עוד אוטובוס עלה באש

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
מיידית להוריד את כל מרצדסים OC500 מהכביש


עוד אוטובוס עלה באש
לא וולוו.
הפעם זה מרצדס OC500
התמנות בקישור [URL]http://hnn.co.il/gallery26397.html[/URL]
מיידית להוריד את כל מרצדסים OC500 מהכביש
 
לא של אגד ! הבעיה היא לחלוטין תחזוקה

מיידית להוריד את כל מרצדסים OC500 מהכביש
לא של אגד ! הבעיה היא לחלוטין תחזוקה
לקויה של אותה חברה. גם הרכב שלך יעלה באש אם לא תטפל בו בזמן ולא תדאג להביט בשעונים כאשר נדלקת מנורה. במקרים רבים נדלקת מנורה ואז חובה לעצור מיד ולדומם מנוע ולקרוא לעזרה. נהגים רבים ממשיכים לנסוע והתוצאה שריפה !
 
ולשום חברה בישראל אין קציני בטיחות

לא של אגד ! הבעיה היא לחלוטין תחזוקה
לקויה של אותה חברה. גם הרכב שלך יעלה באש אם לא תטפל בו בזמן ולא תדאג להביט בשעונים כאשר נדלקת מנורה. במקרים רבים נדלקת מנורה ואז חובה לעצור מיד ולדומם מנוע ולקרוא לעזרה. נהגים רבים ממשיכים לנסוע והתוצאה שריפה !
ולשום חברה בישראל אין קציני בטיחות
כמו לאגד ודן. רק באגד ודן מקפידים הקפדה יתרה על כל פרט ופרט וההוראות מחמירות ביותר.
רוב החברות הפרטיות מנסות לחסוך ולא מבצעות טיפולים או תיקונים בזמן. וזו התוצאה: שריפה.
דרך-אגב: הנזק באוטובוס מינורי והוא יתוקן. אין לי ספק בכך. אם זה היה וולוו, הרכב היה נשרף לחלוטין קרוב לוודאי.
כאן הנזק הוא מינורי.
 
ועוד:

ולשום חברה בישראל אין קציני בטיחות
כמו לאגד ודן. רק באגד ודן מקפידים הקפדה יתרה על כל פרט ופרט וההוראות מחמירות ביותר.
רוב החברות הפרטיות מנסות לחסוך ולא מבצעות טיפולים או תיקונים בזמן. וזו התוצאה: שריפה.
דרך-אגב: הנזק באוטובוס מינורי והוא יתוקן. אין לי ספק בכך. אם זה היה וולוו, הרכב היה נשרף לחלוטין קרוב לוודאי.
כאן הנזק הוא מינורי.
ועוד:
הסטטיסטיקה מראה שעל כל 150 וולוו שרופים - נשרף מרצדס אחד ! וגם בשריפה מינורית עם אוטובוס שתוך שבוע חוזר לעבודה.
הסטטיסטיקה מראה שעל כל 150 וולוו שרופים - נשרפים 17 אוטובוסי MAN שגם זה נתון טוב יחסית לחברת מאן. מתוך 17 שריפות במאן - 12 שריפות מינוריות.
המסקנה היא חד משמעית: צריך לרכוש רק אוטובוסים גרמניים.
 

felixr

New member
מה עם סקאניה?

ועוד:
הסטטיסטיקה מראה שעל כל 150 וולוו שרופים - נשרף מרצדס אחד ! וגם בשריפה מינורית עם אוטובוס שתוך שבוע חוזר לעבודה.
הסטטיסטיקה מראה שעל כל 150 וולוו שרופים - נשרפים 17 אוטובוסי MAN שגם זה נתון טוב יחסית לחברת מאן. מתוך 17 שריפות במאן - 12 שריפות מינוריות.
המסקנה היא חד משמעית: צריך לרכוש רק אוטובוסים גרמניים.
מה עם סקאניה?
 
קצת מזכיר את הסקניות של שנות ה-70....

מה עם סקאניה?
קצת מזכיר את הסקניות של שנות ה-70....
לא יותר מוצלחות מההן למעט העובדה שהסקניות של שנות ה-70 בעלות מנועי היאכטה סחבו בעליות של ירושלים הרבה יותר טוב, מהר וחזק ולא נשרפו בעליות...
 

משה343

New member
אביתר נדלקה לו מנורה...אבל בסלולרי


לא של אגד ! הבעיה היא לחלוטין תחזוקה
לקויה של אותה חברה. גם הרכב שלך יעלה באש אם לא תטפל בו בזמן ולא תדאג להביט בשעונים כאשר נדלקת מנורה. במקרים רבים נדלקת מנורה ואז חובה לעצור מיד ולדומם מנוע ולקרוא לעזרה. נהגים רבים ממשיכים לנסוע והתוצאה שריפה !
אביתר נדלקה לו מנורה...אבל בסלולרי
 
עשה לי טובה - נדלקה לחברה הזו מנורה

אביתר נדלקה לו מנורה...אבל בסלולרי
עשה לי טובה - נדלקה לחברה הזו מנורה
אדומה ברשיון המפעיל שלה.... מדובר באוטובוס הכי אמין בישראל כיום והוא נוסע בקווים לאילת בלי שום בעיה.
למען האמת הסטטיסטיקה שלי מראה שמאז 1948 האוטובוס שהכי פחות נשרף היה ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שבין השנים 1950 ועד 1994 נשרפו ממנו רק 250 אוטובוסים כאשר 150 מהם אינם קשורים לתקלה במנוע. 45 נוספים נשרפו מדגם זה כליל כתוצאה מפגיעת פצצות/מרגמות ונשק נוסף בגוף הרכב לו היה מנוע תת רצפתי במרכז השלדה. 45 מקרים אלה התרחשו בעת המלחמות. זכור מכולם המקרה בו נורו 3 מרגמות ע"י הליגיון הירדני ביום 08.06.1967 על אוטובוס מס' 66-382 בסמוך למוזיאון רוקפלר. תמונה של 66-382 השרוף הועלתה כאן בעבר על-ידי כאשר לידו עומד 66-379 המנוקב בכדורים.
 

gen1

New member
מה עם תמונה של 66382 ?

עשה לי טובה - נדלקה לחברה הזו מנורה
אדומה ברשיון המפעיל שלה.... מדובר באוטובוס הכי אמין בישראל כיום והוא נוסע בקווים לאילת בלי שום בעיה.
למען האמת הסטטיסטיקה שלי מראה שמאז 1948 האוטובוס שהכי פחות נשרף היה ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שבין השנים 1950 ועד 1994 נשרפו ממנו רק 250 אוטובוסים כאשר 150 מהם אינם קשורים לתקלה במנוע. 45 נוספים נשרפו מדגם זה כליל כתוצאה מפגיעת פצצות/מרגמות ונשק נוסף בגוף הרכב לו היה מנוע תת רצפתי במרכז השלדה. 45 מקרים אלה התרחשו בעת המלחמות. זכור מכולם המקרה בו נורו 3 מרגמות ע"י הליגיון הירדני ביום 08.06.1967 על אוטובוס מס' 66-382 בסמוך למוזיאון רוקפלר. תמונה של 66-382 השרוף הועלתה כאן בעבר על-ידי כאשר לידו עומד 66-379 המנוקב בכדורים.
מה עם תמונה של 66382 ?
 
פרסמתי בעבר כאן. אתה מוזמן לחפש.

מה עם תמונה של 66382 ?
פרסמתי בעבר כאן. אתה מוזמן לחפש.
נראה לך שיש לי זמן לחפש פה או אצלי תמונה??? כאשר תטפל בארבעה ילדים קטנים במקומי - אשמח לחפש לך....אשתי בישיבות פדגוגיות בבית הספר הערב ואני לבד עם הילדודס עד 21:00.
אני אנסה למצוא קצת מידע בשבילך בינתיים:
66-382 --------- 43 / 47 במקור ליילנד רויאל-טייגר מרק 2
"פרופיל"
דגם בינעירוני 1963 "הארגז" הועבר ל-"אגד" , נשרף מפגיעת פגז ירדני במלחמת ששת-הימים !
– ככל הנראה לא קיבל מס' פנימי מעולם! 1963
: תאריך כניסה לשרות: ?. תאריך סיום שרות: ?. ביום 06.06.1967 בעת מלחמת ששת-הימים,
פגע פגז ירדני באוטובוס "אגד" (לשעבר: "המקשר") מס' 66-382 בדרך שכם, בסמוך למוזיאון רוקפלר
בירושלים. בארוע זה נשרף האוטובוס כליל ! נהג האוטובוס משה מיוחס נפצע מפגיעת הפגז.
אוטובוס מס' 66-382 נשרף והושמד בחודש יוני 1967 (ראו הערת שוליים לעיל) בירושלים, בטרם הונהגה
שיטת המספרים הפנימיים שהוכנסה לתוקף ב-"אגד" שנים בודדות אח"כ. בעת הארוע היה שייך האוטובוס
כבר לקואופרטיב "אגד".
 
בדיוק ככה ואני חוזר על ההסבר למען העצלנים:

בדיוק ככה ואני חוזר על ההסבר למען העצלנים:
הנה ההסבר:
צולם במוסך קרית-משה מיד לאחר מלחמת ששת-הימים ! בתמונה: מימין: כנראה 66-397 (אקווריום) שמרכבו הוחלף ואחר-כך אף שימש בתור אוטובוס סדנא עד 1996. באמצע: 66-382 שרוף לחלוטין לאחר שחטף פגז לגיון ירדני ביום 07.06.1967 ליד מוזיאון רוקפלר ובער שעות רבות עד לחילוצו. משמאל: 66-379 שחטף ירי נק"ל ליד מוצב הפעמון הסמוך לקיבוץ רמת-רחל בתחילת המלחמה. (קו 7). על הרכב נהג הנהג שובל ז"ל והוא נהרג באירוע הירי בו עלה הרכב גם על מוקש (לא רואים בתמונה) שגרם לפקיעת קרטר (אגן) השמן. בתו יפעת שובל, למדה איתי באוניברסיטה והיתה היפה במחזור....
 
ביקשתי לפני כמה דקות חוות דעת של קצין בטיחות

עוד אוטובוס עלה באש
לא וולוו.
הפעם זה מרצדס OC500
התמנות בקישור [URL]http://hnn.co.il/gallery26397.html[/URL]
ביקשתי לפני כמה דקות חוות דעת של קצין בטיחות
באגד (למרות שאוטובוס זה לא שייך לאגד ולא מטופל באגד) על המקרה הזה כי מעניין אותי לדעת מה סיבת הדליקה. העברתי לו את הקישור. הוא יבחן את התמונות ויחזור אלי עם תשובה בהקדם. לעניות דעתי מדובר פה בתחזוקה לקויה או בטיפול נדרש שלא נעשה בזמן.
 
יש לנו הערב תשובה: "מדובר בתחזוקה ירודה

ביקשתי לפני כמה דקות חוות דעת של קצין בטיחות
באגד (למרות שאוטובוס זה לא שייך לאגד ולא מטופל באגד) על המקרה הזה כי מעניין אותי לדעת מה סיבת הדליקה. העברתי לו את הקישור. הוא יבחן את התמונות ויחזור אלי עם תשובה בהקדם. לעניות דעתי מדובר פה בתחזוקה לקויה או בטיפול נדרש שלא נעשה בזמן.
יש לנו הערב תשובה: "מדובר בתחזוקה ירודה
של הרכב ויתכן שמדובר בהרכבת חלקים לא מקוריים (לא של מרצדס) במנוע האוטובוס. על פי התמונות קיים חשד שבסמוך למנוע נערך שינוי ע"י הרכבת צינור דלק קצר מדי שלא על-פי הוראות היצרן. הצינור המקורי יקר מאוד לעומת הצינור החליפי והלא תקני הקצר בשלושה ס"מ מהמקורי. מה שקורה הוא שהצינור החליפי נמתח ועומד בעומסים בלתי אפשריים. הוא נקרע ודלק זרם ממנו החוצה לכיוון המנוע החם. הנה הסיבה לשריפה". כידוע רבים מנסים לחסוך. חיסכון גורם לשריפה ! עד כאן דברי קצין הרכב באגד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה