עוד לילה של חירפון יעבור על כוחותינו

orlyshka1

New member
טוב, אכזבה אך סממן לבאות

כל הדיבורים על איחוד הסתכמו בהופעה מדהימה של רובי ששר גם את השיר המיתולוגי EVERYTHING CHANGES, לבד. הנה, המחרוזת - http://www.youtube.com/watch?v=oTZbenadn2U ו.... רובי מדבר in the flash על איחוד, ולא בציטוט מהעיתון, ואומר שהולך להיות משהו מיוחד.... http://www.youtube.com/watch?v=0PGLN7VxpyI טור של החמישה, here we come!
 
טוב כל מה שיש לי לומר

זה שאי שונאת אותם!! ואני מאוהבת בהם לגמרי ואני מרישגה כמו ילדה בת 14 כרגע. אבל זה לא בגלל הבריטס זה בגלל המצעד הזה שגורם לי לחרוש על יו טיוב
אבל הרגע הזה שבו רובי עלה על הבמה ושר את EC היה שווה את הכל !! איזה ריגוש וגם אותם רגעים בראיונות שבהם הוא מתבדח ואומר שהוא וגארי לא יכולים לעבוד ביחד כי גארי רוצה שוב אתכל הסולואים ואז הוא מחייך ונקרע מצחוק חמוווד
 

Berliner star

New member
את האמת..

זה היה ניראה לי קצת יותר מידי המחרוזת הזאת.. כל שיר ושיר הוא אחלה, כן
אבל.. לא יודעת, זה נתן לי תחושה מוזרה קצת, שאין זמן ושרצו לדחוף כמה שיותר. וחוץ מזה
כל הכבוד לרובילה!!
 

orlyshka1

New member
הוא מזייף...

מהתרגשות...
בחיים לא אהבתי ככה את EC.... אולי רק בברלין.... (טוב, נו, ברלין). ו...לא נראה לי שזה גארי (בכל זאת, הייתי מזהה את בעלי...)
 

Hadar07

New member
איזו הופעה../images/Emo47.gif

רואים כמה שהוא התרגש אבל הוא היה פשוט מעולה, כמה אנרגיה. בחרו שירים מעולים למחרוזת, וזה היה ממש ארוך לא חשבתי שזה יהיה כזה ארוך. הבן אדם פשוט נולד לבמה, הוא חייב לחזור כבר להופיע. עדיין הזוי לי שהוא קיבל פרס מפעל חיים בגיל כזה צעיר חחח. והראיון עם סקאי ניוז היה ממש נחמד, רואים שהוא מתלהב מהחזרה לעבוד שוב עם הבנים. חבל שTT לא זכו בפרס.
 
למעלה