עוד דבר: דטורה, מי יודע?

עוד דבר: דטורה, מי יודע?

בשנה שנתיים האחרונות, גדל אצלי בחצר הבית הצמח דטורה. בעבר, כששמעתי וקראתי אודותיו - אחזה אותי בהלה ועקרתי את הצמח באטרף. אך הצמח עקשן. נראה כאילו הוא רודף אחרי.. גדל בקרבתי בלי לאות. מה אתם חושבים?
 
ט'יראי אישה יפה : ../images/Emo13.gif

כדיבורו של מנהלנו: האות ט' יכולה לרמז על המספר: 9 ובשנה הבאה עלינו לטובה יהיה מספרנו זה דומיננטי (2007 ). ייתכן שאז ההוד וההדר אשר אינם חפצים להרפות ממך - יביאו עצמם לידי ביטוי גם בתחום הרוחני. (טדורה = שילוב ט' עם הוד והדר). מה שיכול לרמוז לך שתקשור או בעצם דיבור עם החלקים הבלתי נראים שלנו עצמנו, יכול להעשות באינספור דרכים וצורות, כולל במסרי חלומות וצרופי מספרים ואותיות ! אין דרך אחת נכונה לכולם,ואין דרכו של האחד טובה או נעלה משל האחר. איש ואישה בדרכו/בדרכה להתחבר ולדבר עם האלוהי שבנו כולנו.דעי שזה קיים בך והניחי לידיעה זו להפיק מתוכך את נכונותה. בהצלחה. צביקה.
 
דטורה

הזיות שכיחות הנגרמות על ידי השימוש בדטורה יכולות להיות שמעתיות (אודיטוריות) שבהן המשתמש מדבר אל אנשים שאינם נמצאים בקרבתו או הזיות שבהן המשתמש מדבר אל עצמים. המשתמש אינו מזהה מראה ולעיתים מדבר אל דמותו המשתקפת או מרגיש שעצמים "קמים לתחיה. ממש כמו תקשור לא?
 
בדבר עלבון וכיוצא בכאלה

לדעתי המעליב בעצמו עולב ואנחנו הנעלבים פריירים ומסכימים להעלב במקומו. נראה לי שהייתה לו בדיחה פרטית עם מישהי ובסך הכל השתמש בך כנקודת מינוף, שזה כשלעצמו גם לא יפה ומעליב בהעלבה בוטה. אבל הוא אדם טוב ויעידו על כך כל אלה שסבלו מנחת זרועו. כך שאילו היה עומד עכשיו לפני כסא מלך המלכים ונשפט על מעשיו הטובים והרעים, אמנם בקושי רב הייתה הכף נוטה, אך לגן עדן היה מגיע ולו רק כעונש. בוקר של שפיטה רכה בנימה של חסד
 

asafgery

New member
האם יש לך כוונה לצרוך את פירותיו?

אם כן, תהני. אם לא, מדוע הוא מטריד אותך?
 
ממש לא

לא חסרות לי הזיות מהטבע! עצם קימתי כל בוקר וזכייתי שוב ושוב ברייאת הבריאה - זו חויה רוחנית נעלה בפני עצמה! פשוט, קראתי את משנתו של דון חואן ונראה לי שגדל אצלי בחצר הצמח הזה. אז התעניינתי בשביל הכיף
 
אשה יפה 2006 או יונה לבנה במדבר!

אודה לך אישית באם תחליטי מי את - או שמא גם את אינך יודעת? ואולי את זה בכלל אתה?
 
שימי לב להשתלשלות הדברים ../images/Emo13.gif

יש סיכוי שתבחיני לפחות במוזרות אחת.
 
tham? ../images/Emo13.gif לשאלתך; שום דבר מיוחד

פשוט התחלת שירשור זה בשם אשה יפה וכשנשאלת על ידי אסף אם את מתכוונת להשתמש... ענית בשם יונה לבנה... אז מי את? בעצם מה זה משנה! אם נוח לך עם זהויות שונות אז שיהיה.
 
למעלה