עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אוקיי. יש תשובה מוסמכת מגורמי הביצוע.

ייתכן מאד, כאמור אני לא מכיר את המספרים.
מה הכוונה בקומפלקס של שלושה גשרים? מה יש ביניהם? הרי גבעות אין שם, למיטב ידיעתי.
אוקיי. יש תשובה מוסמכת מגורמי הביצוע.
גשר 6 ועמית יכולים להירגע: פרויקט הדגל ממשיך להחזיק בתואר, למרות שהוא נתפש ע"י הקבלן המבצע כגשר אחד. מדובר למעשה בארבעה גשרים צמודים שהארוך מביניהם הוא הגשר המזרחי, שאורכו מגיע לק"מ אחד.
 

luckydude

Active member
ראה תגובתי למטה (שנכתבה לפני התגובה שלך)

אוקיי. יש תשובה מוסמכת מגורמי הביצוע.
גשר 6 ועמית יכולים להירגע: פרויקט הדגל ממשיך להחזיק בתואר, למרות שהוא נתפש ע"י הקבלן המבצע כגשר אחד. מדובר למעשה בארבעה גשרים צמודים שהארוך מביניהם הוא הגשר המזרחי, שאורכו מגיע לק"מ אחד.
ראה תגובתי למטה (שנכתבה לפני התגובה שלך)
כי זה עדיין לא ממש ברור.

כשאתה אומר "צמודים אחד לשני", אתה מתכוון מקבילים אחד לשני או מחוברים בקצוות. אם הכוונה היא בקצוות אז מבחינה מסויימת דווקא כן אפשר להכליל את כל מערך הגשרים כגשר אחד.
 

luckydude

Active member
צ"ל סימן שאלה אחרי "בקצוות".

ראה תגובתי למטה (שנכתבה לפני התגובה שלך)
כי זה עדיין לא ממש ברור.

כשאתה אומר "צמודים אחד לשני", אתה מתכוון מקבילים אחד לשני או מחוברים בקצוות. אם הכוונה היא בקצוות אז מבחינה מסויימת דווקא כן אפשר להכליל את כל מערך הגשרים כגשר אחד.
צ"ל סימן שאלה אחרי "בקצוות".
 
לא ייתכן שמקבילים כי זאת מסילה בודדת.

ראה תגובתי למטה (שנכתבה לפני התגובה שלך)
כי זה עדיין לא ממש ברור.

כשאתה אומר "צמודים אחד לשני", אתה מתכוון מקבילים אחד לשני או מחוברים בקצוות. אם הכוונה היא בקצוות אז מבחינה מסויימת דווקא כן אפשר להכליל את כל מערך הגשרים כגשר אחד.
לא ייתכן שמקבילים כי זאת מסילה בודדת.
 

בועז ל

New member
זו בדיוק דעתו של הקבלן המבצע שכבר מחזיק

ראה תגובתי למטה (שנכתבה לפני התגובה שלך)
כי זה עדיין לא ממש ברור.

כשאתה אומר "צמודים אחד לשני", אתה מתכוון מקבילים אחד לשני או מחוברים בקצוות. אם הכוונה היא בקצוות אז מבחינה מסויימת דווקא כן אפשר להכליל את כל מערך הגשרים כגשר אחד.
זו בדיוק דעתו של הקבלן המבצע שכבר מחזיק
בשני תארים: הגשר הגבוה ביותר בארץ והמנהרה הארוכה ביותר. מובן מאליו שמאחר שהגשרים צמודים (מחוברים בטור), ניתן להעלות כאן פרשנויות שונות.
 

amit1270

New member
יששש!!!!


אוקיי. יש תשובה מוסמכת מגורמי הביצוע.
גשר 6 ועמית יכולים להירגע: פרויקט הדגל ממשיך להחזיק בתואר, למרות שהוא נתפש ע"י הקבלן המבצע כגשר אחד. מדובר למעשה בארבעה גשרים צמודים שהארוך מביניהם הוא הגשר המזרחי, שאורכו מגיע לק"מ אחד.
יששש!!!!
 
אבל בפועל זה ויאדוקט אחד ארוך :)

אוקיי. יש תשובה מוסמכת מגורמי הביצוע.
גשר 6 ועמית יכולים להירגע: פרויקט הדגל ממשיך להחזיק בתואר, למרות שהוא נתפש ע"י הקבלן המבצע כגשר אחד. מדובר למעשה בארבעה גשרים צמודים שהארוך מביניהם הוא הגשר המזרחי, שאורכו מגיע לק"מ אחד.
אבל בפועל זה ויאדוקט אחד ארוך :)
 

luckydude

Active member
ייתכן והכוונה היא

אתה בטוח, איליה? בסיור עם השר בקו העמק
נמסר לנו שהגשר מעל כביש 70 הוא הארוך ביותר בפרויקט. אאל"ט, (ואני מקווה שלאקי בסביבה להעמיד דברים על דיוקם) ביציאה מלב המפרץ מדובר בקומפלקס של שלושה גשרים ולא גשר אחד באורך שני ק"מ.
ייתכן והכוונה היא
שנבבה גשר ממסילת החוף ועד התחנה של רכבת העמק שגם היא בעצם ממוקמת על גשר וממנה ממשיכים הלאה בגשר מעל שדרות ההסתדרות. אפקטיבית מדובר בגשר אחד ארוך אבל אולי מבחינה תכנונית מחלקים אז זה לשלושה גשרים שונים (לפני התחנה, התחנה, ואחריה).

שאלה אחרת שיש לי היא מה יהיה מערך הגשרים הסופי לאחר הכפלת הקו. זה לא בדיוק ברור כרגע כי נראה שהגשר שנבנה כעת הוא עבור מסילה יחידה. מעניין אם הכוונה היא לבנות גשר שיתחבר למסילת החוך מדרום אליה ואז מסילה נוספת מקצה הגשר עד חיפה מזרח מדרום למסילת החוף או גשר שיעבור מעל מסילת החוף וייצור מחלף מסילתי. זה לא בדיוק מובן כרגע. אפשר גם לראות באחת התמונות שגשר המסילות מעל לכביש החיבור למנהרות יכול להוכיל מסילות נוספות בקו החוף או לאפשר את הזזתן למיקום שונה, ייתכן כחלק מהוספת רציפים הלאה משם בלב המפרץ.
 

kobiz99

New member
ויאדוקט מילה לטינינית = גשר בעיברית

אינני יודע מה האורך, אך לדעתי התשובה היא כן.
אם אני לא טועה, אורך הגשר הזה הוא כשני קילומטר.
אגב, זה מעלה את השאלה האם קיים הבדל בין גשר לויאדוקט.
ויאדוקט מילה לטינינית = גשר בעיברית
 

kobiz99

New member
בעיברית גשר מהשורש לגשר ולא חשוב על מה מגשר

ויאדוקט מילה לטינינית = גשר בעיברית
בעיברית גשר מהשורש לגשר ולא חשוב על מה מגשר
גם לא חשוב עם על עמודים או בלי עם קשתות או בלי גשר הוא גשר הוא גשר.

גשר הדרכים מיו (צרפתית: le Viaduc de Millau) הוא גשר מעוגן כבלים הנמצא מעל עמק נהר טארן ליד מיו בדרום צרפת. הגשר, שתוכנן על ידי המהנדס הצרפתי מישל וירלוז'ה (Virlogeux) בשיתוף עם האדריכל הבריטי נורמן פוסטר, הוא הגשר הגבוה בעולם (343 מטר בשיאו, קצת יותר גבוה ממגדל אייפל). הוא נחנך רשמית ב-14 בדצמבר 2004 ונפתח לתנועת כלי רכב ב-16 בדצמבר 2004.
 
באותה נקודה מבט לכיוון השני: תחילת קיצור הדרך

עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,
אך תחילתו בשאלה: מה בתמונה?
באותה נקודה מבט לכיוון השני: תחילת קיצור הדרך
של המטרונית. וברקע (כמו ברקע של רוב התמונות) - גשר רכבת העמק.
 
גשר הרכבת מעל נחל קטן ומפכפך

עוד מעט - שרשור תמונות חמות מהתנור,
אך תחילתו בשאלה: מה בתמונה?
גשר הרכבת מעל נחל קטן ומפכפך
שאם אני לא טועה, שוקם במסגרת העבודות על מנהרות הכרמל. כעת יש מעליו גשר נוסף - גשר המטרונית שממנו צולמה התמונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה