עוגות החג שלי

שרון123

New member
עוגות החג שלי../images/Emo104.gif../images/Emo165.gif

הוכנו למפגש משפחות עם המשפחה של חברה של אחי, לקראת החתונה בקיץ. תודה רבה לפנינה שהכניסה בי את האהבה לקישוט עוגות לטלכצית המדהימה שהביאתני עד הלום, וגם ענתה לטלפון היסטרי שלי אתמול כשהסתבכתי עם בצק השוקולד. וליניבניב ווין טו ולכל מי שענה על השאלות שלי בקשר לעוגת פיסטוקים-מוס שוקולד לבן-קרם רוזמרי של יניבניב
 
למעלה