עוגת בננות הפתעה - המלצה חמה ../images/Emo13.gif
הכנתי המון, לא זוכרת את המקור המדוייק, מצאתי לפני שנים באיזה אתר אמר' , השם המקורי: Monkey Bars אבל אצלנו בבית דווקא קיבל את השם : מטילי קופים... עוגת בננות Monkey Bars =================================== החומרים 1/2 כוס צימוקים 2-1 כפות רום או מיץ תפוחים (אני שמה רום) 1 כוס קמח רגיל 1/2 כפית אבקת אפיה 1/2 כפית סודה לשתיה 1/4 כפית מלח 3/4 כוס סוכר חום כהה 60 גרם חמאה רכה 1/2 כוס מחית בננות 3 כפות ריוויון 1 כפית תמצית וניל 2 חלבונים מביצה מס' 1 1/3 כוס אגוזים הכנה לחמם תנור ל 180C לערבב צימוקים ורום, להרתיח כ- דקה לספיגת הנוזל.לצנן. לערבב: קמח+2 אבקות התפחה ומלח. לטרוף סוכר חום וחמאה , להוסיף בננה , ריווין, וניל וחלבונים. להוסיף תערובת הקמח, לבחוש עד שמעורב היטב(ולא יותר מדיי) לערבב פנימה צימוקים ואגוזים. למרוח את העיסה על תבנית 20X20. לאפות כ - 30 דקות או עד שזהוב. לצנן לגמרי, לבזוק אבקת סוכר. הכמות:כ- 16 ריבועיות. בתאבון [יפה להגשה בעטרות נייר, מצויין גם לאחר הקפאה]
הכנתי המון, לא זוכרת את המקור המדוייק, מצאתי לפני שנים באיזה אתר אמר' , השם המקורי: Monkey Bars אבל אצלנו בבית דווקא קיבל את השם : מטילי קופים... עוגת בננות Monkey Bars =================================== החומרים 1/2 כוס צימוקים 2-1 כפות רום או מיץ תפוחים (אני שמה רום) 1 כוס קמח רגיל 1/2 כפית אבקת אפיה 1/2 כפית סודה לשתיה 1/4 כפית מלח 3/4 כוס סוכר חום כהה 60 גרם חמאה רכה 1/2 כוס מחית בננות 3 כפות ריוויון 1 כפית תמצית וניל 2 חלבונים מביצה מס' 1 1/3 כוס אגוזים הכנה לחמם תנור ל 180C לערבב צימוקים ורום, להרתיח כ- דקה לספיגת הנוזל.לצנן. לערבב: קמח+2 אבקות התפחה ומלח. לטרוף סוכר חום וחמאה , להוסיף בננה , ריווין, וניל וחלבונים. להוסיף תערובת הקמח, לבחוש עד שמעורב היטב(ולא יותר מדיי) לערבב פנימה צימוקים ואגוזים. למרוח את העיסה על תבנית 20X20. לאפות כ - 30 דקות או עד שזהוב. לצנן לגמרי, לבזוק אבקת סוכר. הכמות:כ- 16 ריבועיות. בתאבון [יפה להגשה בעטרות נייר, מצויין גם לאחר הקפאה]