחר כך היא יכולה לפנות לדן ולבקש את הכסף בחזרה. בסוף היא ירדה בכעס מהאוטובוס והלכה ברגל.
אין לי ספק שהנהג מבחינתו צדק. לא היה לה כרטיס שמתאים לנסיעה באוטובוס הזה במקום הזה. מצד שני, אני גם מזדהה עם הנוסעת - זה לא התפקיד שלה לדעת שהנהג באוטובוס אגד הראשון שהיא עלתה עליו הוציא לה כרטיס בקוד לא נכון וזה לא הוגן שיכריחו אותה לשלם שוב ואז יריצו אותה לעמדות השירות המעטות של דן כדי לקבל את הכסף בחזרה.
חייבים לעשות סדר בכרטיס המסובך הזה. מה שקורה איתו עכשיו זו ממש התעללות גם בנהגים וגם בנוסעים.
עוד סיפור רב קו וטעויות קודים
היום בדרך לעבודה. אני על קו 89. ברחוב דבורה הנביאה עלתה מישהי ששמה רב קו על המכשיר והוא לא עבר. הנהג אמר לה שאין לה שם נסיעות והיא צריכה לשלם. היא אמרה שהיא עדיין בטווח התשעים דקות מהנסיעה הראשונה והראתה לו את הקבלה. הנהג אמר שזו קבלה על קוד 43 וזה לא הקוד הנכון. הבחורה אמרה שהיא כבר הספיקה לנסוע בקו 89 אחר שכן נתן לה לנסוע. הנהג אמר שהוא לא יכול. התווכחו קצת, הוא התעקש שהיא צריכה לשלם ואחר כך היא יכולה לפנות לדן ולבקש את הכסף בחזרה. בסוף היא ירדה בכעס מהאוטובוס והלכה ברגל.
אין לי ספק שהנהג מבחינתו צדק. לא היה לה כרטיס שמתאים לנסיעה באוטובוס הזה במקום הזה. מצד שני, אני גם מזדהה עם הנוסעת - זה לא התפקיד שלה לדעת שהנהג באוטובוס אגד הראשון שהיא עלתה עליו הוציא לה כרטיס בקוד לא נכון וזה לא הוגן שיכריחו אותה לשלם שוב ואז יריצו אותה לעמדות השירות המעטות של דן כדי לקבל את הכסף בחזרה.
חייבים לעשות סדר בכרטיס המסובך הזה. מה שקורה איתו עכשיו זו ממש התעללות גם בנהגים וגם בנוסעים.