עוד כחודש ליציאת רובי-ספיר באנגלית

עוד כחודש ליציאת רובי-ספיר באנגלית

וכבר נפתח לשני המשחקים האלו אתר רשמי עם כל מיני פיסות מידע שכולם כבר יודעים
וחושפים כל כמה ימים פוקימונים חדשים עם השמות שלהם באנגלית. וחוץ מזה מצאתי תמונות של כמה מהפוקימונים החדשים באיכות נורמלית ולא אייקונים מהמשחק.
 

hyper beam

New member
נראים טוב!

אגב, למי שמשחק ברומים, שמתם לב שהם פשוט בהתעללו במתחיל העשב, קימורי? בהתחלה הוא לא שם על המאמן ועושה איזה מתקפה שבא לו, הוא לומד מתקפות שממה שראיתי עד עכשיו כמעט כולן על הפנים, והמתקפה הכי חזקה שראיתי אצלו עד עכשיו זה מין מתקפה חדשה שדומה לRAZOR LEAF, והעוצמה שלה היא 70. לעומת זאת מתחיל המים לומד מתקפה חדשה בעוצמה של 95, ועוד מתקפות טובות, והוא חצי מים חצי אדמה, שעושה אותו חסין לחשמל, הבעיה הכי גדולה של פוקימוני המים, ועל מתחיל האש אין בכלל מה לדבר. הוא חצי אש חצי לוחם, יש לו מתקפות רצחניות, והוא הכי צייתן בהתחלה. ומתחיל העשב הוא רק עשב, ואם לא היה מתחיל הוא היה סתם אחד שתופסים רק בשביל הדקס. אני מקווה שלא ראיתי הכול. טוב אני מגזים! אבל העשב זה הסוג החביב עלי.
 

ash 1

New member
מה זאת אומרת לא מקשיב?

אצלי הוא היה צייתן מאוד כניראה שפשוט לא היה לך את התג המתאים לרמה שלו...
 

hyper beam

New member
עשיתי קודים כדי שיהיו לי כל השלושה

בהתחלה, ואחרי שמגיעים בערך לרמה 9, מיזוגורו וקימורי לא שמים עליך, וצריך לעשות כל הזמן LOAD, לעומת זאת אצ'אמו מקשיב ומציית תמיד, נראה לי בגלל שבמשחקים האלה הוסיפו את האישיות. בנוסף שמתי לב שאם לא נותנים לפוקימון להתפתח הוא לומד מתקפות אחרות במשך הזמן, ולא את המתקפות שהיה אמור ללמוד... ועוד הוסיפו יותר מדי מתקפות יעילות, כאלה כמו SAND ATTACK או QUICK ATTACK, וזה רוב מה שלומדים.
 

ash 1

New member
נכון בחרת באצ'אמו ראשון ואז

עשיתה קודים בשביל השניים האחרים??!??! בגלל זה הוא מקשיב לך...
 

hyper beam

New member
לא, בחרתי את קימורי ראשון

זה בטח בגלל האישיויות (ככה זה ברבים?)
 
למעלה