עוד סט של תמונות ים אשמח לתגובות

Lukas

New member
עוד סט של תמונות ים אשמח לתגובות

eos-5 usm 2 28-105 מרינה הרצליה.
 

ilan_k

New member
אז....

לדעתי בתמונה הספציפית הזו קומפוזיציה יפה. אבל יש הבדלי חושך / אור גדולים מידי בתמונה. אני הייתי רוצה לראות את הדיג לפחות קצת מואר יותר.
 

Jazzphoto

New member
השלישית -כבר מתחילה להיות מעניינת

הדמות,מיקומה והצלליות בים מוסיפות "משהו", אילו רק: א.הדמות לא היתה קטועה דווקא בכפות הרגליים - זה צורם ב.הים לא היה עומד להישפך כ ו ל ו לצד שמאל - הוא נוטה חזק לשמאל
Jazz...
 

motiyair

New member
אם אני יצלם את אותה תמונה אם ...

הניקון N90 שלי בפונקציה האוטמטית של "שיטת המדידה של החשיפה - במדידת תבנית מחולקת לאזורים" ולא נקודתית זה גם יצא כך או שחלק מהתמונה יצא שרוף?
 

Lukas

New member
תודה על ההערות הבונות

את דבריו של מוטי יאיר לא הבנתי, התוכל לנסחם שוב?
 

motiyair

New member
כן.

יש לי שלוש אופציות של חשיפה אוטומטית במצלמה 1. נקודתית 2.מרכזית 3. ממדידת תבתי מחולקת לאזורים 3D . כאשר אני יצלם באופציה ה 3 - 3D המצלמה תעשה לי קריאה נכונה של מד האור מכל המקומות ותיתן לי תמונה מדויקת מבחינת אור או שאזור אחד יצא חשוך והאחר בהיר מידי ?
 

Jazzphoto

New member
תשובה קצרה:

במצבי אור קיצוניים,לא משתמשים במדידה רב איזורית,אלא בחלקית או נקודתית,עם תוספת פיצוי,בהתאם למצב. במדידה רב איזורית רצוי שיחס השטחים הבהירים יהיה פחות או יותר שווה לשטחים הכהים.במקרה ששאלת:המדידה נעשתה ,קרוב לודאי,מן השטחים הבהירים,ולכן כל "המסביב" חשוך מאוד. יש הבדל באיזו שיטת מדידה משתמשים - כדאי שתנסה ותראה זאת בעצמך.
 
למעלה