עוד זוכרים אותי כאן? P-;

Witchcrafts

New member
עוד זוכרים אותי כאן? P-;

מאז שהסדרה עברה אל "כן" (ךםך, זה נשמע כ"כ מוזר עם התרגום החופשי הזה. יותר מהעלילות בסדרה, אפילו), נתקעתי בפרקי ינואר (של חו"ל, ז"א). למה? אין לי מושג. לא מצליחה להמשיך. כנראה שהפסקה מהעולם באמצעות צפייה ישירה על גבי מסך המחשב לא כיפית כפי שתיארתי לעצמי. וזה לא שנכנעתי מהר מדי, הצלחתי להתקדם במספר פרקים בודדים. ומאז – כלום. כשאני סוגרת לילות בבסיס יש לי שפע זמן. אבל משום מה, אני מזניחה את B&B לטובת (לרעת?) סדרות אחרות. כך שלא שמדובר כאן בעומס יתר, או משהו כזה. אולי שיטת צפייה אחרת תועיל לי? יש לכם עצות? אני משתוקקת להחטיף לרידג' בוקס בעין, לפנצ'ר את השפתיים של טיילור, לתהיות בסגנון "מה בראדלי שתה לפני שכתב את העלילה הזו?!" ולכל המשפחה שאימצתי כל יום במשך כחצי שעה. ג'י, אני מתגעגעת אליכם! עזרו לי להפסיק להיות קוראת ובלתי נראית. בקיצור, מלבד תמיכה ועידוד אשר יתקבלו בחפץ לב, אודה לעצות. ולניחומים. והכל. תבורכו!
 

sashkashurik

New member
טוב, הגעת למקום הנכון!

את צריכה ייעוץ פסיכולוגי דחוף על גבי הפורום, אז הנני כאן!
נראה שאת עוברת סימפטומים דומים למה שאני עברתי - סוף סוף מקבלים שכל ורואים שהסידרה הזאת זה סתם שטות במיץ עגבניה, וגם השטות הזאת (כן, כן, לשון יחיד, כי כל הזמן חוזרים על אותו דבר) לא כתובה טוב. אז יש סדרות אחרות שמתמכרים (אני, מצידי, התמכרתי שוב ל"שיר שלנו"
) ויש סרטים שאפשר לראות, ובכלל, לצאת לבלות ולשכוח מטלויזיה. למעשה, לאחרונה ראיתי לי פרק ופתאום הבנתי (דווקא כשראיתי את דונה) כמה שהסידרה הזאת רדודה, ירודה ומחליאה, וכמה אנשים לא מוכשרים מחפשים להם חשיפה, אולי ייראה אותם מישהו דרך הסידרה הזאת וייתן להם איזה תפקיד יותר נורמלי מלהתחרמן על כל מי שיש לו זין! אבל! וזה אבל גדול. זה שהסידרה היא איכסה-פיכסה, ואת ממש לא חייבת לראות אותה, לא אומר שאסור לך לבקר בפורום! את יכולה תמיד לבוא, לשאול מה שלום ברוק, ולהיעלם לך שוב. זה מה שאני עושה, והנה, אתמול קיבלתי הפתעה (ראי שרשור ספוילר שאני פתחתי) ומאוד שמחתי. כך שלא הכל רע! לפעמים יש דברים טובים גם בסידרה הזאת! חוץ מזה, אני לא יכולה לחיות הרבה זמן בלי צפניה! מתגעגעת!!!!!!!
|חתיך|
 

Witchcrafts

New member
וואי,

איך אני זוכרת את הודעות הפרישה של חלקכם. כשטענתי שלי זה לא יקרה ושאם אי פעם אפסיק, עדיין אבקר בפורום. אז זה לא שאני מפרה את הבטחתי או משהו כזה, פשוט עוד מקוננת בי התקווה שאשלים את הפרקים, ולכן אני מנסה להימנע מקריאת ספוילרים בפורום. אם פעם הספוילרים היו רק לפרקים העתידיים של חו"ל, נכון לעכשיו, כל הודעה כאן מספיילרת לי! |רחמים עצמיים| ולא טענתי שהסדרה איכסה, אלא רק שהדרבון, משום מה, נגוז לו כשהסדרה עברה אל "כן". בכל אופן, אסור להכפיש נוסטלגיה! P-:
 

Noamush

New member
גם אני לא צפיתי די הרבה זמן

אם הסדרה היתה ממשיכה להיות משודרת בטלוויזיה (עבורי) סביר להניח שהייתי צופה, אבל ככה ביום יום אני לא מוצא לי את הזמן לראות את הפרקים באינטרנט, כי זה באמת פחות כיף מאשר לראות בטלוויזיה. אבל אני מקווה להשלים את הפער בקרוב (אני רק בפרקי אפריל).
 

S c a r l e t t

New member
מצבי אותו הדבר

כבר 3 חודשים לא ראיתי פרק אחד, בעקבות המלצה ממייקל אני אוריד את כמה פרקים השבוע ואשב לראות בסופ"ש אבל בעקרון אל תרגישי רע, זה לפי תקופות... תנסי לעשות הפסקה ואז לראות פרק שנשמע מעניין ותראי איך תתקדמי משם, ואם לא תקשיבי לעצתה של סשה וסתם תקפצי לראות מה הולך בפורום
 

Witchcrafts

New member
Noamush וסיגל,

אולי נפתח קבוצת תמיכה? נעודד אחד את השני להתקדם בפרקים והכל. אפילו באיומי אקדח שארוז כמתנה או הגליה מהפורום. משהו כזה. אקח על עצמי את הסופ"ש הזה בתור פרויקט B&B. אולי אחרי שאצפה שוב בפרק או שניים, המחסום ישבר. אבל אני לא רוצה לפספס פרקים, כך שאחזור לפרקי ינואר המעפנים. ד_ד;; ותודה לכולכם! ^_______^
 

S c a r l e t t

New member
לא בטוחה שזה יעבוד...

אני לא מתכוונת לבאס אותך אבל אני לא בטוחה שלחזור אחורה לפרקים ששיעממו אותך זה הפתרון... אני אישית גם אנסה שוב בסופ"ש אבל אני אני פשוט מתכוונת לדלג על כל מה שפיספסתי (אם יהיה משהו שנשמע מעניין אני אחפש תקצירון...) בכל מקרה תעדכני אותנו איך הולך לך, אולי נלמד ממך משהו
 

Noamush

New member
סבבה, אני בעד ../images/Emo13.gif

אני אנסה לצפות בסוף השבוע באיזה שניים שלושה פרקים... מקווה שהעניין יחזור אליי
 

Witchcrafts

New member
נו, צפית? ../images/Emo3.gif

תהרגו אותי, אבל אני לא. עדיין תקועה באותו מקום. העיקר לקטר אני יודעת.
 

Noamush

New member
צפיתי בפרק אחד בלבד ../images/Emo13.gif

ואני חושב שיס כבר עברו אותי בקצב של הפרקים
בכל מקרה הבטחנו שנעודד אחד את השני להתקדם בפרקים, אז יאללה! לעבודה!
 

LeAnnDylan

Well-known member
היי זאת את עה הךםך ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אממ עצות.. אני גרועה בזה.. צריכה כמה בעצמי האמת
 

LeAnnDylan

Well-known member
האמת שאני פה קוראת בדר"כ

רוב הדיונים כאן הם של פרקים מתקדמים ואני רואה בקצב של יס (אומנם פרק בחודש אבל עדיין
) אבל תאמיני לי לקרוא כאן זה עדיף על לראות את הפרק
כל כך הרבה דרמה שזה משעשע
 
למעלה