עוד כמה עידכונים

עוד כמה עידכונים ../images/Emo168.gif ../images/Emo82.gif

הערב ב- 19:30 יארח פורום נדל"ן את מר רן וירניק, יו"ר לשכת שמאי מקרקעין בישראל, שיענה לשאלות הגולשים בנושאי נדל"ן. ניתן להכניס שאלות כבר מעכשיו.
וברגעים אלה ממש מתקיים שידור חי מתורכיה של הנהלת פורום אירוויזון המארחת נציגי מדינות שונים. צפו בשידור בבלוג TV עכשיו!
 
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif יהי זכרם ברוך

הותרו לפרסום שמות חמשת החיילים ההרוגים בפיצוץ הנגמ"ש בציר פילדלפי צה"ל הודיע הלילה למשפחות חמשת החיילים שנפגעו בפיצוץ הנגמ"ש בציר פילדלפי כי החיילים נפגעו וכי נערכות סריקות במקום לאיתור גופותיהם. שמות החיילים הם:
סגן אביב חקאני, בן 23 מאשדוד.
סמל ליאור וישינסקי, בן 20 מרמת גן.
סמל זאור סמיילייב, בן 19 מאופקים.
רב סמל איימן גדיר, בן 24 מדיר אל מכסור.
רב"ט אלעד כהן, בן 20, מירושלים.
תנחומי למשפחות, שלא ידעו עוד צער.
 
הגיע הזמן לחיסול הטרור!צהל בטח יתן

לכם דרבה(למי שמבין) שהם ירגעו סופית.... כל מנהיגי הטרור העלובים האלו.. כ"כ כאב לי להביט בהוצאה להורג של האמריקאי בבגדד נקרע לי הלב איזה נבלות אין להם אלוהים אלו אנשים שעברו שטיפת מוח על ימין ועל שמאל!! מי יתן והטרור יפסק!!! משתתף בצער כל נפגעי הטרור
 
הוצאה להורג של האמריקאי כנסו לפה

אהלן ראיתי את זה נקרע לי הלבבב איזה חלאות איזה נבלות.... מה הוא עשה שהוא היה צריך למות מה??? אלו שהרגו אותו סתם יצורים פחדנים ואומללים שיש להם בראש רק שטויות... אבל אלוהים ישלם להם... בוש הבטיח שהוא לא ינוח עד שהוא יתפוס אותם ואת מי שנתן ת'הוראה הזאת.. בושה וחרפה לטרור!!!!!
 

the clown

New member
אתה לא נורמלי---חברים של הקיאו את

חברים של הקיאו את הנשמה=שמעתי שהם שחטו אותו כמו פרה. אני מעדיף שלא לראות את זה.וממליץ לכל אחד לא לראות!! סרט סופר סופר מגעיל ודוחה
 
דינם כדין אייכמן ושאר הצורריםהנאצים

אין להם מקום על פני האדמה הם צריכים להיקבר six feet under the ground אם זה היה תלוי ברוזנשטיין והוא היה נשיא ארה"ב היום הוא היה קובר את הטרור האיסלמי מתחת לאדמה עם אנשים בזויים כאלה צריך לחסל חשבונות כמו במאפיה בלי רחמים ואם צריך להרוג גם את המשפחות שלהם בשביל למנוע מאחרים לעשות מעשים שפלים כעין אלה אז דיינו. דינם כדין פרעה, כדין המן הרשע, כדין כל שונאי דת ישראל והנוצרות מי יתן ותיפול על ראשם קללת הפולסא דנורא ושאלוהים יעניש אותם וישלח אותם לגיהנום.
 

xtc2

New member
אני מציע לכולם לאחד את השורות

ביחוד לדוד חלפון אם אתם מבינים למה אני מתכוון... אההה בעצם הוא כבר איחד את השורות של הקוק...
 
למעלה