עוד חתולים נעלמו

magicgirl1983

New member
עוד חתולים נעלמו

בבוקר האכלתי את החתולים ומתוך כ-30 חתולים באו רק 5!!! לאחר האכלה חוזרת (לא לפני הרבה זמן) באו 10... מה קרה להם?? איך הם כולם נעלמו? הפועלים לא באו היום הם באו אתמול לכמה שעות והלכו... אז אם הם לא אחראיים להעלמה של החתולים שלנו...אז מה או מי כן? לפחות החתולי כלוב קיבלו היום צ'ופר...זר עישב היישר מהגינה. אם לא הייתי יודעת שאילו הם חתולים הייתי בטוחה שאני מגדלת פרות... אחרי הכל הם גם הוציאו קולות של מוווואווווואווואואואו... אנחנו שבורי לב...אבל חייבים להמשיך הלאה.... אתמול קברתי עוד שני חתולים שמצאתי את גופותיהם... יש לי הרגשה שזה קשור אולי לשכנים החדשים שלנו...הם עברו לגור בבית ממול לפני שבוע.. כל הגופות של החתולים היו פצועות וחבולות קשה מאוד. אחד מהם אפילו דימם מהפרצוף, ניסיתי אתמול לתפוס אותו אך הוא ברח ממני...בבוקר מצאתי אותו...וזה היה כבר מאוחר מדי.
 

crisos

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif וואיייייי אני ממש בוכה פה

מה יהיה???? איך אפשר??????? כל השישי שבת הזה אני שומעת רק על התעללויות. זה משהו נורא!! אין משהו שאפשר לעשות???????? אוףףףףףףףףףף
 

גלי®

New member
צרי קשר עם הוטרינר המקומי ושאלי

אם ידוע לו על מקרים נוספים כאלו, או שמתנכלים ספציפית רק לחתולים שלך... אם את חושדת בשכנים, הסתובבי סביבם "לרחרח" קצת...
 

magicgirl1983

New member
אעשה זאת מחר

מכיוון שאני במילא צריכה לקחת חתולה שלי לעיקור. בנתיים אנחנו לוקחים אותם ביחידים מה שתופסים תופסים. כרגע חלק מהחתולות שלנו שהן בהריון נשארו בחצר מקווה לתפוס אותן לעיקור. אני אדבר עם הווטרינר שלנו נשאל אם היו תופעות כאלו לאחרונה. בחיי אם אני תופסת את הבני ז!נ!ת האילו זה הסוף שלהם...ממש לא אכפת לי לשבת בכלא בגללם..
 
למעלה