עוד מידע, מישהו ?

רמי בר1

New member
ראשית,פצועים קל זו הברירה המועדפת ,אם אי

אפשר לצאת ללא פגע. מאחל לשניהם החלמה מהירה.
אני מניח שאז'מ לא טס לבדו באזור הזה, ועוד מעט הדברים יתבררו.
מה שכן ,עבורי, אני מקווה שזו לא תקלה שפוגעת ברקורד האמינות של רוטאקס 912S , אפילו שאם לא אתבדה, הטייס יצטרך לאכול ת'לב אחרי ההחלמה מפציעתו הקלה.
 
אחרי המראה ,פונה שמאלה כדי לא לפגוע באנשים

שעומדים על המסלול,וממשיך לאדמה...
 

רמי בר1

New member
יש שלושה דברים שאסור לטייס להצטער עלהם,

אני לא זוכר במדוייק, אבל אחד מהם הוא המסלול שהשאיר מאחוריו בתחילת הריצה.
 

טל ר

New member
ואחד מהשניים האחרים

כמו נכתב במיוחד בעבורך ובעבור ציבור טייסי האז"מ בישראל.
 

רמי בר1

New member
אנחנו טסים נמוך לפי החוק. וזה מה שיש

מתחת לטוב או לטוב.
ותזכיר, מה הכלל השלישי?
 

טל ר

New member


 

טל ר

New member
חוקים אפשר לשנות

לא שמעתי על בקשה מאגודת האז"מ לאפשר למטוסים לטוס בגובה בטוח יותר... האמת, נשמע שטוב לכם עם זה. במבט מכאן, לא ברור לי מדוע משטר הטיסה של המטוסים בעלי הרישוי המלא (אלו הקרויים בטעות "תעופה כללית") שונה מאלו של האז"מ.

כפי שנפתלי כתב, הכלל השלישי הוא לגבי הדלק שלא הוכנס למיכל המטוס.
 

רמי בר1

New member
בפועל,ממה שאני רואה כשמגיעים אלי אורחים,

הרבה מבקשים מהבקר ומקבלים גובה 3000 וקו ישר.
 

טל ר

New member
יכול להיות, אני לא יודע

אני מדבר על בעית הבטיחות שאינהרנטית לתקנות.
 
אותו אחד שקבע את תקנות הגובה

הוא אותו הטייס שאימו אמרה לו "העיקר מתוק שלי, טוס לאט ונמוך"
 
למעלה