עוד סיבה לאהוב את פבלו (כוכב..)
בצל הסערה שעורר מכתבם של האמנים המסרבים להגיע לאריאל, יופיע בעיר הערב יום א' הזמר פבלו רוזנברג, שלא מבין על מה כל המהומה. "זו עיר לגיטימית", הוא אומר, "אם תערוך משאל בין האמנים, רובם יגידו שהם יופיעו שם" כל הכבוד פבלו החזרת את הכבוד לאומנות (לא אכפת לי שלא יופיעו אבל שזה לא יהיה כמחאה על התיישבות כביכול)
בצל הסערה שעורר מכתבם של האמנים המסרבים להגיע לאריאל, יופיע בעיר הערב יום א' הזמר פבלו רוזנברג, שלא מבין על מה כל המהומה. "זו עיר לגיטימית", הוא אומר, "אם תערוך משאל בין האמנים, רובם יגידו שהם יופיעו שם" כל הכבוד פבלו החזרת את הכבוד לאומנות (לא אכפת לי שלא יופיעו אבל שזה לא יהיה כמחאה על התיישבות כביכול)