עוגה בחושה -הפוכה מאד מיוחדת וטעימה

pirge

New member
עוגה בחושה -הפוכה מאד מיוחדת וטעימה

עוגת שוקולד נימוחה רטובה-\אגוזי לוז הפוכה טעימה מאד--בהמלצה pirge עוגה בחושה –הפוכה---ללא הקצפות בקלי קלות –המיוחד בה הוא צורת החיתוך 2 חבילות חמאה - ס"ה 200 גרם \ אפשר מזולה 6 ביצים ש ל מ ו ת כוס וחצי סוכר כוס וחצי קמח רגיל (ל א ת ו פ ח .....) 200 גרם שוקולד מריר מגורר על מגררת גסה 3 כפות קוניאק 150 ג' אבקת סוכר 150 ג' אגוזי לוז (עגולים) לא מלוחים - שיהיו קלויים.... מערבבים בקערה: סוכר , חמאה, ביצים אחת אחרי השניה לבחוש אחרי כל ביצה, מוסיפים שוקולד מגורר וקמח. יוצקים לתבנית משומנת 27X33 אופים בחום 175 כ-45 דקות. מיד כשהעוגה מוכנה הופכים אותה על מגבת יבשה אם העוגה מתעקשת לצאת, מניחים על התבנית ההפוכה מגבת רטובה והעוגה תצא בקלות. לקרר מעט. לערבב בכוס : 3 כפות קוניאק 150 ג' אבקת סוכר - יוצא ממרח כמו מרקם של טחינה. מורחים על פני כל העוגה בעזרת כף. מפזרים באופן שווה את האגוזים ולוחצים אותם מעט פנימה לתוך העוגה .רק מעט. חותכים ושמים בספלוני ניר. הנימוחות של העוגה והטעמים הנפלאים שמתמזגים בה --- משאירים טעם של עוד. ועכשיו למי שרוצה להכין את צורת הסהרונים - לא חובה כמובן אבל מיוחד מאד... לוקחים כוס רגילה מזכוכית בוחרים מאיזה צד של העוגה מתחילים--לא חשוב איזה. מדמיינים בעיין צורת סהרון ושם לוחצים את ח צ י הפיה של הכוס--כמובן רק חצי פיה. אם נלחץ את כל פתח הכוס --יהיה עיגול
אחרי שיש לנו סהרון אחד על פני העוגה. ממשיכים לדמיין בעין---- בהמשך של הסהרון הראשון---- את הסהרון השני---ושם מצמידים שוב את ח צ י הפיה של הכוס. וכך על פני כל העוגה. גודל הסהרון כאמור יוצא חצי מפתח הכוס.
פירגה.
 

מני.ת

New member
ינוסה בקרוב

ממממממממממממקקקקקקקקקקקקקפיץ תודה פירגה
 

pirge

New member
עוגת וניל פירורי שוקולד- קרה

עוגת וניל פירורי שוקולד קרה קלילהו pirge ו 07:01 | 12/07/05 בסקוויטים פתי בר בחבילה גדולה - מורטבים בנס קפה ממותק (כמו ששותים) להקציף ביחד: 2 חבילות אינסטנט פודינג בטעם וניל 4\3 1 כוסות חלב 2 שמנות מתוקות - שמנות 3 כפות סוכר ציפוי לשכבות ולמעלה מ- 200 גרם שוקולד חלב מגורר מסדרים שכבות בתבנית פיירקס מלבנית. בסקוויטים קרם וניל מעט גרורת שוקולד ושוב אותו דבר וחוזר חלילה. השכבה העליונה שתהיה קרם וניל ומעל שוקולד מגורר. להכין יום לפני ההגשה ולשמור במקרר מכוסה . מקור: עצמי. אפשר להכין בתבנית קטנה חצי מהכמות. עדיין יוצא טעים בטירוף.
 

pirge

New member
ואילו התוספות וה"טיפים" לעוגה קרה

שנתתי היום. לעוגה הקרמית וניל שנתתי אפשר להוסיף : טעם גבינתי אחרי ההקצפה של הקרם וניל--- להוסיף בעזרת כף עץ--- בבחישה: 500 גרם גבינה לבנה 5% או 9% וגם עוד חצי כוס סוכר ולטעם לימוני ניתן להוסיף גרודת לימון. ואת השוקולד ניתן לגוון לפי טעם מועדף עליכם. גם את הקישוט ניתן לגוון ככה: מעל לשכבה העליונה של הקרם וניל לצקת: או------........ תותים או--------......... ג'לי או---------........... אוכמניות או דבדבנים או-------------....... קרם שוקולד מבושל או---------........ לגרר עוגיות או בסקויטים כפירורים על העוגה. או----------........ לזלף בצורת ספירלה סירופ שוקולד מוכן. או---------........... לפזר אגוזים וסוכר חום וקוקוס שעברו ביחד עירבול קל במג'ימיקס הכל כיד הדמיון והטעם. באהבה, מפירגה.
 

pirge

New member
עוגה קרה קרם וניל ותוספות טעימות

עוגת וניל פירורי שוקולד- קרהו pirge ו עוגת וניל פירורי שוקולד קרה קלילהו עם מגוון אפשרויות וטעמים. מקור:עצמי בסקוויטים פתי בר בחבילה גדולה - מורטבים בנס קפה ממותק (כמו ששותים) להקציף ביחד: 2 חבילות אינסטנט פודינג בטעם וניל 4\3 1 כוסות חלב 2 שמנות מתוקות - שמנות 3 כפות סוכר ציפוי לבין השכבות וגם למעלה מ- 200 גרם שוקולד חלב מגורר מסדרים שכבות בתבנית פיירקס מלבנית. בסקוויטים קרם וניל מעט גרורת שוקולד ושוב אותו דבר וחוזר חלילה. השכבה העליונה שתהיה קרם וניל ומעל שוקולד מגורר. להכין יום לפני ההגשה ולשמור במקרר מכוסה . אפשר להכין בתבנית קטנה חצי מהכמות. עדיין יוצא טעים בטירוף. התוספות שלי לשידרוג העוגה: לטעם גבינתי------ אחרי ההקצפה של הקרם וניל--- להוסיף בעזרת כף עץ--- בבחישה: 500 גרם גבינה לבנה 5% או 9% וגם עוד חצי כוס סוכר ולטעם לימוני ניתן להוסיף גרודת לימון. ואת השוקולד ניתן לגוון לפי טעם מועדף עליכם. גם את הקישוט ניתן לגוון ככה: מעל לשכבה העליונה של הקרם וניל לצקת: או------........ תותים או--------......... ג'לי או---------........... אוכמניות או דבדבנים או-------------....... קרם שוקולד מבושל או---------........ לגרר עוגיות או בסקויטים כפירורים על העוגה. או----------........ לזלף בצורת ספירלה סירופ שוקולד מוכן. או---------........... לפזר אגוזים וסוכר חום וקוקוס שעברו ביחד עירבול קל במג'ימיקס
 

חניש7

New member
עוגת פתי בר קרה שלי קצת שונה,

הכמות ל4 שכבות חביתת ביסקוויטים פתי בר גדולה 2 שמנת מתוקה 2 כוסות חלב 1 אינסטנד פודינג וניל 1 אינסטנד פודינג שוקולד 1 כוס נס קפה חזק לא ממותק להקציף כל אינסטנד בניפרד עם כוס חלב ו1 שמנת. לטבול פתי בר בקפה למרוח 1/2 מקרם השוקולד שכבה 2 וניל אחכ שוקולד ולסיים בוניל. להזליף מלמעלה קצת סירופ שוקולד או שוקולד מגורר.
 
לא הבנתי את הצורה...אפשר תמונה?

וזה לא יותר מידי מרגרינה.?? ולאיזה תבנית זה מתאים?
 

pirge

New member
תשובות לטיפטיפ---- עוגה בחושה

מרגרינה רק
200 גרם זה בדיוק הכמות המתאימה. תבנית 27X33 משומנת הצורה המקורית היא ----חיתוך סהרונים. אחרי שהופכים את העוגה חותכים בעזרת חצי פיה של כוס רגילה--- לצורת סהרונים. מתקדמים עם החצי פיה לאורך העוגה וחותכים כל פעם סהרון ומניחים מיד בספלון ניר. כמובן שאפשר לוותר על כל התהליך שנראה כביכול מסובך------ לא להפוך את העוגה ולעשות אותה כעוגה רגילה אבל עדיין תהיה מאד מיוחדת בגלל המרכיבים המיוחדים שלה. להשאיר בתבנית---לצפות בסירופ--ולהטביע את האגוזים. לחתוך רגיל לריבועים או מעוינים. מומלץ להכין -- הפתעת טעמים----אין עליה.
 
התבלבלתי ../images/Emo9.gif

בשבילי 2 חבילות חמאה/מרגרינה זה 400 גר'....אני קונה את האריזות של ה 200 גר'
 

pirge

New member
להגדיל ../images/Emo92.gif את התמונה--זה לא

עוגיות---------זו עוגה נימוחה ועשירה בצורת הסהרון.
 

Rebeccan

New member
purge YYY זה נראה סוף ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 
למעלה