עוד כתבה מעצבנת!
לאחר שקראתי את הכתבה הזו ואת הציטוטים הבאים: "דמי הטיפול הם סוג של מחויבות לעסקה. יותר ויותר סוכנים גובים את הסכום כתנאי להתחלת הטיפול בלקוח, כדי שלא ייווצר מצב שהם ישבו אצל הסוכן רק כדי לחלוב ממנו מידע ואחר כך ילכו לקנות בזול" וכן "אז בשנה הבאה נראה עמלות אפס וזכות הקיום של הסוכן תהיה לגבות דמי מקצועיות, כפי שקורה בארה"ב ואירופה" רציתי לספר את הסיפור הבא: לקראת חופשתי הקרובה בישראל החלטתי לחפש את כרטיס הטיסה הזול ביותר לארץ. לאחר בדיקה מקיפה באנטרנט מצאתי שהכרטיס הזול ביותר לתקופה שאני צריך (חודש וחצי, חודשיים) הוא בסכום של 460 יורו. כתבתי לאבי שיבדוק כמה עולה כרטיס בארץ ב"ריברס בוקינג" והסכום היה 570 יורו. החלטתי לחרוג ממנהגי ולבדוק גם סוכני נסיעות. ניגשתי לסוכן הראשון ו"חלבתי ממנו מידע" (כמו שהאדון הנכבד טוען) על טיסות לישראל. במילים אחרות ביקשתי ממנו להציע את ההצעה הטובה ביותר שלו כמו שעושים בשוק תחרותי בכול מקצוע. לאחר מכן עברתי לסוכן השני ומכיוון שידעתי מה לחפש הטיפול היה ממש קצר. הצעתו היתה נמוכה יותר מהראשון ולכן אקנה ממנו (368 יורו). הסוכן הראה לי את מרכיבי המחיר ויש שם גם קומישן. הסוכן לא חייב אותי בתשלום מראש תמורת מידע אלא נתן לי את הצעתו. לסיכום - יש לי הרגשה שהאדונים הנכבדים מהכתבה חושבים שמצד אחד שהצרכנים טיפשים ומצד שני מנסים ליצור תנאים אנטי תחרותיים שיקשו על הצרכן לקבל שקיפות מחירים ובחירה חופשית. וכמובן עפ"י נסיוני המועט מגרמניה, מטעים את הצרכנים לגבי מה נהוג ב"ארופה" (שוב הכללה). מה אתם חושבים? ואיך נהוג אצלכם?
לאחר שקראתי את הכתבה הזו ואת הציטוטים הבאים: "דמי הטיפול הם סוג של מחויבות לעסקה. יותר ויותר סוכנים גובים את הסכום כתנאי להתחלת הטיפול בלקוח, כדי שלא ייווצר מצב שהם ישבו אצל הסוכן רק כדי לחלוב ממנו מידע ואחר כך ילכו לקנות בזול" וכן "אז בשנה הבאה נראה עמלות אפס וזכות הקיום של הסוכן תהיה לגבות דמי מקצועיות, כפי שקורה בארה"ב ואירופה" רציתי לספר את הסיפור הבא: לקראת חופשתי הקרובה בישראל החלטתי לחפש את כרטיס הטיסה הזול ביותר לארץ. לאחר בדיקה מקיפה באנטרנט מצאתי שהכרטיס הזול ביותר לתקופה שאני צריך (חודש וחצי, חודשיים) הוא בסכום של 460 יורו. כתבתי לאבי שיבדוק כמה עולה כרטיס בארץ ב"ריברס בוקינג" והסכום היה 570 יורו. החלטתי לחרוג ממנהגי ולבדוק גם סוכני נסיעות. ניגשתי לסוכן הראשון ו"חלבתי ממנו מידע" (כמו שהאדון הנכבד טוען) על טיסות לישראל. במילים אחרות ביקשתי ממנו להציע את ההצעה הטובה ביותר שלו כמו שעושים בשוק תחרותי בכול מקצוע. לאחר מכן עברתי לסוכן השני ומכיוון שידעתי מה לחפש הטיפול היה ממש קצר. הצעתו היתה נמוכה יותר מהראשון ולכן אקנה ממנו (368 יורו). הסוכן הראה לי את מרכיבי המחיר ויש שם גם קומישן. הסוכן לא חייב אותי בתשלום מראש תמורת מידע אלא נתן לי את הצעתו. לסיכום - יש לי הרגשה שהאדונים הנכבדים מהכתבה חושבים שמצד אחד שהצרכנים טיפשים ומצד שני מנסים ליצור תנאים אנטי תחרותיים שיקשו על הצרכן לקבל שקיפות מחירים ובחירה חופשית. וכמובן עפ"י נסיוני המועט מגרמניה, מטעים את הצרכנים לגבי מה נהוג ב"ארופה" (שוב הכללה). מה אתם חושבים? ואיך נהוג אצלכם?