עודכן מדור תשתית באתר רכבת ישראל

  • פותח הנושא nagu
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
מפה אחת שווה אלף מלים

משמע, אם הבנתי נכון,
נאמר ואני בתחנהה המרכזית בב"שד ורוצה להגיע לדימונה ברכבת, אצטרך לקחת רכבת מבאר-שבע מרכז לבאר-שבע אוניברסיטה, ושם להחליף? אם כך, אז זה בעצם כמו לקחת רכבת לבנימינה ושם להחליף לפרברית, לא? דומה, בכל אופן. עוד משהו: קו באר-שבע דימונה יתחיל באוניברסיטה, אם הבנתי נכון. נכון? משונה, אגב, כיוון שהאוניברסיטה היא לכיוון היציאה לתל-אביב, אבל בכל אופן, זה אומר שרכבות לתל-אביב יעברו בה גם, או שהם לא במסלול ותהיה רק תחנה אחת מבאר-שבע צפונה? ועוד הברה אחרונה: אתה אומר "במקום", האם זה אומר שאכן לא יהיו יותר רכבות בבאר-שבע צפון? לא תהיה תחנה כזו יותר, והרכבת מתל-אביב תעצור בב"ש רק פעם אחת?
מפה אחת שווה אלף מלים
תצטרך לסלוח לי שיש עליי רק צייר של חלונות. מקווה שזה ברור עכשיו.
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif

מפה אחת שווה אלף מלים
תצטרך לסלוח לי שיש עליי רק צייר של חלונות. מקווה שזה ברור עכשיו.
 

mucool2

New member
נצל"ש: הקו המהיר לי-ם יוצא לדרך

עודכן מדור תשתית באתר רכבת ישראל
עודכנו כל הפרוייקטים שהסתיימו... ועודכנו התאריכים לפי העיכובים הידועים שפורסמו בעבר בתקשורת... שימו לב לפרוייקטים החדשים שהתווספו שם.. ועל התאריכים המאוד בדיוניים שרשמו שם על פרוייקטים שאפילו לא התחילו לבנות... http://www.israrail.org.il/general/tashtit.html
נצל"ש: הקו המהיר לי-ם יוצא לדרך
וגם על הקו לאשקלון לקריאת הכתבה מ"הארץ" לחצו כאן.
 
אוף בכפ"ס יפתחו רק בסוף השנה!

עודכן מדור תשתית באתר רכבת ישראל
עודכנו כל הפרוייקטים שהסתיימו... ועודכנו התאריכים לפי העיכובים הידועים שפורסמו בעבר בתקשורת... שימו לב לפרוייקטים החדשים שהתווספו שם.. ועל התאריכים המאוד בדיוניים שרשמו שם על פרוייקטים שאפילו לא התחילו לבנות... http://www.israrail.org.il/general/tashtit.html
אוף בכפ"ס יפתחו רק בסוף השנה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה