עוברים לכפר סבא

oikeroi

New member
עוברים לכפר סבא

אחרי 35 שנה של מגורים בחולון. ואחרי 5 שנים של ריצה שבהן הרסתי 7 זוגות נעליים, שלושה שעונים (כולל אחד, פולאר S120 זצ"ל), אלפי ק"מ ואין ספור גרביים ושאר בגדי ריצה, עברנו לכפר סבא. זקוק בדחיפות להמלצות של מסלולי ריצה (האם ניתן לרוץ על בן יהודה?). אם יש קבוצות באיזור\ התארגנויות קטנות, אשמח לשמוע. חג שמח לכולם.
 
2 מסלולים עיקריים שמשמשים אותי.....

יציאה מתשלוז(קאנטרי קלאב) ריצה על דרך כורכר עד לטירה וחזרה זה כמעט 10 קילומטרים אפשר גם להאריך את הריצה עם רצים מזרחה לכיוון היער... מסלול נוסף יש ברעננה מתחילים אותו מאזור פארק רעננה ליד הר הזבל ורצים בכיוון כללי לפולג..אפשר לעשות שם ריצות ארוכות מסלול מצויין.. אפשר גם לרוץ מאזור צומת ירקון על הירקון גם שם מסלול נחמד... על בן יהודה אפשר לרוץ אך לא מומלץ בגלל הבטון במדרכה כמות האנשים והאוויר הלא מי יודע מה.. בהצלחה
 

עמרקרפ

New member
כוכב-יאיר

"חמש דקות מכפר-סבא" בשבתות בבוקר ובשאר ימי השבוע גם. שולח לך גם מסר אישי. נ.ב. 7 זוגות נעליים ב-5 שנים, זה לא ממש הרבה
 

gilz100

New member
כוכב יאיר לא הייתי ממליץ לרוץ שם

יש שטח אדיר שמקיף את היישוב אבל לעומת זה מלא קשיים כמו ערבים,רואי צאן שחוסמים את הדרך,חוסר תאורה בלילה(חלק מהמקומות בעלות תאורה אבל ממש לא מספיק),המקום שורץ נחשים!!!הקיץ כבר ראיתי 3... חוץ מזה ביישוב די כיף לרוץ,קצת מכוניות הרבה עליות,אוויר נקי אבל אין כמעט מקומות שטוחים וזה על כביש...
 

proshuto

New member
ברוכים הבאים...

...לעיר שכולה גבעות! סתאאאם! אומנם גבעית אבל יש מספיק מסלולים מכל הסוגים. המסלולים הבאים מתבססים על 5 שנות הריצה שלי בעיר ובסביבותיה. 1. מסלול הגינות. כל הגינות צפונית לוייצמן מחוברות בשבילים. כך שאם מתחילים מבית חולים מאיר, דרך הקניון ניתן להגיע עד האיצטדיון כמעט. אורך: כ-2.5 ק"מ כיוון אחד. 2. הטיילת של בן יהודה - טוב לאימון גבעות אבל בשעות העומס גזי הפליטה של הרכבים הם בלתי נסבלים. הטיילת מתחילה מצ'רניחובסקי ונמשכת עד שכונת יוספטל, עושה סיבוב דרומה ומתחברת לאזור התעשיה. 3. מצפון: "דרך המוביל" שהזכיר קודמי. דרך אפר שמתחילה בצומת בן יהודה והמוביל והולכת צפונה לטירה דרך רמת הכובש (כ-4.5 ק"מ בכיוון אחד). המסלול גם כן גבעי למדי ובקיץ חולי מדי פעם. אם רוצים להאריך אפשר לשבור מערבה לפני רמת הכובש ולהגיע למושב משמרת ואפילו לכביש 4 (מחלף הדרים). יש עוד מלא שבילים באזור הזה והנוף יפה. 4. מדרום: מהקצה המזרחי של וייצמן, דרך מגה, לאזור תעשיה החדש "עתיר ידע" (זה גם שם הרחוב). אחרי בנין Sandisk ימינה לשביל אפר שאחרי 200 מ' חוצה את כביש531 מתחתיו. השביל ממשיך דרומה כל הזמן והוא כלוא בין מסילת הברזל לבין כביש 40 כך שאי אפשר ללכת לאיבוד. אפשר להמשיך איתו רחוק מאד - עד למחלף קסם, פרק אפק וכו'. אפשר לגוון באזור ובמקום דרומה אחרי מעבר הכביש אפשר לרוץ לאורכו ואחרכך בכל מיני שבילים בשטח. 5. מסלול הוד השרון: אותה התחלה כמו קודם, אבל במקום לפנות שמאלה למגה ממשיכים על כביש 40, עד לצומת עדנים (כ-5 ק"מ). משם או חוזרים או שוברים שמאלה ומתחברים למסלולים שלאורך נחל הירקון או ימינה לכיוון קניון מרגליות וחזרה דרך הוד השרון (סה"כ כ- 13 ק"מ). 6. מסלול רעננה: להמשיך בטיילת בן יהודה מערבה עד לצומת רעננה צפון, ולאורך רחוב וייצמן ברעננה עד לפארק רעננה. אני אישית לא אוהב את המסלול כי כולו לאורך רחובות ראשיים עם הרבה תנועת רכבים ומחנק. כיוון אחד: כ-6 ק"מ. יש עוד הרבה מסלולי משנה גם בתוך העיר וגם מחוצה לה מעבר למסלולים ראשיים שצינתי. אם אתה רוצה עוד פרטים אתה מוזמן לכתוב אליי לתיבה. בהצלחה וברוך הבא!
 

oikeroi

New member
תודה.

עשיתי כבר מספר ריצות ניסיון (לא תאמין, ניצלתי את הביקורים שלי בדירה הלא מוכנה (שכונת הדרים) לריצות באיזור...). השביל שמוביל לבית הקברות מאחורי שכונת יוספטל (עליה נחמדה), וגם השדות מצפון וממזרח לעיר עושים לי חשק עז. בקיצור נראה לי אחלה. חג שמח.
 

gilroy

New member
גרת בחולון ??../images/Emo12.gif

35 שנה ! ואתה לא מתבייש לכתוב את זה בפורום !??!
 
למעלה