עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבי ,רציתי לדווח לך שהשירות

עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
שבי ,רציתי לדווח לך שהשירות
ברק"ל ת"א שערורייתי ! צפיפות נוראית בקווי הבורדו והטורקיז , מחירים מופקעים , פיתולים קשים במנהרות נוסח נחל שורק ומעל לכל אי עמידה בלו"ז. בוא נכתוב תלונה לתואם אגמון של נ.ת.ע
 
נתע היא החברה האחראית לפינוי

אז למה הזמינו את תושבי יפו א'
למפגש עם חברת נ.ת.ע? הדבר פורסם בעלונים בהדבקה. המפגש יתקיים בתאריך 7/12 בשעה 19:00 (במתנ"ס לב יפו (רח' שורק 1))
נתע היא החברה האחראית לפינוי
התשתית בשביל החברה הפרטית שתיבחר במכרז והיא למעשה תניח את המסילות
 

wakshlak

New member
האם הקטנת גודל התחנות נכונה?

עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
האם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
 

levikon

New member
בוושינגטון האורך הממוצע של הרציף

האם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
בוושינגטון האורך הממוצע של הרציף
הוא 180 מ' בערך. כנראה התחנות יהיו קטנות בארץ מכיוון שלא ניתן להפעיל מערכים ארוכים מאוד שיסעו גם ברחובות רגילים. אני חושב שזה טעות לעשות אותם קטנים כל כך אבל אף אחד לא שאל אותי...
 
אורך הרציפים בארץ הוא 250 מ ברוב

בוושינגטון האורך הממוצע של הרציף
הוא 180 מ' בערך. כנראה התחנות יהיו קטנות בארץ מכיוון שלא ניתן להפעיל מערכים ארוכים מאוד שיסעו גם ברחובות רגילים. אני חושב שזה טעות לעשות אותם קטנים כל כך אבל אף אחד לא שאל אותי...
אורך הרציפים בארץ הוא 250 מ ברוב
התחנות...
 

wakshlak

New member
גם שם זאת לא בדיוק רכבת תחתית

אורך תחנות המטרו הקופנהגן - 60 מטר
ומדובר ברכבת תחתית כבדה ללא נהג, אורך הרכבת היא קבועה - 39 מטר!
גם שם זאת לא בדיוק רכבת תחתית
פחות מחצי מהמטרו הוא באמת מתחת לקרקע ורובו מעל הקרקע, כך שכמו בתל אביב, למרות השם המטעה, זה לא בדיוק רכבת תחתית. רק 9 תחנות הן תת-קרקעיות... (דומה לתל אביב). אורך הקו - 21 ק"מ (תל אביב - 22 ק"מ) למרות זאת, זה עדיין נראה לי מוזר שאורכי התחנות ואורכי הרכבות כל כך קצרים.
 

mucool2

New member
רכבת כבדה זה לא

אורך תחנות המטרו הקופנהגן - 60 מטר
ומדובר ברכבת תחתית כבדה ללא נהג, אורך הרכבת היא קבועה - 39 מטר!
רכבת כבדה זה לא
אבל מכך שאין לה נהג אני מסיק שהיא מופרדת מהכבישים באופן מוחלט, שזו תכונה אופיינית למערכות כמו רכבת תחתית "אמיתית" ומונורייל.
 
זה כבר נשמע לא טוב...

האם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
זה כבר נשמע לא טוב...
תכנון לקוי מה זה 80 מטר זה כלום ואם הביקוש יהיה גדול כמו שמעריכים
 

amirv

New member
אז ככה

האם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
אז ככה
המוח היהודי ממציא לנו פטנטים הרק"ל של גוש דן תהיה היחידה בעולם שתסע מתחת לפני הקרקע לאורך מהרה כל כך ארוכה עם תחנות. אחד ההבדלים בין רכבת תחתית לרק"ל הוא באורך הרכבת עצמה, באופן שמאפשר לרק"ל להתנייד בנתיבים מעל הקרקע בקלות רבה יותר. כשתכננו את המנהרה של הרק"ל, החליטו לחשוב לעתיד ולחייב תחנות ארוכות שיתאימו בעתיד לשדרוג לרכבת תחתית אמיתית. עכשיו אני רואה שהחשיבה לטווח הקצר והתקציבי שוב הכריעה את הכף.
 

mucool2

New member
היחידה בעולם?

אז ככה
המוח היהודי ממציא לנו פטנטים הרק"ל של גוש דן תהיה היחידה בעולם שתסע מתחת לפני הקרקע לאורך מהרה כל כך ארוכה עם תחנות. אחד ההבדלים בין רכבת תחתית לרק"ל הוא באורך הרכבת עצמה, באופן שמאפשר לרק"ל להתנייד בנתיבים מעל הקרקע בקלות רבה יותר. כשתכננו את המנהרה של הרק"ל, החליטו לחשוב לעתיד ולחייב תחנות ארוכות שיתאימו בעתיד לשדרוג לרכבת תחתית אמיתית. עכשיו אני רואה שהחשיבה לטווח הקצר והתקציבי שוב הכריעה את הכף.
היחידה בעולם?
בלוס אנג'לס מתוכנן המך לקו הזהוב (רק"ל) שיעבור במנהרה עם תחנה תת-קרקעית אחת לפחות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה