Purple Mushroom
Member
עוד הודעה אחת ודי:לילה שחור
לילה שחור , ליפני הבוקר של האור . לילה לבן . צ`וטטי המון . מחר אקום שוב מאוחר . ... וזהו , ניגמרה לה המוזה .. ...
לילה שחור , ליפני הבוקר של האור . לילה לבן . צ`וטטי המון . מחר אקום שוב מאוחר . ... וזהו , ניגמרה לה המוזה .. ...