עוד יומיים
!!!!!!!!!!!

הנה כמה חדשות משמחות ../images/Emo9.gif(על הקאסט לא עלילה)

מעריצי בריטני ספירס שימו
ראיין מרפי יוצר גליי אמר שיש מצב או לפי דבר קרוב לוודאי! שבריטני(ספירס) עוד תחזור אלינו . גם גילנו שבריטני (המועדדת האהובה על כולנו) הולכת לשיר נמבר בפרק (כנראה me against the music) ועוד חדשות שמחות : ג'סי איז באאאק ,כן כן, ראין מרפי אישר שג'ונתן גרופ עומד לחזור אלינו העונה.
 
אומייגאד!

LISTEN פשוט מעולה! אני ממש אוהב את השיר הזה. TELEPHONE כמובן תמיד טוב, וביצוע של פאק בכלל טוב, חבל שזה לשיר ביליונר שכבר יצא לי מהחורים
 

enigma14

New member
אוי לא...

רק לא ביליונר!!! חפרו לי השיר הזה!באמת יצא מכל החורים
שיר חמוד,אבל ממש ממש חופר!!!
 

shoham95

New member
שיר מעצבן וחרוש

אבל זה דווקא נראה לי יהיה חמוד בתכנית. (אני לא שומעת את זה לפני התכנית- לא שווה
)
 

riktal

New member
תודה על זה!!! ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

רציני נורא את LISTEN אבל זה עדיין לא ברשת ובזכות הלינק שלך יש לי עכשיו את השיר
(הורדתי את הקליפ והפכתי אותו ל-MP3
).
 

riktal

New member
גדול!

האמת - הם נראים לי כמו זוג חמוד מאוד. מעניין למה הם נפרדו.
 
חחח כן..../images/Emo3.gif

באמת מעניין.. אבל זה שהיא מכירה אותו ומעריצה של הסידרה ממש נותן לי תקוות שהיא תבוא להתארח! זה כזה מתאים..היא גם שרה מדהים וגם יכולה להיראות בקלות כמו תלמידה בתיכון
 
למעלה