מצער נורא../images/Emo16.gif
וקצת מטרטר לי בראש, סירבו לנתח אותה, ניתוח שלישי, למה למה למה?.... אוף... משתתפת בצער המשפחה, כואב..... אנשים.... תאהבו את עצמכם, הניתוח יכול להיות מבורך אבל הוא כלי... הרבה מחשבות מתרוצצות לי בראש, יש כאן צירוף לא טוב של גורמים, נכון הזיהום היה בבית החולים, על כך בית החולים צריך לבדוק עצמו, אבל ניתוח שלישי חרף סירובי מומחים.... אני רק כותבת את המחשבות שעולות בי, וכאב, מקווה שלא מרגיזה אף אחד.. עצוב לי.