עוד דוגמא לקידום מעצבן

suki da yo

New member
עוד דוגמא לקידום מעצבן

הרשומה http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?entryid=1607256 , שהיא מעניינת, רהוטה ומשכילה, וכל הכבוד לעורכי התוכן שעשו מנוי קבוע גם לכמה כותבים איכותיים. אבל למה לא לטרוח לקרוא את הרשומה ? הרי כל מה שהוא אומר שהמחקר הזה בעצם לא קיים, ואין שום סיבה להאמין שזה נכון. אז למה כותרת הקידום היא: ציצים מאריכים חיים מחקר חדש בארה''ב מגלה: בהייה בשדיהן של נשים מאריכה את תוחלת החיים של הגבר. החוקרת קובעת: ''רק עשר דקות של צפייה בנכסיה המלאים של נקבה, שוות ערך ל-30 דקות של אימון אירובי''. גברים נוטים להסכים עם התוצא (החיתוך במקור)
 
פרובוקציה לשמה, יש בעמוד הראשי של תפוז

ברגעים אלו ממש, לצידה של הכותרת "ציצים מאריכים חיים", קישור לרשומה נוספת עם הכותרת "הקשר בין תירס לציצים". מלא ציצים יש שם היום. מעניין שאף פעם לא ראיתי רשומה בעמוד הראשי עם כותרת שהכילה את המילה זין. סימור, בקצב הזה אולי עוד יש לך סיכוי להגיע לעמוד הראשי.
 

flashes

New member
פנומן ../images/Emo124.gif ../images/Emo124.gif ../images/Emo124.gif

רציתי להרגיעך התלוננת שלא ראית הרבה זמן רשומה של טל 902 בדף הראשי תיקנו את העוול המשווע ושמו אותו שם היום ממש צדק אלוהי!
 

פנומן 72

New member
אם לומר מילה לזכותו של טל

קודם כל אני מנוי לו, ואני שמח לראות שמאמרים שלו מגיעים רחוק כי הוא כותב על דברים חשובים. פחות שמחתי כמובן שכאשר הייתי בבלוגיה היינו כותבים על אותם הדברים אבל הוא קיבל קידום ואני לא. אבל זה בקטנה. חשוב לדעת האם הוא כותב על נושא פופולרי האלה כי זה חשוב לו, או כי חשוב לו להיות פופולרי. חוץ מזה, בתור סתם אדם שרק נחת זה עתה בתפוז, הוא היה מקבל את הרושם שטל הוא כותב האקטואליה היחיד, וזה כבר תעודת עניות לתפוז, לא לטל...
 
למעלה