שבי הגדול1
New member
עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
שבי ,רציתי לדווח לך שהשירותעוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
אז למה הזמינו את תושבי יפו א'עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
נתע היא החברה האחראית לפינויאז למה הזמינו את תושבי יפו א'
למפגש עם חברת נ.ת.ע? הדבר פורסם בעלונים בהדבקה. המפגש יתקיים בתאריך 7/12 בשעה 19:00 (במתנ"ס לב יפו (רח' שורק 1))
האם הקטנת גודל התחנות נכונה?עוד דחייה במכרז לרק"ל בת"א
בוושינגטון האורך הממוצע של הרציףהאם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
אורך הרציפים בארץ הוא 250 מ ברובבוושינגטון האורך הממוצע של הרציף
הוא 180 מ' בערך. כנראה התחנות יהיו קטנות בארץ מכיוון שלא ניתן להפעיל מערכים ארוכים מאוד שיסעו גם ברחובות רגילים. אני חושב שזה טעות לעשות אותם קטנים כל כך אבל אף אחד לא שאל אותי...
מדברים פה על רכבת קלה...אורך הרציפים בארץ הוא 250 מ ברוב
התחנות...
אורך תחנות המטרו הקופנהגן - 60 מטרמדברים פה על רכבת קלה...
גם שם זאת לא בדיוק רכבת תחתיתאורך תחנות המטרו הקופנהגן - 60 מטר
ומדובר ברכבת תחתית כבדה ללא נהג, אורך הרכבת היא קבועה - 39 מטר!
רכבת כבדה זה לאאורך תחנות המטרו הקופנהגן - 60 מטר
ומדובר ברכבת תחתית כבדה ללא נהג, אורך הרכבת היא קבועה - 39 מטר!
זה כבר נשמע לא טוב...האם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
וזה בטח 80 מטר ברוטוזה כבר נשמע לא טוב...
תכנון לקוי מה זה 80 מטר זה כלום ואם הביקוש יהיה גדול כמו שמעריכים
וזה בטח 80 מטר ברוטו
כמה שאתה צודק...ואז אחר כך בטח יהיו כתבות ב![]()
Y-NET על העומס והצפיפות בתחנות של הרכבת הקלה...
עומס וצפיפות - הלוואי!ואז אחר כך בטח יהיו כתבות ב![]()
Y-NET על העומס והצפיפות בתחנות של הרכבת הקלה...
עד לגבול מסויים... טוב. עדיף שקודםעומס וצפיפות - הלוואי!
ככה צריכה להיות רכבת תחתית אמיתית!
אז ככההאם הקטנת גודל התחנות נכונה?
קשה לי להעריך את גודל התחנות התת-קרקעיות שהייתי בהן בחו"ל - אז אולי מישהו אחר יודע: כתוב בכתבה שהחליטו להקטין את התחנות מ - 105 מטרים ל - 80 מטרים (התת-קרקעיות) - אני מניח בגלל שיקולי עלות. האם הגודל החדש קטן יותר מעמיתיו בחו"ל? אני סבור שכן... מישהו יכול לאמת את זה?
היחידה בעולם?אז ככה
המוח היהודי ממציא לנו פטנטים הרק"ל של גוש דן תהיה היחידה בעולם שתסע מתחת לפני הקרקע לאורך מהרה כל כך ארוכה עם תחנות. אחד ההבדלים בין רכבת תחתית לרק"ל הוא באורך הרכבת עצמה, באופן שמאפשר לרק"ל להתנייד בנתיבים מעל הקרקע בקלות רבה יותר. כשתכננו את המנהרה של הרק"ל, החליטו לחשוב לעתיד ולחייב תחנות ארוכות שיתאימו בעתיד לשדרוג לרכבת תחתית אמיתית. עכשיו אני רואה שהחשיבה לטווח הקצר והתקציבי שוב הכריעה את הכף.
*המך=המשךהיחידה בעולם?
בלוס אנג'לס מתוכנן המך לקו הזהוב (רק"ל) שיעבור במנהרה עם תחנה תת-קרקעית אחת לפחות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.