עוגה בלי שוקולד

T h e Rose

New member
עוגה בלי שוקולד

אלוהים יודע איך הגעתי למצב הזה אבל הבטחתי לאפות עוגה בלי שוקולד שמישהו שלומד איתי ביחד, אני רוצה להפתיע אותו ביומהולדת שלו [כי בטוח הוא לא זוכר השבטחתי, וזה יהיה נחמד =] בכל אופן, רציתי לשמוע מכם על איזשהיא עוגה שהיא לא קשה מאוד מאוד להכנה, שאין בה שוקולד, ושהיא כמובן, טעימה
תודה רבהרבה על כל עזרה שתבוא
 

T h e Rose

New member
*למישהו, *שהבטחתי

וגם חשבתי על עוגת גבינה עם תותים [כי יש עכשיו והם טעימים], אפשר לקבל מתכון מוצלח? שוב, תודה =]
 

tomerben5

New member
עוגת פבלובה

מתוך האתר "שום פלפל ושמן זית". עוגה מעולה תבנית 24. למרנג 4 חלבונים ¼ 1 כוסות סוכר 1 כפית חומץ 2 כפיות קורנפלור לקרם פטיסייה 250 מ"ל (1 כוס) חלב 250 מ"ל (1 מכל) שמנת מתוקה 1 מקל וניל 6 חלמונים 4 כפות סוכר 40 גרם (1/4 כוס) קמח להרכבה תותים סוכר כמה טיפות חומץ בלסמי 250 מ"ל (1 מכל) שמנת מתוקה אופן ההכנה מחממים את התנור לחום בינוני (180 מעלות) ומרפדים את התבנית בנייר אפייה. המרנג: שמים את החלבונים בקערת המיקסר ומתחילים להקציף במהירות גבוהה. מוסיפים את הסוכר בהדרגה ומקציפים עד שנוצר קצב יציב מאוד. מוסיפים את החומץ והקורנפלור ומבליעים בקצף. מעבירים את הקצף לתבנית (אין צורך למרוח אותו באחידות). מכניסים את התבנית לתנור ומייד מנמיכים את חום התנור לבינוני-נמוך (140 מעלות). אופים שעה, מכבים את התנור ומשאירים את המרנג בתוכו עד שהתנור מתקרר לגמרי. הקרם: שמים את החלב והשמנת בסיר. חוצים את מקל הווניל לאורכו, מגרדים מתוכו את הגרגירים לתוך הסיר ומוסיפים לסיר גם את המקל. מביאים לרתיחה ומכבים את האש. שמים את החלמונים והסוכר בקערה וטורפים היטב. מוסיפים את הקמח וטורפים עד שהוא מתאחד עם בלילת הביצים. מוסיפים לקערה בהדרגה ותוך טריפה כשליש מהנוזל החם. מחזירים את סיר הנוזל לאש, על להבה נמוכה, ויוצקים לתוכו בהדרגה ותוך טריפה את בלילת הביצים. טורפים עד שהקרם מסמיך ורותח. מכבים את האש ומצננים. מניחים ניילון נצמד על פני הקרם ומאחסנים במקרר עד שהוא מתקרר היטב. ההרכבה: מנקים את התותים, שמים בקערה ובוזקים עליהם מעט סוכר וכמה טיפות חומץ בלסמי. מקציפים את השמנת לקצפת יציבה ומאחסנים במקרר. מקלפים את נייר האפייה מהמרנג ומניחים אותו בצלחת הגשה. מורחים עליו את הקרם, ומורחים מעליו קצפת. מסדרים למעלה תותים ומגישים.
 

bali

New member
מנהל
עוגת תותים וג'לי של חנה'לה

עוגת תותים וג'לי רצוי להכין העוגה על כל שלביה 24 שעות לפני ההגשה הכמויות הם לתבנית פיירקס 26 עגולה חומרים לבסיס העוגה 1 גביעי אשל או יוגורט 2 ביצים שלמות (מס' 1) 3/4 כוסות סוכר ¼ 1 כוסות קמח רגיל 2 אבקת אפיה 1 כפות שמן אופן ההכנה לערבל 1 אשל + 2 ביצים + הסוכר להוסיף את שאר החומרים. לאפות בחום בינוני-גבוה עד שתזהיב (30-40 דקןת) מ י י ד עם הוצאת העוגה מהתנור ליצוק ½ 1 כוסות מים מהברז ל ק ר ר לקרם : 1 שמנת מתוקה 1 אינסטנט פודינג וניל 1 כוס חלב 1 ג'לי בטעם תות 1 סלסלת תותים יפים להקציף השמנת + האינסטנט פודינג + חלב – לשטוח על גבי העוגה לחתוך את התותים לפרוסות לאורך התות – להניח על-פני הקרם. להכין את הג'לי בהתאם להוראות ההכנה – בתחילה ליצוק את הג'לי על פני התותים עם כף כדי לא להרוס את הסידור היפה, ובהמשך ליצוק את שארית הג'לי בזהירות על העוגה. לקרר כמה שעות, רצוי ללילה שלם או אפילו יממה.
 

bali

New member
מנהל
עוגת מוס גבינה ופרי

אפשר להכין את העוגה הזו, וכשמוס הגבינה מתייצב, לסדר מעל פרוסות תותים ומעל למזוג מעט ג'לי תות רק לכיסוי התותים. עוגת גבינה קרה ללא אפייה מצרכים: לבסיס: 200 גרם פירורי ביסקוויטים 100 גרם חמאה בלי מלח למוס גבינה: 1 גביע שמנת חמוצה 500 גרם גבינה לבנה 5% 1 כוס סוכר 1 כף תמצית וניל 1 כפית גרידת קליפת לימון 1 שמנת מתוקה שקית אבקת ג'לטין 1/4 כוס מי ברז 1/4 כוס מים רותחים לציפוי: גביע של פירות יער לציפוי של "השף הלבן" (או פרוסות פרי וג'לי מעל) אופן ההכנה: 1. מרסקים את הביסקוויטים במג'ימיקס לפירורים. ממיסים את החמאה ומערבבים עם פירורי הביסקוויטים עד שהחמאה נספגת בהם. מהדקים לתחתית של תבנית עגולה ומקררים. 2. מערבבים בקערה גדולה את הגבינה עם הסוכר, תמצית הוניל וגרידת הלימון. מקציפים את השמנת המתוקה ומערבבים עם הגבינה הלבנה. 3. שמים שקית אחת של אבקת ג'לטין בקערה. מוסיפים 1/4 כוס מי ברז ומערבבים עד שהמים נספגים באבקה. שופכים מעל 1/4 כוס מים רותחים ומערבבים עד שנמס. מוסיפים את השמנת החמוצה ומערבבים טוב. מוסיפים את התערובת הזו לגבינה ומערבבים טוב. 4. מוזגים את הגבינה על בסיס הפירורים, מכסים את התבנית בניילון נצמד ומקררים לכמה שעות עד שהמוס יציב. 5. מורחים על הגבינה את פירות היער.
 

שולי161253

New member
עוגת טורט עם קצפת ופירות

החומרים 5 ביצים מופרדות 1 כוס סוכר 1 כוס קמח תופח קליפת לימון מגורדת מלימון 1 החומרים למילוי- 1 שמנת מתוקה מעט מישמש מקופסת שימורים דובדבנים מסוכרים 50 גרם אגוזים אופן ההכנה להקציף את הלבונים ולהוסיף בהדרגה את הסוכר,עד לקבלת קצף יציב, להוסיף את החלמונים וקליפת לימון המגורדת ואת הקמח. ולאפות בחום בינוני כ-45 דקות, ולקרר. להוציא את פנים העוגה, ולהשאיר את התחתית והדפנות. את פנים העוגה שהוצא לפורר לפירורים. להקציף שמנת מתוקה, להוסיף חתיכות מישמש ודובדבנים ומעט ממיץ המישמשד ולערבב עם פירורי העוגה ולמלא את הטורט בתערובת, לקשט בדובדבנים ואגוזים קצוצים.
 
למעלה