עוד בעניין SQL Server

inonazrad

New member
עוד בעניין SQL Server

אהלן, בקשר לשאלתי דלעיל. התקנתי את Microsoft SQL Server Management Studio Express ואני עדיין לא מצליח להמיר DataBase של Access ל SQL Server. אין לי Import בתפריט המוקפץ על הקובץ. אשמח מאוד אם מישהו יעזור לי בהמרת DB של Access ל SQL Server. זה חשוב מאוד.
 
צודק, באקספרס אין import/export

כפי שתוכל לראות בהשוואת הגרסאות כאן: http://www.microsoft.com/sql/prodinfo/features/compare-features.mspx כמובן שתוכל להמיר אצל מישהו שיש לו גרסה מלאה, ולהמשיך לעבוד אצלך.
 
יש לך כמה אפשרויות...

א. להוריד את SQL 2000 Trial מהאתר של מיקרוסופט, לשלוף איתו את הנתונים, ולפתוח את המסד עם 2005. ב. לעשות את מה שכתוב בהודעה מעלי. ג. להעביר אותו דינית או עם סקריפט. ד. לקנות גרסת Developer Edition.
 

IdleThought

New member
אני מקווה שזה יהיה אפקטיבי עבורך

אני לא ממש מכיר כלי אוטומטי שמבצע את זה , אבל אם יש לך מספר טבלאות קטן אתה יכול לעשות את זה ידנית, בתוך האקסס עצמו צור קישור לטבלה ( שיצרת אותה לפני כן בשרת ) מסוג ODBC ושם בחר את סוג השרת SQL ואת שאר הפרמטרים המתאימים עבור ה DATABASE שלך , בצעד פשוט זה אתה בעצם עושה צעד הפוך, במקום להעתיק את האקסס לשרת אתה מחבר את השרת לאקסס , ואז כל מה שאתה צריך לעשות זה פשוט להריץ שאילתות INSERT SELECT פשוטות מתוך האקסס - זה לא אמור לקחת לך יותר מרבע שעה בהצלחה
 
למעלה