עוד כתבה מעצבנת!

duncken

New member
עוד כתבה מעצבנת!

לאחר שקראתי את הכתבה הזו ואת הציטוטים הבאים: "דמי הטיפול הם סוג של מחויבות לעסקה. יותר ויותר סוכנים גובים את הסכום כתנאי להתחלת הטיפול בלקוח, כדי שלא ייווצר מצב שהם ישבו אצל הסוכן רק כדי לחלוב ממנו מידע ואחר כך ילכו לקנות בזול" וכן "אז בשנה הבאה נראה עמלות אפס וזכות הקיום של הסוכן תהיה לגבות דמי מקצועיות, כפי שקורה בארה"ב ואירופה" רציתי לספר את הסיפור הבא: לקראת חופשתי הקרובה בישראל החלטתי לחפש את כרטיס הטיסה הזול ביותר לארץ. לאחר בדיקה מקיפה באנטרנט מצאתי שהכרטיס הזול ביותר לתקופה שאני צריך (חודש וחצי, חודשיים) הוא בסכום של 460 יורו. כתבתי לאבי שיבדוק כמה עולה כרטיס בארץ ב"ריברס בוקינג" והסכום היה 570 יורו. החלטתי לחרוג ממנהגי ולבדוק גם סוכני נסיעות. ניגשתי לסוכן הראשון ו"חלבתי ממנו מידע" (כמו שהאדון הנכבד טוען) על טיסות לישראל. במילים אחרות ביקשתי ממנו להציע את ההצעה הטובה ביותר שלו כמו שעושים בשוק תחרותי בכול מקצוע. לאחר מכן עברתי לסוכן השני ומכיוון שידעתי מה לחפש הטיפול היה ממש קצר. הצעתו היתה נמוכה יותר מהראשון ולכן אקנה ממנו (368 יורו). הסוכן הראה לי את מרכיבי המחיר ויש שם גם קומישן. הסוכן לא חייב אותי בתשלום מראש תמורת מידע אלא נתן לי את הצעתו. לסיכום - יש לי הרגשה שהאדונים הנכבדים מהכתבה חושבים שמצד אחד שהצרכנים טיפשים ומצד שני מנסים ליצור תנאים אנטי תחרותיים שיקשו על הצרכן לקבל שקיפות מחירים ובחירה חופשית. וכמובן עפ"י נסיוני המועט מגרמניה, מטעים את הצרכנים לגבי מה נהוג ב"ארופה" (שוב הכללה). מה אתם חושבים? ואיך נהוג אצלכם?
 

duncken

New member
לא לשכוח..

שבארץ כשכבר ניפתח תיק גובים 10-20 דולר.
 

een ogenblik

New member
אכן, שיעשע אותי "נהוג באירופה"

לפני שבועיים הטרדתי סוכנת נסיעות בקשר לדרכי הגעת אבי מסחיפול-אמסטרדם לבלגיה. היא ביררה מחירי כרטיסי טיסה, ושעות טיסתם. היא ביררה על מקומות פנויים הטאליס. היא המליצה על קניית כרטיס רכבת רגילה. ההמלצה כללה את האמירה המפורשת שחבל על הכסף שלנו, ויהיה לנו זול יותר לא לחזור אליה.
 

ronnl

New member
אם היא לא רוצה שיחזרו אליה לקוחות

מה היא עושה בתחום הזה?או בכל תחום שבו עובדים עם לקחות בשוק תחרותי ... הנה רק ב1 ליולי תחום האנרגיה כאן הופך לחופשי. אפשר יהיה לבחור ספקים לטעמכם והצרכים שלכם ESSENT בטוח תפסיד לקוחות וכך גם NUON ודוריאון גם כן !(המנסה באגרסיביות להחתים לקחות מבלי רצונם)אם הם לא רוצים שיהיו לעסק שלכם לקחות מרוצים או שלא יבואו לקחות כמו שאמרתי כבר מה הם עושים בתחומים שכאלה???
 

een ogenblik

New member
היא לא רוצה לקוחות???

היא נותנת שירות אמין, יעיל ועוזר ללקוח. אליה יחזרו עם רכישות רציניות, ולא יפנו לסוכן אחר. כזה שאולי יצליח לסחוט קניה של 30 יורו כרטיס נסיעה ברכבת, אבל יפסיד את כרטיסי הטיסה לאוסטרליה, או לכנסים רבים למדי ברחבי אירופה. הקבלן שלנו נותן לנו שירותי יעוץ רבים בחינם, הכוללים הסברים איך להרכיב כל מיני דברים, שהיה יכול לבקש מחיר תמורת הרכבתם. הוא לא מבקש, והוא מסביר, מהסיבה הפשוטה - אולי הוא ירוויח עבודה קטנה אחת, אך יפסיד אותנו כלקוחות לאורך שנים (ויהיו שנים!) האם גם הוא לא רוצה שלקוחות יחזרו אליו? ברצינות רון, ממתי דרישת כסף על שירות שאין צורך בו הוא הבעת רצון שלקוחות יחזרו?
 

nuweva

New member
מבצעים עם צ'רטר

לארקיע יש מבצע 389$ דולל מיסים. ובקשרי תעופה - 399$
 

nuweva

New member
לא הלך...

בקיצור: הולכים ל-WALLA תיירות ויש להם מבצעים סבירים. בהצלחה בחיפוסים. בקייץ המחירים תמיד זוועתיים ולא סבירים. לדעתי צריך לעשות חרם צרכנים אבל אולי את זה יהיה קשה לארגן
 

Woking

New member
more challenges

After we manage to change the law of supply and demand perhaps we'll take on the law of gravity...​
 

duncken

New member
תודה...

שלום
תודה על המאמצים.. בדקתי את הטיסות בזמנים שאני צריך אך המחיר עדיין מעל 500 דולר. בכול אופן קניתי מסוכן הנסיעות פה אז הסיפור ניסגר. זה בשבילך
 
למעלה