עוברים לשיקגו

עוברים לשיקגו

כנראה עוברים לשיקגו באוגוסט בעקבות בן זוגי עם שתי בנות (3 ו6) ויש הרבה סימני שאלה... האוניברסיטה שבה יעבוד UIC ! אשמח להמלצות על שכונות שכדאי לחפש בהם דירה להשכרה כשהכי חשוב לי קרוב לחינוך טוב! וקהילה של משפחות/ישראלים/יהודים או סתם אנשים טובים... האם יש המלצות לגנים ואו בתי ספר ? האם יש בתי ספר שנותנים מלגות לתלמידים? כמה זמן לוקח לקבל אישור עבודה בשבילי ומה התהליך? הוא על J1 הרבה תודה ושיהיה חג שמח
 

sirpad

New member
למה משעמם

ודווקא הצליח לך לכתוב תגובה בלי ! או ? מגניב!
 
לא לכעוס

נסי את לחיות בדמנרק ותראי שתתחילי להגיב גם על סימני פיסוק. ועד שיגיע מישהו משיקגו, האם בן זוגך הוא גם בעלך? יש הבדל גדול מבחינת ויזות ועבודה.
 
תודה, ממש לא כועסת.

כן אנו נשאוים כדת משה וישראל. מהתשובות שקיבלתי הבנתי שאקבל ויזה אחרי מספר חודשים, השאלה עכשיו היא איך ואיפה לחפש עבודה? לפנות לקהילות היהודיות וללמד עיברית? במקצוע שלי אני אגרונומית ומתמחה בנושא האקולוגיה של עצים. יש לי הרגשה שלא אמצע עבודה בתחום הזה בעיר שיקגו .
 

sirpad

New member
מה רק אני שמתי לב שהיא מסיימת

בסימני קריאה כשלא צריך? או יתר על המידה בשלוש נקודות? לא יכול שזה רק לי צרם...
 
כי זה לא "על זה"

זה עליו או עליה ואתה לא רוצה להיתפס כמי שמפיק הנאה מלעג לאחר, או כמי שהקטנת אנשים שפונים לפורום עושה לו את זה, נכון?
 

sirpad

New member
שום דבר פה לא עושה לי את זה

אשתי עושה לי את זה. אני לא הראשון, ואני מקווה שלא האחרון שמסתלבט. אם אתם אוהבים לשחק אותה הנזירה תרזה, שיבושם לכם. ואם כבר אני בשוונג של להסיר את הPC, אז אני אוסיף שמה שבאמת הציק לי בהודעה שלה, זה הסימן קריאה הראשון שלה, מי שישמע בעלה הולך לעבוד בUIC! מעניין אם הUIC! זה יותר טוב מהריאלי...
 
הסתלבטות בין חברים - מגניב לפעמים

במיוחד על מישהו שחושב שהוא משהו שזו בכלל מצווה. הסתלבטות על אורח שמגיע להתיעץ זה כבר מגעיל - תשאיר את זה לאנשים הקטנים.
 

John the Savage

New member
אבל צריך לשמור על המוניטין של הפורום

בסוף עוד יחשבו שהתרככנו, חלילה.
 
אנא הטי את ראשך הצידה

וקראי שוב את מה שכתבתי על ההבדל בין ירידות על חברים/משתפים קבועים, לבין ירידות על אורחים שבאים לקבל עצה.
 

airdene

New member
בהשוואה אלייך - כל אחד שגריר של רצון טוב

גם 'הראיס' שר"י ע"ה
מה קרה ? המשטרה עצרה אותך בכביש 6 אז באת לחגוג כאן את יום הזעם ? ---------------------------------------------------------------------------------------- תגיד סירפד, נקודה וסימן שאלה הולכים יחד ? כממונה על תקינות הלשון והאיות אולי תקפוץ לספריה הזו ותקן להם ת'עברית ?
 
ואללה

עד כמה שאתה שנוא עלי אבל ניחונת ביכולת הבחנה ורגישות שדי מפתיעה אפילו אותי וכן נכון אני מרגישה חרא אהה והמשטרה לא עוצרה אותי בכביש 6 סתם רע לי ומזה 'הראיס' שר"י ע"ה?
 
למעלה